Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Marrasmurut torstaina**

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syntyä ;)

Eilen käveltiin illalla vanhemmiltani tänne - käytettiin samalla äitini kanssa heidän koira iltalenkillä. Vanhemmillani kun on tuo saunaremppa, niin pääsivät sit samalla saunaan. En muista milloin olisin tuollaisenkin matkan kävellyt (pari kilsaa), joten kiva oli jaksaa se tehdä. Tosin sit illalla taas revittiin noita alakerran paikkoja.... Eikä supistuksia edelleenkään saanut aikaan :( Yö meni ilman heräilyä. Heräsin seiskan aikaan ja odottelin jo milloinka tytöt heräilee (niitten norm. aika) - eikä ollut muuten mitenkään suurempi vessan tarvekaan silloin vielä... on tää seurapiirirakkoinen ;)

Tänään pitäis jaksaa käyttää tytöt luistelukoulussa - on yhtä ähellystä, kun kahdet parit luistimia laittaa kiinni..... Ysiltä mennään kattomaan kirjastoon lastensatu ja sit pitäis mennä hakeen ruokasäkki koiralle (kun halvalla saa) ;) Isäntä kysyi; pitääkö hänen lähteä mukaan, joo, kyllähän mie ton säkin kannan etusormella *hih*

Mut nyt vuoroa muille.....

Mirpa ja kirppu masussa rv41

Vierailija
2/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan tänään olis jotain tapahtumassa? Yöllä nukuin klo 1-4 ja kävin siinäkin välissä 2 kertaa vessassa. Koko yön poltellut, ajoittain enemmän ajoittain vähemmän. Tuntuu, että maha pinkeenä koko ajan... Eilen illalla kokeiltiin seksiä pitkästä aikaa ja aamulla hieman veristä vuotoa/limaa havaittavissa. En tiedä onko limatulppaa, vaiko vain ärsytyksestä. Mutta kuitenkin jotain!

Kuudelta sitten imuroin koko kämpän, kun mies lähti töihin. Ei ole ennen tuohon aikaan tapahtunut!

Kohta neuvola. Toivottavasti ilman vauvaa viimeistä kertaa... Nyt kun olen näin tohkeissani, niin eihän tässä tänään kuitenkaan mitään tule tapahtumaan... Ja jos ei tapahdu, niin toivottavasti uni maistuu sitten päivemmällä :)

Justi & Rölli 40+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Eilen illalla supisteli ihan mukavasti ja alapää oli hellänä, josko täälläkin vihdoin alkais tapahtua jotain tuolla alhalla. Ei mitään kipeitä supistuksia, mutta jotain edes. Yö meni taas paremmin. Oon nukahtanu uudestaan aika helposti vessareissujen jälkeen. Tuntuu että jokatoinen yö on hyvä ja sit taas huono jne.

Tänään ajattelin vaihtaa verhot keittiöön ja laittaa jouluvalot ikkunaan. Huomenna kun on sit jo joulukuu. Jos siitä olis jotain apua. Meitsi on kyllä luovuttanut jo noiden poppaskonstien suhteen. Meillä kun ei toimi siivous, ei sauna eikä edes seksi. Risiiniöljyä vois vielä kokeilla... =) Sitä kun on ainaki ennen käytetty (äiti saanut sairaalassa kun on odottanut mua), onko kellään kokemusta?? Siitä menee tietysti vaan maha kuralle..

Olis myös neuvola iltapäivällä. Taitaa th yllättyä kun vieläkin ilmestyn sinne. Nyt tilataan sit aika ens viikolle yliaikakontrolliin. Toivottavasti sinne ei tarvis mennä, vaan vauva syntyis ennen sitä itsekseen. Mies sano aamulla, että huomenna voidaan mennä synnyttään. TOIVOTTAVASTI hän on oikeassa!!

Palailen neuvolan jälkeen.

rusina tasan 41 =)

Vierailija
4/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö meni nukkuessa, ei vaan meikäläistä supistele sitten kirveelläkään. Maha on kyllä jotenkin tosi kosketusarka, on muuttunut aika kovaksi palloksi ja muutenkin muuttanut muotoaan. Epäilyttää ja vähän huolettaa, että voiko johtua vesimäärän vähentymisestä entisestään. Masussa kyllä liikutaan, mutta rauhallisemmin kuin ennen (ja toisaalta liikkeet tuntuu aika kipeiltä). Täytyy katsoa, jos kävis miehen palattua töistä päivystyksessä näytillä, jos ei muuten niin oman mielenrauhan vuoks. Enpä ole aikaisemmissa kahdessa odotuksessa ollut näin hysteerinen, nyt jotenkin kaikki vaan huolettaa. Raskasta, raskasta... Toivotaan, että tämä torstai on tosiaan toivoa täynnä meille kaikille marrasmuruille ja vaavit ymmärtävät tänään vielä syntyä:).

siilivaimo 40+4

Vierailija
5/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi marraskuulainen ilmoittautuu mukaan loppuodotukseen. Elikkäs viikkoja olisi tänään 40+5 ja laskettuaika oli ja meni viime lauantaina. Eilen kävin viimeisellä neuvola käynnillä ja th sanoi kaiken olevan kunnossa, joten ei auta kuin odotella. Ensi tiistaina olisi yliaikaiskontrolli. Huolena minulla on ollut vauvan iso koko. Ja vaikka loppuviikoilla vauva ei kasvaisi niin kovin paljoa (näin th lohdutteli) niin kasvaa se kuitenkin ja mieltä vaivaa.

Loppuraskauden selän kolotukset ja oikeastaan kaikki muutkin vaivat ovat kadonneet, mutta turhautuminen ja malttamattomuus on tullut tilalle. Kaikki ässät on tullu kokeiltua useampaan otteeseen, mutta tuloksetta.

Ja toivoni olen menettänyt marraskuun vauvasta...

Jaksamisia kaikille!

akk83 40+5

Vierailija
6/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö tuli meille

Moi marrasmurut!

On teitä vielä täällä muutama jäljellä. Ei mee varmaan kauaa kun ollaan kaikki saatu vauvamme.

Meille synyti su 26.11 iltana tyttövauva. 4190 g ja 52 cm. Vko oli 40+6.

Kirjoittelin kun oli supistuksia ollut monta päivää mut aina loppui yöksi.No sit lähtikin niin vauhdilla et meinas taju lähtee. Heti tiesin et nyt on kiire kun taukoa ei meinannut olla. Karsee tunne.

Onneks oltiin kotona ja oli pyhä ja mies kotona. Sairaalaankin lyhyt matka.

Olin 8-9 cm auki ja suoraan saliin. Luulin etten ehi mitään puudutusta ja pelkäsin kauhulla kun supistukset oli järkkyjä. Ehdin saamaan kuitsekin spinaalin ja otin ilokaasua. 2h salissa ja vauva syntyi. Ja ultra oli kuin olikin väärässä ja tyttö tuli. Nyt mulla on kaks tyttöö ja kaks poikaa.

Kirjottelen synnytyskertomuksen myöhemmin.

Voimia odotukseen, kohta se koittaa h-hetki kaikilla!

Vaikken itekkään usknu millään!

Synnärillä' oli muuten yks odottaja jolla oli 3 vko yli. Oli sit käynnistetty vihdoin ja 3 päivää oli kestäny käynnistys ja oli joutunu lastenosastolle kun oli kaikki yliaikasuuden oireet ollu vauvalla. Onneks oli terve. Äiti oli vaan tosi vihainen koska ei oltu käynnistetty aikasemmin. Vauva oli joku 3 kg, mut kurjaa kun joutui eroon vauvastaan ja imetys ym ei heti lähteny sujuun. Vaatikaa käynnistystä jos menee liiallisuuksiin yli vko 42.

Vierailija
7/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä oltiin vakaasti sitä mieltä, että meille koittaa lähtö tänään. Itse vieläkin aika epäluuloinen olo, mutta muutamia kipeämpiäkin supistuksia ollut havaittavissa. Toivottavasti terkkari on oikeassa! Verenpaine oli noussut, sanoi olevan supistusten aiheuttamaa. Tosi hitaasti tuntuu etenevän, epäilenpä että Rölli ei ehkä ehdi marraskuun lapseksi.

Supistuksia kaikille ja onnea vauvautuneille!

Justi & Rölli 40+2

Vierailija
8/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vihdoin ja viimein soiton sieltä äitipolilta ja kauhean ryöpytyksen, että miksei vesitilannetta ja pissasta löytynyttä bakteeria ole jo kontrolloitu neuvolan toimesta. Hittojakos mulle huudatte, neuvolalla ei ole pääsyä synnärin tiedostoihin ja synnäriltä taas on vaan vitkuteltu, vaikka olen puhelimitse kiirehtinyt. Grrr!! No, summa summarum, päivystykseen käy matka, voi kun päättäisivät vaikka samantien käynnistää... Tuskin kyllä sellaista ihmettä tapahtuu, mutta toivossa on hyvä elää (etenkin näin torstaina).

siilivaimo rv40+4

Vierailija
9/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ennemmin näihin pinoihin kirjotellut mutta nyt aattelin vaikka tuskin marraskuulla syntyykään...voi että mulla on 41+4 eikä mitään supisteluja eikä limatulppaa ym...huomenna sit yliaikasuuskontrolliin ja saa nähä käynnistetäänkö vai oottaako vielä maanantaihin,kyllä alkaa jo toivo mennä ja viimeksi kun käynnistettiin niin pääty kuitenki sit kiirreelliseen sektioon saa nähä käykö tässäkin niin,mut yritän jaksaa vielä huomiseen:)

Vierailija
10/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe lisääntyi yhdellä jäsenellä. :)

26.11. klo 10.38 synnytin ihanan kymmenen pisteen tytön. Mitat 3620g, 53cm, py 34cm. Synnytys oli aivan uskomattoman helppo ja nopea! :) Kirjoitan siitä sitten lisää tuonne synnytyskertomuksiin. Kotiuduimme tänään aamulla ja olo on hyvä. Tyttö nukkuu ja syö hyvin, viimeyönä oli vähän vatsavaivoja, kiitos äidin syömien papujen...

Kiitos teille kaikille tuestanne ja tsemppauksestanne! Toivon teille kaikille kaikkea hyvää ja jaksamisia viime metreille. On se sen arvoista. :)

CC ja Taïka-tyttö :)

Vierailija
11/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tulin hetki sit neuvolasta ja kaikki oli ok. Vauva on jopa lähtökuopissa, joten th meinas että viikonlopun aikana tapahtuu. Toivottavasti hän on oikeassa. Tiistaille sain kuitenkin ajan äitiyspolille yliaikakontrolliin, toivottavasti sinne ei tarvi mennä.

Alapää on aika hellänä tällä hetkellä, toivottavasti tulee lähtö viimeistään huomenna. =)

Nyt pyykkien pariin..

Vierailija
12/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täällä vielä odotellaan. Tähän asti on ollutkin levollinen olo odottaa, kun on toivonutkin ettei pieni syntys ennenkuin on flunssa parantunu ja nyt sitten kun olen jo tolpillani, on pieni levottomuus iskenyt jo minuunkin.

Tänään oli viimeinen neuvolakäynti ilman nyyttiä, sillä seuraavaksi on yliaikaisuuskontrolli ensi torstaille. Saas nähdä pitääkö sinne asti odottaa vai josko jo ennen saisin nyytin syliini. Toivottavasti, sillä miehellä on pakollinen työmatka jo sitä seuraavalla viikolla ja en haluis aloittaa kotielämää ilman isiä.

Neuvolassa oli kaikki ok eikä minulla ole mitään tuntemuksia vieläkään, mitkä viittaisivat lähestyvään synnytykseen. Sentään on hiukan ruvennut juilimaan alamahalla. Mutta kerrankos se alkaa ja rytinällä... :) Toivottavasti kaikki menisi yhtä hyvin kuin koko raskaus. Jännittää jo aikalailla.

Joulukuun vauvoja taidetaan suurin osa lopuista tehdä vaikka onhan tässä vielä aikaa saada se marrasnyyttikin, mutta kiirettä pitää ;)

Tsemppiä kaikille! Ei enää pitkä (odottavan aika aina pitkä) kellään omaan vuoroon.

Minea75 rv 40+4

Vierailija
13/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan illalla 22.05 .

Sunnuntailapset ovat kuulemma onnellisia.

Jatketaan kirjoittelua tuolla vauva-puolella kun ehitään!

T: neljän sunnuntai-lapsen äiti

Vierailija
14/14 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut CC:lle!!

meikäläinen täällä vielä roikkuu..nyt kyllä alkaa olla olo hiukan ahdistunut kun aamulla pitäis mennä sinne yliaikasuuskontrolliin..

Pelottaa vaa hiukan et jos joutuukin jäämään sinne käynnistykseen..kun ekasta käynnistyksestä tuli niin kovat supparikivut.

Vaikkakin kovasti jo haluaisin tän vaavin ulos täältä, alkaa olla jo niin tuskaista tää oleminen..

palailen varmaan huomenna kertomaan kuulumiset ellen sitten jää sinne..

t:zadu81 rv41+1