Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vielä lapseton, joka kuitenkin haluat saada lapsia, MIKSI haluat niitä?

Vierailija
16.04.2023 |

Itse en ikinä ole haaveillut omista lapsista, jo lapsena muiden viittaukset tulevaan äitiyteen tuntui vain lähinnä kiusalliselta. Nyt ikää on jo liki 40 vuotta eikä edes pitkästä parisuhteesta huolimatta mielipiteeni ole muuttunut mihinkään, perheen perustaminen ei vain kuulu haaveisiini.
Moni on kuitenkin haaveillut omista lapsista jo lapsuudestaan saakka. Mitkä syyt teillä ovat lapsihaaveen taustalla? Olisi kiinnostavaa kuulla erilaisia näkökulmia aiheeseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun jatkumisen kannalta, elämän jatkumisen kannalta, oma perhe on ihmissuhteista läheisin, rakastan ajatusta kasvattamisesta ja luonteeltani oon hoivaava, vauvat ja taaperot on söpöjä, mielenkiintoista nähdä minkälainen tulee minun ja mieheni lapsesta

Vierailija
2/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan jättää jälkeeni jotain tähän maailmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olisi mahtavaa taivaltaa hetki yhdessä kasvavan lapsen kanssa. Opettaa pyöräilyn saloja, mistä löytyvät mehevimmät kastemadot ja että sateellakin voi käydä uimassa.

Lainaahan ne lapset ovat - ja naisena miellelläni ohittaisin raskauden, sytytyksen ja pikkulapsivaiheen - mutta mitä kokemuksia siitä saisikaan, miten hienoja muistoja.

Vierailija
4/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että minusta tulee hyvä äiti, jos tosiaan minulle lapsia suodaan. Pidän lapsista vaikka ne myös osaa olla tosi vaativia.

Mulla on kova vauvakuume ja myös semmoinen kuume olla raskaana. Kovasti haluaisin myös kokea synnytyksen. Se on ehkä vähän hassua koska tiedostan että se ei ole aina ihanaa tai voimaannuttavaa, mutta semmoinen hehkuva kuva mulla raskaana olemisesta on päässäni.

En ehkä ole 100% varma siitä, haluanko lapsia vai en.

Vierailija
5/5 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain vahva tunne, että haluan lisää perhettä ja tulevaisuutta ja toivoa, eikä ainoastaan vanhemman sukupolven hiipumista ja kuolemaa, mitä lähisuvussa on ollut paljon.

Halusin myös hoivata ja opastaa, seurata lasten kehitystä ja tarjota heille hyvä ja tasapainoinen koti ja lapsuus josta he voivat ponnistaa maailmalle ja hyvään elämään. Halusin kokea kaiken mitä vanhemmuuteen liittyy ja rakastaa lapsiani eniten maailmassa.

Sain lapsia, ja kaikesta rasittavuudesta huolimatta he ovat parasta ja ihaninta mitä elämä voi tarjota. Kokemuksena vanhemmuus on ainutlaatuinen ja huikea.

Olen myös lasten syntymän jälkeen tajunnut miten mahdottoman suloisia ja ihania ja hauskoja vauvat ja lapset ovat, ja nykyään voin sanoa että minusta on tullut ihan lapsi-ihminen, eli pidän yleisesti lapsista ja kaikki uutiset lasten huonoista oloista ja kaltoinkohtelusta saa minut pois tolaltani.