Kuinka moni on jäänyt kiinni pettämisestä ja kuinka moni ei?
Kuinka moni on jäänyt kiinni pettämisestä ja kuinka moni ei? Oli pitkä salasuhde vai yhden illan juttu? Mies vai nainen, kummat salaa paremmin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että vaginapano on pettämistä.
Mutta. Onko se pettämistä jos esim. a) nuolee naapurin rouvan perseaukkoa b) antaa hänen ottaa suihin c) panee häntä perseeseen d) nuolee pilluansa?
Useimmat pitävät noita kaikkia seksinä.
"Vaimo, nuolin äsken naapurin rouvan persettä."
"Kiva! Maistuiko hyvältä? Tuletko nyt vihdoin syömään."
Muutama baaripano ja yksi suhteen tynkä, jossa seksiä 4-5 kertaa. Ei noihin hommiin kannata lähteä, jos ei osaa olla jäämättä kiinni ja on myös osattava pitää mölyt mahassa. Jos alkaa syyllisyys ahdistaa niin paljon, että pakko tunnustaa puolisolle, niin on lähtenyt liian kovaan leikkiin mukaan.
Känni-hairahdus-syyllisyys-itkutunnustus-suhde pilalla-kombo on todella luuserihommaa. Mies vm68
Vierailija kirjoitti:
Mutta. Onko se pettämistä jos esim. a) nuolee naapurin rouvan perseaukkoa b) antaa hänen ottaa suihin c) panee häntä perseeseen d) nuolee pilluansa?
Mikä on pettämistä, sen määrää petetty osapuoli. Joka suhteessa on omat rajansa, kannattaa käydä ne läpi. Suurin osa kuitenkin tajuaa ne suhteessa ollessaan muutoinkin, eikä tee toista satuttavia asioita ihan omasta halustaan.
M44
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä on jos teet jonkun muun kanssa jotakin seksi- tai suhdehommaa, jolle puoliso ei kysyttäessä lupaa antaisi. Olisiko riittävän selkeä ohje?
Varmaan aika moni on jäänyt ja ei ole jäänyt kiinni, tuskin se kuitenkaan tällä palstalla selviää.
Meillä oli vaimon kanssa kerran The Keskustelu, myönsin että olen käynyt (joitakin kertoja) eikä ollut vaimolle yllätys. Hän ei ollut, petyin, toivoin että hänkin olisi vähän hyödyntänyt upeaa peppuaan, mutta en ole yllättynyt. Nyt mietin koko ajan miten saisin vaimon innostumaan että kävisi edes kerran kokeilemassa.
Tuttava rouva tuli käymään,kun vaimo ja lapset olivat lomareissulla,Meni yllättäen polvilleen eteeni,laski housuni alas ja otii kaluni suuhunsa,sain elämäni parhaan suihinoton loppuun asti.Ei kukaan täysjärkinen mies tuollaisesta kieltäydy,enkä pidä itse sitä pettämisenä ja asia jäi siihen.En ole kokenut asiasta tunnontuskia,ekä ole kertonut asiasta vaimolleni,tapahtumasta nyt jo lähes 3 vuosikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
"Vaimo, nuolin äsken naapurin rouvan persettä."
"Kiva! Maistuiko hyvältä? Tuletko nyt vihdoin syömään."
Suudellaanko ensin?
Miten pitkä salasuhde ei tule ilmi? Miksi toinen ei huomaa?
Pettää mitä ? Inhoan tätä ilmaisua.
Ei ole jää pettänyt jalan alla, enkä ole jättänyt pitämättä lupauksiani.
Välitilastointia
Miesten vastauksia 48, joista pettänyt puolet. Pettäneistä miehistä 60% jäänyt kiinni. Miehillä on enemmän lyhyitä pettämistä.
Naisten vastauksia 24, joista pettänyt 67%, pettäneistä naisista vain 33% jäänyt kiinni.
Naisilla enemmän pitkiä salasuhteita kuin lyhyitä.
Nosto, tavoitteena 100 rehellistä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin jännä juttu. Pitää toista itsestään selvänä/kuulumiset ei kiinnosta. Ainakin itsellä sivusuhteen pitäminen tosi helppoa. Työt ja rakastajatar toisessa kaupungissa. 3 päivää/yötä reissussa ja kun palaan, vaimo ei koskaan kysy mitä tein tai miten töissä menee. Ei tarvitse valehdella mitään. Näin on jatkunut jo vuosia. Varmaan jos jäisin kiinni, se olisi tosi iso "yllätys". Itse olen sitä mieltä, ettei pitkän sivusuhteen pitäminen ole mahdollista, jos puoliso on edes perustason kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin jännä juttu. Pitää toista itsestään selvänä/kuulumiset ei kiinnosta. Ainakin itsellä sivusuhteen pitäminen tosi helppoa. Työt ja rakastajatar toisessa kaupungissa. 3 päivää/yötä reissussa ja kun palaan, vaimo ei koskaan kysy mitä tein tai miten töissä menee. Ei tarvitse valehdella mitään. Näin on jatkunut jo vuosia. Varmaan jos jäisin kiinni, se olisi tosi iso "yllätys". Itse olen sitä mieltä, ettei pitkän sivusuhteen pitäminen ole mahdollista, jos puoliso on edes perustason kiinnostunut.
Näin on. Jos on kiinnostunut toisesta eikä pidä itsestään selvänä toista.
Pettäminen on sitä, että teet jotain sellaista, jota et sallisi puolison tekevän toiselle.
Esim. jos sallit vaimollesi, että hän ottaisi salassa naapurin Penalta suihin ja nielisi (jota hän ei koskaan tee sinulle) ja sä ostat hupakolta saman palvelun. Jos tämä on sinulle ok, se ei ole pettämistä.
Olen jääny ja en ole jäänyt. Pitäisi pystyä valitsemaan monta vaihtoehtoa.
Kyllä se on niin että ainakin miehistä yli 75% pettäisi, jos hyvä tilaisuus tulisi. Se on kumma että tällaisessa tilaisuudessa, miehet taantuvat 3-5v lapsen tasolle eivätkä mieti tekemisensä mahdollisia seurauksia. Lapset eivät sitä osaa tehdä, mutta miehet vaan sitten unohtavat koko homman, eli riskeeraavat mahdollisesti koko elämänsä yhteen "panoon". Saattaa mennä, työpaikka, vaimo, lapset, puolet omaisuudesta. Mieluummin kannattaisi pelata venäläistä rulettia 6:sti laukeavalla, kuin naida kerran ventovierasta, jota et ehkä koskaan enää edes näe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että ainakin miehistä yli 75% pettäisi, jos hyvä tilaisuus tulisi. Se on kumma että tällaisessa tilaisuudessa, miehet taantuvat 3-5v lapsen tasolle eivätkä mieti tekemisensä mahdollisia seurauksia. Lapset eivät sitä osaa tehdä, mutta miehet vaan sitten unohtavat koko homman, eli riskeeraavat mahdollisesti koko elämänsä yhteen "panoon". Saattaa mennä, työpaikka, vaimo, lapset, puolet omaisuudesta. Mieluummin kannattaisi pelata venäläistä rulettia 6:sti laukeavalla, kuin naida kerran ventovierasta, jota et ehkä koskaan enää edes näe.
Itse asiassa se ei ole niin. Miehet on uskollisia, jos kotiasiat on kunnossa ja vaimo tietää paikkansa.
Harvoin vaan vaimot tietää paikkansa.