Asunto kuukaudeksi Portugalista
Olen haaveillut tästä jo ennen koronaa ja nyt voisin sen toteuttaa. En ole löytänyt mitään kohtuuhintaista. Ensisijaisesti olen katsellut Lissabonin alueelta.
Mistä.olette varanneet kuukauden mittaiset majoitukset?
Mis
Kommentit (8)
Hyvä valinta. Vaatimattomampia löydät edullisesti. Älä katso vain ökyvälittäjiltä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valinta. Vaatimattomampia löydät edullisesti. Älä katso vain ökyvälittäjiltä.
Mistä.kannsttaisi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sulle "kohtuuhintainen"? Osaatko googlata?
Itse valitsisin portugalin pohjoisosan, Portosta pohjoisen rannikkoa. Hinnat edullisemmat ihan ravintolahinnoista alkaen, rauhallista, upeita aivan asumattomia rantoja kilometrikaupalla.
Mihin aikaa vuodesta olet menossa? Keväällä on vielä viileää kun Atlantti siinä jäähdyttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku paikallinen välittäjä, jolla ei ole turisteille suunnattuja sivuja? Kysy apua kielitaitoiselta ystävältä.
Vierailija kirjoitti:
Itse valitsisin portugalin pohjoisosan, Portosta pohjoisen rannikkoa. Hinnat edullisemmat ihan ravintolahinnoista alkaen, rauhallista, upeita aivan asumattomia rantoja kilometrikaupalla.
Mihin aikaa vuodesta olet menossa? Keväällä on vielä viileää kun Atlantti siinä jäähdyttelee.
Meri on kylmä kesälläkin.
Airbnn tai serviced apartments?