Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies on kylmä ja töykeä minua kohtaan

Heitukka
17.04.2023 |

Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja meillä on pieni vauva, jonka kanssa olen kotona.

Minulle mies tiuskii töistä päästyään ja kun yritän kysellä päivästä, vastaa aina tympeästi.
Kuitenkin muille ihmisille on hyvinkin iloinen ja ystävällinen. Tätä on siis jatkunut useamman vuoden jo, minun työkavereillekin oikein mukava ja lämpimät välit, mutta heti kun olemme kahdestaan, muuttuu taas ääni kellossa.
Olen tästä maininnut useamman kerran ja kuulema vain kuvittelen.
Nyt myös viime aikoina vaatetukseni, käyttäytymiseni ja tekemiseni ovat saaneet miehen puhumaan minulle negatiivisesti.

Hän vaihtoi aiemmin työpaikkaa ja työpaikka on naisvaltainen, niin mietin onko negatiivinen ilmapiiri jäänyt vain päälle kahvitauoilta, joissa kuulemma valittavat kaikesta..

Vaikka mitä olen yrittänyt, en saa kiitoksen sanaa tai kehuja mistään, aina olisi vain pitänyt tehdä enemmän tai olla tekemättä jotain?

Osaako joku kertoa mistä voisi olla kyse, kun ainoa vastaus minkä mieheltäni saan, on kuvittelet asioita tai minulla ole mikään hätänä

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset, lukekaa ja sisäistäkää!

Vierailija
2/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei enää välitä susta.

Vierailija
4/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki parisuhteessa olevat miehet ovat tuollaisia? Kukaan parisuhteessa oleva nainen ei voi olla ikävä kumppani? 

Vierailija
5/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki parisuhteessa olevat miehet ovat tuollaisia? Kukaan parisuhteessa oleva nainen ei voi olla ikävä kumppani? 

Yleisesti ottaen hyvin harvalle on tarjolla sitä oikeaa.

Vierailija
6/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään järjellä, eikai kukaan kunnon mies pettäisi vaimoaan joka on vauvan kanssa kotona? Omasta mielestäni olen aika paljon antanut kaikkea anteeksi ja koetan olla mahdollisimman hyvä ja rakastava ja en jaksa nalkuttaa asioista, koska ei kukaan jaksa aina kaikkea tehdä. Ja makuuhuoneessakin meillä riittää läheisyyttä kyllä, mutta tuo käytös muuten vain muuttunut..

-ap

Vierailija
7/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitukka kirjoitti:

Jos mietitään järjellä, eikai kukaan kunnon mies pettäisi vaimoaan joka on vauvan kanssa kotona? Omasta mielestäni olen aika paljon antanut kaikkea anteeksi ja koetan olla mahdollisimman hyvä ja rakastava ja en jaksa nalkuttaa asioista, koska ei kukaan jaksa aina kaikkea tehdä. Ja makuuhuoneessakin meillä riittää läheisyyttä kyllä, mutta tuo käytös muuten vain muuttunut..

-ap

Ei tuo ole järjellä vaan tunteella miettimistä. Järjellä ajateltuna on fakta että pettää voi missä tilanteessa tahansa.

Vierailija
8/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnioita sinua, kokee että oikeus nakata kaikki oma paska sinun niskoillesi.

Vierailija
9/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitukka kirjoitti:

-ap

Yksikään suhde ei ole turvassa. Meissä kaikissa on vähän myös pahuutta ja se kamelin selkä voi katketa kenellä tahansa. 

Vierailija
10/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai haluamansa. Päätti irtisanoutua.

Vierailija
11/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaihdevuodet alkaa aikaisemmin kuin naisten, testosteroni mittaukseen. 

Vierailija
12/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitukka kirjoitti:

-ap

Ei tuo ole järjellä vaan tunteella miettimistä. Järjellä ajateltuna on fakta että pettää voi missä tilanteessa tahansa.

Mutta miksi hankkia lapsia ja astua avioliittoon jos pettäisi tarkoituksella? Ei hän vaikuta siltä, että haluaisi menettää luottamukseni ja olemme sopineet, että mikäli tulee halu toiseen ihmiseen, silloin erotaan, eikä petetä? Toki nuorempana hänelle ehdotin, jos kävisi vieraissa epätoivon hetkellä, mutta eikai hän enää olettaisi sen olevan voimassa, kun olemme asiasta yksissä tuumin päättäneet?

Vierailija
13/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, kirjoitustyyli on niin baittia.

Vierailija
14/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitukka kirjoitti:

-ap

Mutta miksi hankkia lapsia ja astua avioliittoon jos pettäisi tarkoituksella? Ei hän vaikuta siltä, että haluaisi menettää luottamukseni ja olemme sopineet, että mikäli tulee halu toiseen ihmiseen, silloin erotaan, eikä petetä? Toki nuorempana hänelle ehdotin, jos kävisi vieraissa epätoivon hetkellä, mutta eikai hän enää olettaisi sen olevan voimassa, kun olemme asiasta yksissä tuumin päättäneet?

Ainoa syy miksi mies haluaa perheen on sosiaalinen hyväksyntä. Sitten kun perhe saadaan aletaan hiljalleen katselemaan toista osoitetta. Jos haluat romantiikka pysyttele harlekiini kirjojen parissa ja anna satisfyerin huudattaa.

Vierailija
15/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ap käyttäytyy kuin ovimatto ja ihmettelee kun mies pyyhkii jalkansa häneen.

Annas kun arvaan, ap hoitaa lapsen ja kotityöt? Miehellä on harrastuksia ja menee kavereiden kanssa mutta ei tarjoa Aplle samaa mahdollisuutta vaan olettaa että ap hoitaa aina lapsen ja on kotona pääosin. En yllättyisi vaikka mies olisi vielä merkittävästi vanhempi kuin ap?

Nyt ap kasvata selkäranka ja lopeta mielistely. Ilkeä ei saa olla mutta puolensa kuuluu pitää. Molempien pitää kohdella toista parisuhteessa arvostavasti ja reilusti. Jos ei kohtele niin on aika tehdä jotain.

Vierailija
16/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo, kirjoitustyyli on niin baittia.

Tai sitten yritän vain kirjoittaa ymmärrettävästi 🙄 mutta ota tämä miten vain, yritän vain ymmärtää tätä meidän tilannetta paremmin..

-ap

Vierailija
17/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitukka kirjoitti:

-ap

Oletko oikeasti noin naiivi? Mistä hitosta kukaan voi etukäteen tietää miten se elämä menee? Ei elämää voi tuolla tavalla suunnitella.  Uskottomuus liittyy ihmisen omiin kehitysprosesseihin ja teemoihin, joita jokin tilanne herättää. Pettäminen liittyy usein elämän siirtymävaiheisiin, esim tiellä pieni vauva. Ehkä miehesi on tullut vaiheeseen, jossa pystyy paremmin hahmottamaan, mitä haluaa ja millaista elämää haluaa elää.

Vierailija
18/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ap käyttäytyy kuin ovimatto ja ihmettelee kun mies pyyhkii jalkansa häneen.

Annas kun arvaan, ap hoitaa lapsen ja kotityöt? Miehellä on harrastuksia ja menee kavereiden kanssa mutta ei tarjoa Aplle samaa mahdollisuutta vaan olettaa että ap hoitaa aina lapsen ja on kotona pääosin. En yllättyisi vaikka mies olisi vielä merkittävästi vanhempi kuin ap?

Nyt ap kasvata selkäranka ja lopeta mielistely. Ilkeä ei saa olla mutta puolensa kuuluu pitää. Molempien pitää kohdella toista parisuhteessa arvostavasti ja reilusti. Jos ei kohtele niin on aika tehdä jotain.

Mieheni on hyvä isä ja hoitaa kotitöitä myös, siitä ei ole kyse, vaan tästä töykeydestä. Minulla on selkäranka ja kyky tehdä ja päättää asioista myös itse. Myös minä hermostun ja korotan ääntäni ja sanon asiat suoraan, mutta haluan myös olla hyvä ihminen ja antaa pienempien asioiden olla ja joustaa asioissa. Olemme molemmat suht nuoria vielä, saman ikäisiäkin.

-ap

Vierailija
19/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato peiliin. Sieltä se syy löytyy

Vierailija
20/47 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on siis jatkunut useamman vuoden jo...ja teit hänen kanssaan silti lapsen?