Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen voi olla bi? Näkyykö se jotenkin päälle päin, eleistä tmv.?

Vierailija
29.11.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta sitten senäkyy kun ihastuu johonkuhun (ja bi-aspekti tietysi silloin kun se joku on nainen) ja yrittää häntä saada myös ihastumaan. Ja yleensä se toinenkin on bi - jotenki nsen vireen vain tuntee. ULkopuoliset ei ehkä tunnekaan.

Vierailija
2/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovat jotenkin epätavallisen pitkään tai tulevat jotenkin " liian" lähelle, ei koskettaen mutta kuitenkin. Eräs nainen kerran ihasteli kaulakoruani ja tuli ihan lähelleni ja otti käteensä sen riipuksen joka roikkui kaulassani - se tuntui jotenkin tungettelevalta. Eikä kyseessä ollut ystävä, vaan hoitoalan ihminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kokemusta meidän lähikaupan kassasta, joka aina katsoi ja jutteli sillai omituiseen sävyyn ja liian tuttavallisesti. *puistattaa*. onneksi se ei enää työskentele lähikaupassamme...

Vierailija
4/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat kenties bi-henkisiä. Erityisesti sen pitkään katsomisen olen tulkinnut niin ja jotenkin sen ehkä aistii vaan.

ap

Vierailija
5/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet (selvästi) bi, muttet halua tunnustaa sitä itsellesi.

Joka tapauksessa kuulostaa näin äkkiseltään tosi huonolta itsetunnolta.

Vierailija
6/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän se minua häiritse mitenkään, jos joku katsoo pitkään, mutta hieman kiusaantunut kuitenkin olen. Enkä ole itse bi. Mutta olen vaan joskus mielessäni ajatellut että voiko kuka tahansa olla bi, noin periaatteessa, harvemmin nyt esim papista sellaista tulisi mieleen? Tai ehkä mä olen elänyt sitten " pumpulissa" .

ap

Vierailija
7/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on luonnostaan esim. läheltä puhujia. Itse en voi sietää kyseistä tapaa ja yritän päästä vaikka askeleen taakse ja toinen ottaa samalla askeleen eteen.

Itse olen bi, enkä kyllä tuijottele ihmisiä tai käyttäydy muutenkaan tungettelevasti. Olen ihan onnellisesti naimisissa, eikä minulla ole mitään tarvetta tungetella toisten henkilökohtaiselle reviirille. Ei ole koskaan ollutkaan. Tunnen kyllä monta, jotka mielestäni ovat " outoja" tungetteluineen. Mutta jokainen kokee asiat niin eritavoin. Ei ne biitkään ole sen kummempia ihmisiä kuin sinä, eli ei siis syytä pelkoon.

Vierailija
8/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis eihän se minua häiritse mitenkään, jos joku katsoo pitkään, mutta hieman kiusaantunut kuitenkin olen. Enkä ole itse bi. Mutta olen vaan joskus mielessäni ajatellut että voiko kuka tahansa olla bi, noin periaatteessa, harvemmin nyt esim papista sellaista tulisi mieleen? Tai ehkä mä olen elänyt sitten " pumpulissa" .

ap

Harvemmin sitä tulee toisten seksuaalisuutta mietittyä. Miksi tulisikaan. Ihminen on myös paljon muuta kuin seksuaalisuus. Tuijotteleminen on mielestäni aina hieman epämiellyttävää. Eriasia on, jos tulee puhumaan jotain tuijoteltuaan tai vaikka edes hymyilee. Sellainen kyräily on lähinnä häiritsevää ja ärsyttävää.

Vierailija
9/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen biseksuaalin papin. olen itse bi. en tungettele ja jos katson jotakuta pitkään, kyse harvemmin on mistään ihastumiseen/seksuaaliseen viittaavasta vaan esim. siitä, että katseen kohteella on tyhmän näköisesti pinaattikeiton jämiä ylähuulellaan... ;)

Vierailija
10/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puheittenne perusteella.

Niin, ja mua ei ainakaan sen takia tuijotella että mulla olisi ruoantähteitä rinnuksilla tai suupielissä, tai muista vastaavista syistä, en sitten tiedä miksi.

Niin, ja kyllä ne miehetkin katsovat pitkään hyvin usein ;o)

ap

Vierailija
11/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yleispäteviä bi:n tuntomerkkejä olemassa. Olen mielestäni erittäin bi-henkinen nainen eikä siitä tiedä muut kuin mieheni. Pukeudun naisellisesti, käyttäydyn naisellisesti etc. En katsele naisia " sillä silmällä" vaikka mielelläni kokisin joskus jotakin muutakin kuin syvää ystävyyttä naisen kanssa.

Suomalaiset eivät ole tottuneet fyysisiin kontakteihin ja siksi ymmärrän jos sinua " kuvottaa" kun joku tulee liian lähelle. En itsekään siitä pidä, lukuunottamatta läheisimpiä ihmisiä, rakkaimpiani.

Uskon että bi-naiset eivät ole mikään universaali ryhmä, eikä heitä siten voi laittaa yhteen kasaan, et voi siis meitä vältellä

Vierailija
12/17 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen bi-seksuaalin (tai lesbon) papin. Tuskin se naisia sieltä alttarilta kuolaa ;). Papeissa on lukuisia homoseksuaaleja, siis tietenkin on. Aihe on myös aika tapetilla tällä hetkellä.

Vierailija
13/17 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sitä heterot tekee. Ei sitä muutenkaan päälle näe. Ihan tavallinen tanttamainen kotiäiti olen.

Vierailija
14/17 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en minä ainakaan ole huomannut mitään bi:n tuntomerkkejä... itse olen bi, samoin paras ystäväni. Ei tuijotella, eikä hiplailla :D

Vierailija
15/17 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien, naimisissa, lapsia. Edelleenkin mulla on ystävätär, tuntuu luonnolliselta, seksi on yhtä ihmeellistä kun nuorempana, arvelen että kaikki on bi seksuaaleja, se vain käy niin että kun on jonkun kanssa paljon yhdessä, tunne syvenee, ei se tarkoita sitä et pitää olla seksiä välittömästi, sekin tulee ajan myötä, kun siltä tuntuu.

Vierailija
16/17 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pelkää, että lähikaupan kassa yrittää iskeä ja toinen pelkää kaulakorua hiplailevaa hoitoalan ihmistä, kyllä te ihmiset olette vainoharhaisia:D Meitä on heteroita, homoja, lesboja ja bi-ihmisiä, kuitenkin useimmat meistä ovat ihan tavallisia ihmisiä, eivätkä yritä iskeä jokaista vastaan tulevaa ihmistä!

Vierailija
17/17 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen todella monta bi-naista, eikä kukaan ole mitenkään outo tai tunkeileva.