Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuntelin Katri-Helenan muistelmat äänikirjana. Jokin pisti miettimään

Vierailija
16.04.2023 |

Katri-Helena oli aikanaan Suomen Doris Day.
Doris Daysta Croucho Marx lohkasi: "Voi niitä aikoja! Se oli silloin, kun Doris Day ei vielä ollut neitsyt!"
Katri petti ensimmäistä miestään Dannyn kanssa, mutta muuttui sen jälkeen Suomen sinivalkoiseksi neitsyeksi

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri on tekopyhyyden perikuva. He ja ne, jotka ovat tunteneet tietävät kyllä persoonan.

Katri luulee olevansa fiksu ja jopa ladymainen nainen, mutta on huomattu ettei voi huijata ihmisiä.

Ei tajua, että paljastuksillaan pahentaa kuvaansa.

Moi Panu

Suotta luulet, että olen Panu. Ei takuulla näille foorumeille tule. Kommentoin, kun olen paljon kuullut " sisäpiiristä" ja olen itse samaa ikäluokkaa kuin Katri. Sinun kannattaa lopettaa " luulemiset"...

Olen monilla muilla palstoilla ihmetellyt , että miksi jotkut ihmiset luulevat että se ja se , jotenkin asianosainen kommentoi näillä foorumeilla?

Todennäköisyys siihen on loton päävoiton luokkaa..

Moni julkkis lukee itseään koskevia nettikeskusteluja. Enkä todellakaan ihmettelisi jos Rajala lukisi, lehdissäkin uutisoitujen touhujensa perusteella vaikuttaa melko obsessiiviselta, ketään ei tuomita laajennettuun lähestymiskieltoon ihan muuten vaan. -eri

Jos olisin julkkis, en takuulla lukisi näitä eikä riittäisi mikään aika mennä tutkimaan.

Ehkä näillä pastoilla viihtyvillä on paljon aikaa, työttömiä tms joten voi melkein päivystää ja postailla. Näitä on paljon muuallakin, tämä on vain jäävuoren huippu, joten järkeä kehiin.

Vierailija
22/62 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Katri Helena olisi sellainen sivistyneempi nainen. Ettei toitottaisi niitä kahdenvälisiä asioita koko kansalle. 

Mitä kahdenvälisiä asioita hän on nyt toitottanut?

Katrilla on kahdenväliset suhteet yläkertaan ja siellä entiseen mieheensä Timoon ja poikaansa Juhaan. Itse kertoo tuossa jutussa ja sanoo, että seisoo viestiensä takana !

On meinaan melkoonen meedio, tuo Katri.

https://www.is.fi/viihde/art-2000000741922.html

Mitä tuohon pitäisi todeta? Nainen kuulee " harhoja" pistää paperille? Millainen lääkitys saa aikaan moisia, kertokaa joilla on kokemusta?

Nyt kyllä meni yli hilseen😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helenan ja Panu Rajalan suhteessa oli jotain Diana ja Charles-maista näin jälkeenpäin ajatellen. Ihastuttava ja sovinnainen nuori kaunotar julkisuuden valokeilassa

Vierailija
24/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Katri Helena olisi sellainen sivistyneempi nainen. Ettei toitottaisi niitä kahdenvälisiä asioita koko kansalle. 

Mitä kahdenvälisiä asioita hän on nyt toitottanut?

Katrilla on kahdenväliset suhteet yläkertaan ja siellä entiseen mieheensä Timoon ja poikaansa Juhaan. Itse kertoo tuossa jutussa ja sanoo, että seisoo viestiensä takana !

On meinaan melkoonen meedio, tuo Katri.

https://www.is.fi/viihde/art-2000000741922.html

Mitä tuohon pitäisi todeta? Nainen kuulee " harhoja" pistää paperille? Millainen lääkitys saa aikaan moisia, kertokaa joilla on kokemusta?

Nyt kyllä meni yli hilseen😂

Vetää näköjään sanattomaksi palstalaiset...

Vierailija
25/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle! Älä erehdy koskaan kirjoittamaan väliviivalla tuota nimeä. Katri suuttuu.

Vierailija
26/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri on tekopyhyyden perikuva. He ja ne, jotka ovat tunteneet tietävät kyllä persoonan.

Katri luulee olevansa fiksu ja jopa ladymainen nainen, mutta on huomattu ettei voi huijata ihmisiä.

Moi Panu

Suotta luulet, että olen Panu. Ei takuulla näille foorumeille tule. Kommentoin, kun olen paljon kuullut " sisäpiiristä" ja olen itse samaa ikäluokkaa kuin Katri. Sinun kannattaa lopettaa " luulemiset"...

Olen monilla muilla palstoilla ihmetellyt , että miksi jotkut ihmiset luulevat että se ja se , jotenkin asianosainen kommentoi näillä foorumeilla?

Kieltämättä kaikki Katrin kanssa töitä tehneet eivät välttämättä jaa kuvaa koko kansan herttaisesta ladystä. Varsinkin raha-asiat tuntuvat nousevan turhan tärkeiksi ja jopa ihmissuhteiden edelle.

Vierailija
27/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Helenan ja Panu Rajalan suhteessa oli jotain Diana ja Charles-maista näin jälkeenpäin ajatellen. Ihastuttava ja sovinnainen nuori kaunotar julkisuuden valokeilassa

No ei se Katri nyt niin nuori enää ysärilläkään ollut.

Vierailija
28/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin ulkopuolisen silmin näyttää moni viesti kateellisten panettelulta. En tunne Katria, enkä ole juuri fanikaan, mutta lehtijuttuja olen seurannut. Oman mielipiteeni perustan niihin ja satunnaisiin televisiosta nähtyihin esiintymisiin.

Itselläni on ollut vähän samatyyppinen elostelijamies, kuin mitä tuo Katrin edellinen vaikuttaisi olevan. Tunnen hengenheimolaisuutta sen takia. Olen hyvin iloinen Katrin puolesta ja samalla myös vähän kade hänen uudesta miehestään.

Äitini oli myrkyllisen kateellinen hänelle, ei pitänyt minään. Sitä oli inhottavaa kuunnella.

Vierailija
29/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monica Lewinskikin kommentoi. "I never had sen with that man. The stains on my dress is only spinach soup."

Hän ei ollut minkään sortin huipputaiteilija.

Vierailija
30/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Jyrkin kirja paljasti vuosikymmeniä sitten. Katri oli "kova kone".

Vierailija
31/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Panu

Kieltämättä kaikki Katrin kanssa töitä tehneet eivät välttämättä jaa kuvaa koko kansan herttaisesta ladystä. Varsinkin raha-asiat tuntuvat nousevan turhan tärkeiksi ja jopa ihmissuhteiden edelle.

Kyllä julkkiksellakin voi ja saa olla hankala luonne. Itse asiassa aika monesta artistista kuulee juttuja, miten veemäisiä ovat.

Mutta, Katri on Suomen parhaita, tuotteliaimpia naisartisteja, hyvä ja tasavarma esiintyjä, joka kunnioittaa yleisöään, ja ansaitusti Suomen "sinivalkoinen ääni".

En kuuntele iskelmää, mutta on pakko todeta, että monet hänen laulunsa ovat aivan omaa luokkaansa verrattuna nykypopparwiden tusinakamaan. Toki valtaosa kunniasta menee laulujen tekijöille, joiden kaltaisia ei ole sen jälkeen tullut.

Vierailija
32/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh! Milloin Kutrista on joku neitsyt muka tullut? Ei kai se ole milloinkaan esittänyt, etteikö pitäisi seksistä ja hyvä seksielämä on hyvä juttu. Sen takia se sitä miestäänkin (siis Kalaojaa) hehkutti, kun kaikilla osa-alueilla synkkasi. 

Mut toi Doris Day alkoi näytellä siveää sipulia, koska amerikkalainen suuri yleisö oli (ja on vieläkin) hyvin konservatiivista sillä genrellä, jolla Day operoi. Siitä irvaili silloin moni muukin. Samoin kuin Grace Kellyn kohdalla kävi, kun hän nai Monacon ruhtinaan. Vips huiskis, poissa oli Gracen sangen värikäs seksielämä ja tilalle tuli siveä, pidättyväinen amerikatar. Heh.

Jotkut muut siitä imagosta tykkää. K itse on haastatteluissa sille naureskellut.

Tämä on vähän kuin mies, joka luo ihastuksestaan ideaalikuvan ja sitten suuttuu, kun toinen ei sitä vastaa.

Vierailija
33/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Panu

Se että ihminen työssään pitää kiinni rahallisistakin eduistaan ei kyllä mun silmissä oo huono piirre. Hyvä vain, jos on piinkova bisnesnainen eikä höynäytettävä hölmö.

Vierailija
34/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, minä puolestani olen korvia myöden täynnä koko Katri-Helenaa, ei voi vähempää kiinnostaa hänen elämänsä Panun kanssa tai ilman Panua. Hänelläkin varmaan jo rahat loppumassa!

Vierailija
35/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, minä puolestani olen korvia myöden täynnä koko Katri-Helenaa, ei voi vähempää kiinnostaa hänen elämänsä Panun kanssa tai ilman Panua. Hänelläkin varmaan jo rahat loppumassa!

Ja silti olet tässäkin ketjussa.

Vierailija
36/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri-Helena! Lopeta jo. Osta keinutuoli, tekarit sinulla varmaan jo onkin.

Vierailija
37/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aikoinani, että KH olisi pahoinpidellyt jonkun lapsistaan, siitä iltapäivälehdet kirjoitteli 1990 luvulla.

Vierailija
38/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme...

Kai se Katri Helenakin suuttuu , niinkuin muutkin ihmiset. Ei hän mikään robotti ole.

Vierailija
39/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juuri tänään tuota Groucho Marxin lausahdusta! (“I’ve been around so long, I knew Doris Day before she was a virgin.”). Muistan kun jossain lehdessä oli aikoinaan artikkeli siitä, että Katri- Helenasta annetaan niin puhtoinen kuva, mutta että hän ei olekaan ihan sitä. 

Vierailija
40/62 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Panu

Oletko ihan selvä? Eipä taida Panu paljoa vauvapalstalla loikoilla. Tuon edellisen viestin olisi voinut monikin kirjoittaa. Esim. minä. Katrin kiukkuisuudesta yms. tietävät kyllä monet hänen lähellä olevat.

Ooh, Katri Helena on joskus kiukkuinen?!!? No shit. Hän ei ole koskaan esittänyt sellaista, etteikö voisi kiukustua tarvittaessa. Eikä neitsyttä. Jos joku haluaa hänestä muokata päässään sellaisen mielikuvan, hän ei itse sille mitään voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi