Kuuntelin Katri-Helenan muistelmat äänikirjana. Jokin pisti miettimään
Katri-Helena oli aikanaan Suomen Doris Day.
Doris Daysta Croucho Marx lohkasi: "Voi niitä aikoja! Se oli silloin, kun Doris Day ei vielä ollut neitsyt!"
Katri petti ensimmäistä miestään Dannyn kanssa, mutta muuttui sen jälkeen Suomen sinivalkoiseksi neitsyeksi
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri on tekopyhyyden perikuva. He ja ne, jotka ovat tunteneet tietävät kyllä persoonan.
Katri luulee olevansa fiksu ja jopa ladymainen nainen, mutta on huomattu ettei voi huijata ihmisiä.
Ei tajua, että paljastuksillaan pahentaa kuvaansa.Moi Panu
Suotta luulet, että olen Panu. Ei takuulla näille foorumeille tule. Kommentoin, kun olen paljon kuullut " sisäpiiristä" ja olen itse samaa ikäluokkaa kuin Katri. Sinun kannattaa lopettaa " luulemiset"...
Olen monilla muilla palstoilla ihmetellyt , että miksi jotkut ihmiset luulevat että se ja se , jotenkin asianosainen kommentoi näillä foorumeilla?
Todennäköisyys siihen on loton päävoiton luokkaa..Kieltämättä kaikki Katrin kanssa töitä tehneet eivät välttämättä jaa kuvaa koko kansan herttaisesta ladystä. Varsinkin raha-asiat tuntuvat nousevan turhan tärkeiksi ja jopa ihmissuhteiden edelle.
Se että ihminen työssään pitää kiinni rahallisistakin eduistaan ei kyllä mun silmissä oo huono piirre. Hyvä vain, jos on piinkova bisnesnainen eikä höynäytettävä hölmö.
Ai vaikka raha olisi tärkeämpää kuin ihmissuhteet?
Vierailija kirjoitti:
Katri-Helena! Lopeta jo. Osta keinutuoli, tekarit sinulla varmaan jo onkin.
Miksi olisi tekarit.
Koko tuttavapiirini on samaa ikäluokkaa, eikä kellään ole tekareita,ei myöskään silareita eikä tekokynsiä😅
Ei myöskään keinutuolia, kun anopin peruja oleva poltettiin saunan uunissa.
Kyllä kiistatta Katri Helena on Suomen kirkkaimpia artisteja ja tehnyt mahtavan yli 60v työuran ja tulotaso ennen koronaa on ollut vuosiansiot n. 250.000€/v. Ja vaikka lopettaisi laulamisen, tekijänpalkkiot juoksevat. Vain harva yltää tähän.
Lisäksi Wikipedin mukaan
"Katri Helena on levyttänyt vuoteen 2015 mennessä yli 480 laulua, julkaissut 52 albumia ja kokoelmaa, ja äänitteitä on myyty kaikkiaan yli 1,5 miljoonaa. Hän on vuoteen 2011 mennessä saanut 19 kultalevyä, neljä platinalevyä ja yhden tuplaplatinan".
Ei voi kuin kumartaa ja kiittää, ehkä Paula Koivuniemi yltää samaan. Miesartesteja ei tule yhtään mieleen, joka olisi ollut "pinnalla" yhtä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri on tekopyhyyden perikuva. He ja ne, jotka ovat tunteneet tietävät kyllä persoonan.
Katri luulee olevansa fiksu ja jopa ladymainen nainen, mutta on huomattu ettei voi huijata ihmisiä.
Suotta luulet, että olen Panu. Ei takuulla näille foorumeille tule. Kommentoin, kun olen paljon kuullut " sisäpiiristä" ja olen itse samaa ikäluokkaa kuin Katri. Sinun kannattaa lopettaa " luulemiset"...
Olen monilla muilla palstoilla ihmetellyt , että miksi jotkut ihmiset luulevat että se ja se , jotenkin asianosainen kommentoi näillä foorumeilla?
Todennäköisyys siihen on loton päävoiton luokkaa..Kieltämättä kaikki Katrin kanssa töitä tehneet eivät välttämättä jaa kuvaa koko kansan herttaisesta ladystä. Varsinkin raha-asiat tuntuvat nousevan turhan tärkeiksi ja jopa ihmissuhteiden edelle.
Se että ihminen työssään pitää kiinni rahallisistakin eduistaan ei kyllä mun silmissä oo huono piirre. Hyvä vain, jos on piinkova bisnesnainen eikä höynäytettävä hölmö.
Eikö juuri raha ole yksi mittari, kun tarkastellaan työuraa ja molemmat on Katri Helena on saavuttanut. Suurin osa työurasta on ollut suuri tuloisempia artisteja.
Kyllä ainakin minulle kelpaisi satojen tuhansien vuositulot yli 60v työuran ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hänen kaikki parisuhteet ole olleet pitkiä, jos nyt ei Panu Rajalan suhdetta oteta huomioon, mutta eikö sekin kestänyt yli 10v..
Metri-Helena, Doris Day oli lyhyt näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Katri Helenan ja Panu Rajalan suhteessa oli jotain Diana ja Charles-maista näin jälkeenpäin ajatellen. Ihastuttava ja sovinnainen nuori kaunotar julkisuuden valokeilassa
Ei mitään samanlaista. Katri Helena oli jo viisikymppinen ja paljon elämänkokemusta.
Katri ja Panu katselivat jumaloiden toisiaan monissa suhteen alkuaikojen kuvissa. Ei liitto niin kauhea ollut, ainakaan aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys siihen on loton päävoiton luokkaa..
Uskottavahan se on, koska Panu Rajalalla ei voi olla noin heikko oikeinkirjoitustaito.
Vierailija kirjoitti:
Ei tajua, että paljastuksillaan pahentaa kuvaansa.
Veikö Katri sulta miehen, vai mikä on? Ei, nyt mä tiedän. Se mies sanoi, että on tuo Katri aina vain niin hyvinsäilynyt, nuorekas.
Eikö ketään ihmetytä noi harhat/ viestit tuonpuoleisesta? Katri sanoo pysyvänsä viestien takana v 2014 iltiksen jutussa?
Alkoi saamaan viestejä mieheltään Timolta, heti tämän kuoleman jälkeen ja myös pojaltaan Juhalta tämän kuoleman jälkeen? Ja Katri kirjoitti viestit ylös ja kirjaksi. Voi hyvää päivää sentään...
Alkaisin katsoa ketä tahansa pitkään jos joku muukin alkais moista tuoda julki. Ei voi olla totta jos pää on terve.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiistatta Katri Helena on Suomen kirkkaimpia artisteja ja tehnyt mahtavan yli 60v työuran ja tulotaso ennen koronaa on ollut vuosiansiot n. 250.000€/v. Ja vaikka lopettaisi laulamisen, tekijänpalkkiot juoksevat. Vain harva yltää tähän.
Lisäksi Wikipedin mukaan
"Katri Helena on levyttänyt vuoteen 2015 mennessä yli 480 laulua, julkaissut 52 albumia ja kokoelmaa, ja äänitteitä on myyty kaikkiaan yli 1,5 miljoonaa. Hän on vuoteen 2011 mennessä saanut 19 kultalevyä, neljä platinalevyä ja yhden tuplaplatinan".Ei voi kuin kumartaa ja kiittää, ehkä Paula Koivuniemi yltää samaan. Miesartesteja ei tule yhtään mieleen, joka olisi ollut "pinnalla" yhtä pitkään.
Kunnioitettavaa, ettei ura ole kaatunut juopotteluun tai sen seurauksena sairauksiin kuten monella miesartistilla. Näinkin voi uran tehdä. Ja maksaa veronsa asiallisesti ilman, että verovelkoja täytyy armahtaa.
Naisen pitäisi laulaa ihan vain laulamisen ilosta ja hyvästä mielestä. Miehen on ihan hyvälsyttävää myös rahastaa laulamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tajua, että paljastuksillaan pahentaa kuvaansa.Veikö Katri sulta miehen, vai mikä on? Ei, nyt mä tiedän. Se mies sanoi, että on tuo Katri aina vain niin hyvinsäilynyt, nuorekas.
Eiköhän se ole jollekin vain ihan liikaa, että Katrin ei ole tarvinnut henkensä pitimiksi tehdä muuta kuin laulaa. On saanut olla esillä, pukeutua kauniisti ja tulojakin sen verran, ettei kerjuulle tarvitse lähteä. Joku ei vaan kestä. Vielä kun artisti itsekin sanoo, että moni tyttö hänenkin koulussaa ja kotipitäjässään oli parempi laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Wikipedin mukaan
"Katri Helena on levyttänyt vuoteen 2015 mennessä yli 480 laulua, julkaissut 52 albumia ja kokoelmaa, ja äänitteitä on myyty kaikkiaan yli 1,5 miljoonaa. Hän on vuoteen 2011 mennessä saanut 19 kultalevyä, neljä platinalevyä ja yhden tuplaplatinan".Ei voi kuin kumartaa ja kiittää, ehkä Paula Koivuniemi yltää samaan. Miesartesteja ei tule yhtään mieleen, joka olisi ollut "pinnalla" yhtä pitkään.
Danny on ollut pinnalla yhtä pitkään. Hänellä on ollut 102 laulua Suomen listoilla ja joka vuosikymmenellä hittejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys siihen on loton päävoiton luokkaa..Panu hei. Ota iisisti ja kestä se, että Katria pumppaa nuori ori isolla kahvalla.
Rupesi kiihottamaan....
miksi kukaan ei uskalla ottaa isommin kantaa Katrin saamiin " viesteihin" tuonpuoleisesta? Aivan kuin ne olisi tavallisia kenelle tahansa? Luulisi, että olisi "saanut" muiltakin läheisiltään kuin mieheltään ja pojaltaan? Äidiltään?
Ei vaan voi uskoa, että kukaan saisi viestejä tuonpuoleisesta. Täytyy olla joitain harhoja.
Miksi Katri ei ala meedioksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tajua, että paljastuksillaan pahentaa kuvaansa.Veikö Katri sulta miehen, vai mikä on? Ei, nyt mä tiedän. Se mies sanoi, että on tuo Katri aina vain niin hyvinsäilynyt, nuorekas.
Voi kyllä miettiä tuon lähettäjää, et miksi alentuu tuollaiseen. Et veikö miehen?
Kertoo postaajasta jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan selvä? Eipä taida Panu paljoa vauvapalstalla loikoilla. Tuon edellisen viestin olisi voinut monikin kirjoittaa. Esim. minä. Katrin kiukkuisuudesta yms. tietävät kyllä monet hänen lähellä olevat.
Kyllä. Sen on nähnyt naamastaan, kun on lakannut saamasta.
PANI miettimään, ok. Toimiva hyvä verbi.