Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen kavereilleni joilla on perhe ja lapsia

Vierailija
17.04.2023 |

Itse olen yksinäinen looseri. Mulla ei ole edes parisuhdetta. En tiedä ehdinkö saamaan enää lapsia. En ole erityisen kaunis ja miehille kuin ilmaa. Kai se on vaan minun kohtalo? Ystävien aika menee oman perheen kanssa ja tunnen ulkopuolisilta koko maailmasta

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee asioita joista nautit. Jos et tiedä mistä pidät, kokeile. Maailmassa on varmasti paljon iloa tuovia asioita, ne vain pitää itse löytää. Murehtimalla tuskin löydät onnea, eikä se onnen jahtaaminen varmaan elämän tarkoitus olekaan, se tulee siinä sivussa kun tekee jotain miellekästä ja merkityksellistä :) Tsemppiä!

Sinänsä hyvä vinkki, mutta entäpä kun se itselle omannäköinen ja onnellisuutta tuottava elämä muodostuisi nimenomaan siitä parisuhteesta ja perheestä?

Se oma perhe on kuitenkin niin iso osa elämää että sen mukana puuttuvaa tyhjiötä on oikeasti aika mahdoton täyttää jollakin muulla. Ja etenkin kun perheellinen ihminenkin ehtii tekemään muutakin elämässään siinä sivussa eli silloinkaan perhe ei ole se elämän ainoa sisältö vaikka perhe itsellä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän