G: Tuleeko teille (paperinen) sanomalehti? IkÀnne?
Kommentit (70)
TÀllÀ hetkellÀ tulee Aamulehti muutaman viikon (ilmainen lahjatilaus työkaverin kautta)
IkÀÀ 35 vuotta.
Aiemmin olen tilannut Aamulehden viikonloppuisin. Ihanaa kun saa viettÀÀ kiireettömÀn aamun teetÀ nauttien ja lehteÀ lukien. En nauti netin kÀytöstÀ samalla lailla ja toisaalta, ei Aamulehden kaikki jutut ole mitÀÀn eilispÀivÀn uutisia. On ihan artikkeleitakin ja esim perheuutiset joita ei ole netissÀ.
tule muita kuin ilmaislehdet, iÀt 30+, 40+ ja pienet lapset.
Ennen lasten syntymÀÀ Hesari vielÀ tuli meillekin, enÀÀ ei jakseta lukea vanhoja uutisia, kun netistÀ samat on luettu jo edellisenÀ pÀivÀnÀ.
tule muita kuin ilmaislehdet, iÀt 30+, 40+ ja pienet lapset.
Ennen lasten syntymÀÀ Hesari vielÀ tuli meillekin, enÀÀ ei jakseta lukea vanhoja uutisia, kun netistÀ samat on luettu jo edellisenÀ pÀivÀnÀ.
saa ilmaiseksi netistÀ
ikÀÀ mulla 36 ja ukolla 37
SekÀ Hesari ettÀ maakuntalehti. Tullut siitÀ asti kun muutin omilleni. Nyt minÀ 29 ja mies 33. Emme ikinÀ luopuisi kummastakaan. LehdessÀ on aivan valtavasti tietoa ja tarinoita joita ei netistÀ saa. TiedÀn, koska olen itsekin alalla.
ja vielÀ paljon varmempana
yksi sanomalehti tulee ilmaiseksi henkilökuntaetuna .. ikÀÀ 36v.
ihana lukea aamulla pitkÀÀn lehteÀ ja juoda kahvia, ei harmita vaikka kuppi kaatuu lehdelle, ainakaan yhtÀ paljon kun jos se kaatuisi kannettavan pÀÀlle.
ikÀÀ 47v
pelkÀt eilisen uutiset. Mulle ainakin on tÀrkeÀÀ tilata alueeni sanomalehteÀ, koska haluan tietÀÀ, mitÀ tÀÀllÀ on tehty/tekeillÀ. LisÀksi lehdessÀ on artikkeleita ajankohtaisista aiheista, jotka eivÀt sinÀnsÀ ole uutisia. (Mahtaako moni edes tietÀÀ uutisen ja artikkelin eroa?)
pelkÀt eilisen uutiset. Mulle ainakin on tÀrkeÀÀ tilata alueeni sanomalehteÀ, koska haluan tietÀÀ, mitÀ tÀÀllÀ on tehty/tekeillÀ. LisÀksi lehdessÀ on artikkeleita ajankohtaisista aiheista, jotka eivÀt sinÀnsÀ ole uutisia. (Mahtaako moni edes tietÀÀ uutisen ja artikkelin eroa?)
Ne samat artikkelit on ainakin Hesarissa netissÀkin
Ei se aamu aukea ilman paperilehteÀ, ei. Joskus jos jÀÀ tulematta niin vihaiseksi tÀmÀ netissÀ roikkuminen tekee :)
IkÀÀ 38v.
Samat asiat löytyvÀt kyllÀ netistÀ mm. kuntien ja yhdistysten sivuilta
Mutta sanomalehdessÀ se on helposti saatavilla olevassa paketissa. On vaikkapa mukava lukea, jos ammattitaitoinen toimittaja on osannut koota esim. erilaisia ihmisiÀ eri kunnista kommentoimaan tulevaa kuntaliitosta. Sanomalehti voi myös vaikkapa nostaa esille jonkun paikallisen kirjailijan, joka ei omakustanteineen taatusti muuten pÀÀse julkisuuteen. TÀssÀ nyt pari esimerkkiÀ.
Olemme 34 vuotiaita. Ennen lasten (kaksoset) syntymÀÀ tuli vielÀ maakuntalehti, mutta koska kukaan ei ehtinyt lukea sitÀ, niin lopetimme tilauksen. Nyt aikaa taas olisi, mutta emme ole lehteÀ kaivanneet.
TöissÀ saan lukea paikallislehden ja Hesarin, mutta oikeastaan paikallislehti tulee luettua tarkemmin, Hesari vain, jos siinÀ on alaamme liittyviÀ juttuja tai jotain paikallista.
LĂ€nsi-Suomi ja Hesari. N28 ja M33
ja paikallislehti.
Paikallislehti siksi, kun sitÀ ei voi lukea netistÀ eikÀ muualta. Maakuntalehti viikonloppuisin siksi, ettÀ vaikka arkiviikon uutisanti on luettavissa netistÀ, niin sunnuntainumeron pidempiÀ juttuja ja ilmoituksia ei sieltÀ löydy.
ikÀÀ 34v
Lue ihan riittÀvÀsti juttuja netistÀ, myös kansainvÀlisiÀ uutiskanavia! Aivan riittÀvÀsti saa uutisista taustatietoa, jopa paremmin, selailemalla itse eri lÀhteitÀ!
Mutta mies 46v haluaa Hesarin. Argh tuota paperinkerÀysmÀÀrÀÀ mikÀ siitÀ syntyy!
Interface Windows/Explorer/kaikki nettilehdet vs. paperi Hesari --
Aamupaskalla paperilehti voittaa aina; paremmat jutut; nopeampi sivun vaihto ja lÀppÀrillÀ on heikompi pyyhkiÀ...
ItÀ-Suomesta.
Maakuntalehti Karjalainen tulee. Ihanaa lukea sitÀ aamuisin.
Haluaisin tilata Hesarin pe-su. Nyt-liite kiinnostaa. Ei taida sellaisia saada, eller hur?
ja HBL.n saamme joka aamu superkiltiltÀ naapuriltamme.
En nÀe tarpeelliseksi lukea vanhoja uutisia.