G: Tuleeko teille (paperinen) sanomalehti? Ikänne?
Kommentit (70)
Sekä Hesari että maakuntalehti. Tullut siitä asti kun muutin omilleni. Nyt minä 29 ja mies 33. Emme ikinä luopuisi kummastakaan. Lehdessä on aivan valtavasti tietoa ja tarinoita joita ei netistä saa. Tiedän, koska olen itsekin alalla.
Ikää on 37, vaikka en ymmärrä miten se tähän liittyy. Paikallislehteä nyt ei edes ole netissä. Ja maakuntalehdestä on netissä vain puolet. Ja ilmoituksia ei lainkaan, ja me kyllä seurataan jonkin verran ilmoituksiakin, kun ollaan sen verran aktiivisia ihmisiä. On paljon helpompaa lukea kaikki yhdestä lehdestä, kuin etsiä ensin lehtijutut lehden sivuilta, sitten katsoa kaupungin ilmoitukset, sitten kaikki järjestöjen ilmoitukset ja sitten pitäisi vielä keksiä että mistä etsii niitä ilmoituksia, joita ei osaa edes etsiä. Esim. lasten leirit, tapahtumat, kesäjumpat ym. ilmoitetaan aina lehdessä, ja järjestäjähän voi olla ihan kuka hyvänsä.
Tuli vuosikausia. Nyt olen siirtynyt lukemaan kaikkia netissä.
Ikää 41 v.
Haluan lukea täysiä kokonaisia juttuja, en nettilyhennelmiä. En myöskään lue kirjoja valittujen palojen versioina.
Ikää 39.
Ikää 34v.
Hesari on tullut niin kauan kuin olen omillani asunut. Välillä vain viikonloppunumerot, kun arkena ei lehteä ehtinyt lukea, mutta nyt kun olen kotona vauvan kanssa, niin tulee taas joka päivä. :)
ja minulle riittää hyvin nettilehdet,jos on jotain mistä haluan enempi tietoa,käyn ostamassa irtonumeron.
aamulehti, 21v.