G: Tuleeko teille (paperinen) sanomalehti? Ikänne?
Kommentit (70)
Tällä hetkellä tulee Aamulehti muutaman viikon (ilmainen lahjatilaus työkaverin kautta)
Ikää 35 vuotta.
Aiemmin olen tilannut Aamulehden viikonloppuisin. Ihanaa kun saa viettää kiireettömän aamun teetä nauttien ja lehteä lukien. En nauti netin käytöstä samalla lailla ja toisaalta, ei Aamulehden kaikki jutut ole mitään eilispäivän uutisia. On ihan artikkeleitakin ja esim perheuutiset joita ei ole netissä.
tule muita kuin ilmaislehdet, iät 30+, 40+ ja pienet lapset.
Ennen lasten syntymää Hesari vielä tuli meillekin, enää ei jakseta lukea vanhoja uutisia, kun netistä samat on luettu jo edellisenä päivänä.
tule muita kuin ilmaislehdet, iät 30+, 40+ ja pienet lapset.
Ennen lasten syntymää Hesari vielä tuli meillekin, enää ei jakseta lukea vanhoja uutisia, kun netistä samat on luettu jo edellisenä päivänä.
saa ilmaiseksi netistä
ikää mulla 36 ja ukolla 37
Sekä Hesari että maakuntalehti. Tullut siitä asti kun muutin omilleni. Nyt minä 29 ja mies 33. Emme ikinä luopuisi kummastakaan. Lehdessä on aivan valtavasti tietoa ja tarinoita joita ei netistä saa. Tiedän, koska olen itsekin alalla.
ja vielä paljon varmempana
ihana lukea aamulla pitkään lehteä ja juoda kahvia, ei harmita vaikka kuppi kaatuu lehdelle, ainakaan yhtä paljon kun jos se kaatuisi kannettavan päälle.
ikää 47v
pelkät eilisen uutiset. Mulle ainakin on tärkeää tilata alueeni sanomalehteä, koska haluan tietää, mitä täällä on tehty/tekeillä. Lisäksi lehdessä on artikkeleita ajankohtaisista aiheista, jotka eivät sinänsä ole uutisia. (Mahtaako moni edes tietää uutisen ja artikkelin eroa?)
pelkät eilisen uutiset. Mulle ainakin on tärkeää tilata alueeni sanomalehteä, koska haluan tietää, mitä täällä on tehty/tekeillä. Lisäksi lehdessä on artikkeleita ajankohtaisista aiheista, jotka eivät sinänsä ole uutisia. (Mahtaako moni edes tietää uutisen ja artikkelin eroa?)
Ne samat artikkelit on ainakin Hesarissa netissäkin
Ei se aamu aukea ilman paperilehteä, ei. Joskus jos jää tulematta niin vihaiseksi tämä netissä roikkuminen tekee :)
Ikää 38v.
Samat asiat löytyvät kyllä netistä mm. kuntien ja yhdistysten sivuilta
Mutta sanomalehdessä se on helposti saatavilla olevassa paketissa. On vaikkapa mukava lukea, jos ammattitaitoinen toimittaja on osannut koota esim. erilaisia ihmisiä eri kunnista kommentoimaan tulevaa kuntaliitosta. Sanomalehti voi myös vaikkapa nostaa esille jonkun paikallisen kirjailijan, joka ei omakustanteineen taatusti muuten pääse julkisuuteen. Tässä nyt pari esimerkkiä.
Olemme 34 vuotiaita. Ennen lasten (kaksoset) syntymää tuli vielä maakuntalehti, mutta koska kukaan ei ehtinyt lukea sitä, niin lopetimme tilauksen. Nyt aikaa taas olisi, mutta emme ole lehteä kaivanneet.
Töissä saan lukea paikallislehden ja Hesarin, mutta oikeastaan paikallislehti tulee luettua tarkemmin, Hesari vain, jos siinä on alaamme liittyviä juttuja tai jotain paikallista.
ja paikallislehti.
Paikallislehti siksi, kun sitä ei voi lukea netistä eikä muualta. Maakuntalehti viikonloppuisin siksi, että vaikka arkiviikon uutisanti on luettavissa netistä, niin sunnuntainumeron pidempiä juttuja ja ilmoituksia ei sieltä löydy.
ikää 34v
Lue ihan riittävästi juttuja netistä, myös kansainvälisiä uutiskanavia! Aivan riittävästi saa uutisista taustatietoa, jopa paremmin, selailemalla itse eri lähteitä!
Mutta mies 46v haluaa Hesarin. Argh tuota paperinkeräysmäärää mikä siitä syntyy!
Interface Windows/Explorer/kaikki nettilehdet vs. paperi Hesari --
Aamupaskalla paperilehti voittaa aina; paremmat jutut; nopeampi sivun vaihto ja läppärillä on heikompi pyyhkiä...
Itä-Suomesta.
Maakuntalehti Karjalainen tulee. Ihanaa lukea sitä aamuisin.
Haluaisin tilata Hesarin pe-su. Nyt-liite kiinnostaa. Ei taida sellaisia saada, eller hur?
En näe tarpeelliseksi lukea vanhoja uutisia.