G: Tuleeko teille (paperinen) sanomalehti? IkÀnne?
Kommentit (70)
SekÀ Hesari ettÀ maakuntalehti. Tullut siitÀ asti kun muutin omilleni. Nyt minÀ 29 ja mies 33. Emme ikinÀ luopuisi kummastakaan. LehdessÀ on aivan valtavasti tietoa ja tarinoita joita ei netistÀ saa. TiedÀn, koska olen itsekin alalla.
lopetettiin just tilaaminen ja siirryttiin nettiin.
Silloin tÀllöin hesari. Yli 60 ollaan.
olen 43. sain vuositilauksen joululahjaksi.
IkÀÀ nyt 38v. Lehti on tullut "aina", eli parikymppisestÀ.
IkÀÀ on 37, vaikka en ymmÀrrÀ miten se tÀhÀn liittyy. PaikallislehteÀ nyt ei edes ole netissÀ. Ja maakuntalehdestÀ on netissÀ vain puolet. Ja ilmoituksia ei lainkaan, ja me kyllÀ seurataan jonkin verran ilmoituksiakin, kun ollaan sen verran aktiivisia ihmisiÀ. On paljon helpompaa lukea kaikki yhdestÀ lehdestÀ, kuin etsiÀ ensin lehtijutut lehden sivuilta, sitten katsoa kaupungin ilmoitukset, sitten kaikki jÀrjestöjen ilmoitukset ja sitten pitÀisi vielÀ keksiÀ ettÀ mistÀ etsii niitÀ ilmoituksia, joita ei osaa edes etsiÀ. Esim. lasten leirit, tapahtumat, kesÀjumpat ym. ilmoitetaan aina lehdessÀ, ja jÀrjestÀjÀhÀn voi olla ihan kuka hyvÀnsÀ.
Tuli vuosikausia. Nyt olen siirtynyt lukemaan kaikkia netissÀ.
IkÀÀ 41 v.
Haluan lukea tÀysiÀ kokonaisia juttuja, en nettilyhennelmiÀ. En myöskÀÀn lue kirjoja valittujen palojen versioina.
IkÀÀ 39.
IkÀÀ 34v.
Hesari on tullut niin kauan kuin olen omillani asunut. VÀlillÀ vain viikonloppunumerot, kun arkena ei lehteÀ ehtinyt lukea, mutta nyt kun olen kotona vauvan kanssa, niin tulee taas joka pÀivÀ. :)
ja minulle riittÀÀ hyvin nettilehdet,jos on jotain mistÀ haluan enempi tietoa,kÀyn ostamassa irtonumeron.
ikÀÀ 43 vee. luen uutiset netistÀ
aamulehti, 21v.