Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja en löydä asuntoa

Vierailija
17.04.2023 |

Asun miehen omistamassa talossa. Meille tuli ero ja minun täytyisi saada asunto. Asun myös vieraalla paikkakunnalla jossa minulla ei ole ketään tuttuja/läheisiä. Minulla on lapsi ja haluaisin muuttaa takaisin aiemmalle paikkakunnalle jossa on kaikki kaverit ja perheeni. Olen selannut yksityiset vuokranantajat sekä kysynyt kunnalta mutta yhtään sopivaa asuntoa ei ole vapaana. Kriteereinä rivitalo asunto henk.koht syistä.
En tiedä mitä teen, minulla ei ole varaa ostaa omaa asuntoakaan. Enkä haluaisi muuttaa johonkin väliaikaiseen asuntoon koska lapselle muuttaminen on muutenkin rankkaa.
Entiedä mitä haen tällä kirjoituksella, ei kukaan voi asunnoksi muuttua mutta ehkä haluaisin kuulla kokemuksia/tietoa mistä voisi asunnon löytää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sato ja Lumo. Elä tulojen mukaan.

Vierailija
2/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitusta jonnekin paikallisten Facebook yms some ryhmään tai jos kovin maalaispaikkakunta niin myös paikallis/maakunta lehteen. Voisiko Tori.fi jättää vuokra ilmoitusta, ainakin sieltäkin löytyy vuokra-asuntoja, ehkä on muitakin vastaavia sivustoja.

Entä Aso asunto, niitä ei tosin taida löytyä kovin pieniltä paikkakunnilta.

Ja jos rivari, niin eikö menisi myös paritalo asunto tai pieni omakotitalo? Pienellä paikkakunnalla erot vuokrissa ei välttämättä ole suuria, eikä se sähkökään nyt enää ole niin kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mene sinne missä on perhe ja kaverit. Lapsen kanssa voi tarvita tukea läheisiltä. En tiedä miten hoidetaan lapsen ja isän näkeminen, lapsi ei jaksa matkustaa paikkakuntien välillä isonakaan, isä ja sinä keksitte ehkä sitten ratkaisun.

Vierailija
4/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko et eroa tai tingit asumismuodosta ja muutat kerrostaloon

Vierailija
5/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Facebookissa ja onko siellä paikallisryhmää tälle paikkakunnalle (isommissa kaupungeissa on erikseen vielä asuntoryhmät.)

Vierailija
6/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte kriteerit muuttuu, halusit tai et. Kunhan vaan lähdet pois lokkeilemasta miehen asunnosta.

Vierailija
7/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitte kriteerit muuttuu, halusit tai et. Kunhan vaan lähdet pois lokkeilemasta miehen asunnosta.

En ole ap. Minäkin lokkeilen. Olen jo 20v lokkeillut.

Vierailija
8/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy kaikkia kriteereitä täyttävää asuntoa, niin pakko jostain tinkiä.

Kokeile kuitenkin ensin tuota omaa hakuilmoitusta paikallisessa FB ryhmässä. Aina voi olla ns. hiljaisesti vuokralla olevia asuntoja tai joku on laittamassa sellaista vuokralle.

Vierailija
9/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et löydä sopivaa rivitaloasuntoa, muutat väliaikaisesti kerrostaloon. Jossain on ihmisen asuttava kuitenkin. Ja jos sitten löydät rivitaloasunnon myöhemmin, niin sitten muutat siihen. Ei se lapsi rikki mene, vaikka pari kertaa joutuisikin muuttamaan yhden kerran sijaan.

Vierailija
10/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies lapsen isä?

Vierailija
11/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, miksi rivitalo? Aika oleellinen juttu, useimmilla paikkakunnila tuntuu olevan rivitaloja vähän tarjolla...

Mutt löytyisikö kerrostalosuntoa mikä on 1. kerroksess ns. maantasolla, ja missä on terassi parvekkeen sijasta?

Vierailija
12/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä niin pääsi käymään? Muutitko muksun kanssa sen miehen luo? Kauanko teidän yhteiselo on kestänyt?

Vierailija
13/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ero tuli?

Vierailija
14/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ero tuli?

Miksi Eero tuli?

Vierailija
15/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sossuun yhteyttä.

Vierailija
16/16 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun auta nyt kuin nöyrtyä ja ottaa se asunto, jonka saat. Sisältö on nyt raameja tärkeämpää. Lapsesi tarvitsee nyt enemmän saatavilla olevaan vanhempaa, kuin rivitalo asuntoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän