Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

G: Tuleeko teille (paperinen) sanomalehti? IkÀnne?

Vierailija
11.07.2010 |

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toista teen itse. MeidÀn levikistÀ kyllÀ huomaa, ettÀ netti vie lukijat.

IkÀÀ 39.

Vierailija
62/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nettiversio ei korvaa mitÀÀn oikeaa lehteÀ. NetissÀ et voi lukea lehdestÀ kaikkea.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Karjalainen joka aamu. Mukava lueskella aamukahvin kanssa. Ja sitten Alasatakunta parina pÀivÀnÀ viikossa, niin pysyn kotiseudun tapahtumissa kiinni ja nÀen sukulaisten kuvia silloin tÀllöin... ;)

Vierailija
64/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Karjalainen joka aamu. Mukava lueskella aamukahvin kanssa. Ja sitten Alasatakunta parina pÀivÀnÀ viikossa, niin pysyn kotiseudun tapahtumissa kiinni ja nÀen sukulaisten kuvia silloin tÀllöin... ;)

IkÀÀ oli 35v.

Vierailija
65/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle on tullut Hesari jo vuodesta 1985, kun lÀhdin opiskelemaan. Olen nyt siis 45.

Vierailija
66/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItÀ-Suomesta.

Maakuntalehti Karjalainen tulee. Ihanaa lukea sitÀ aamuisin.

Haluaisin tilata Hesarin pe-su. Nyt-liite kiinnostaa. Ei taida sellaisia saada, eller hur?

Silloin saa Nyt-liitteen ja Kuukausiliitteen. Voi jopa tilata pelkÀn sunnuntai-Hesarin, ja silloin saa myös Kuukausiliitteen.

Vierailija
67/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eli juuri tÀstÀ syystÀ tulee. Olen 34 ja mies 32. Poika 14v on myös lukenut lehteÀ jo pari vuotta pÀivittÀin. Eniten kiinnostaa ulkomaanuutiset:)

Miksi ihmeessÀ maksaisin asioista, jotka saan verkosta tÀysin ilmaiseksi? ja ikÀ oli 42 v

Vertaa sitten sitÀ nettilehteen. NettilehdessÀ (sen ilmaisessa osassa) on yleensÀ vain lyhennetyt versiot paperilehden artikkeleista ja uutisista. Isompaan artikkeliin liittyvÀt tausta-artikkelit on jÀtetty nettiversiosta lÀhes aina pois. Maksullisissa nettilehdissÀ toki on koko paperilehden sisÀltö mutta se sitten taas maksaa. Tietenkin on sitten ihan makuasia ja ihmisestÀ kiinni riittÀÀkö uutisista perustiedot vai haluaako lukea niistÀ myös taustat.

Vierailija
68/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

20v. tuli tilattu ja nyt ikÀÀ 36v. Kuuluu meikÀn aamukahvipöytÀÀn. Ketuttaa ne pyhÀpÀivÀt, kun kyseinen lehti ei ilmesty niin kahvikaan ei maistu niinÀ aamuina yhtÀ hyvÀlle :)

Vierailija
69/70 |
12.07.2010 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ikÀ 34 v.

Vierailija
70/70 |
08.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ„č