Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pätkän, tukevan omenavartaloisen urheiluvaatteet

Vierailija
16.04.2023 |

Hei, kyseisen vartalotyypin omistajat. Me tasapaksut, jotka ei valitse curvy-farkkuja.

Listataanko merkkejä, joilta näitä ulkoilu- ja urheiluvaatteita löytyy.

Meitä on keski-ikäisistä suuri osa, mutta urheiluvaatteiden löytäminen on vaikeaa. Kyllä te tiedätte: vetskari ei mene kiinni, liian pitkät hihat, ei valikoimaa väreissä jne. Kuvitellaan, että d-mitoitusvaatteessa, myös raajojen pituus kasvaa, nähtävästi polviin asti...

Eri hintaisia saa olla. Ei yleensä ikäisilläni ole rahasta kiinni, kun ei vaan meinaa löytyä millään hinnalla.

Kaikille teille, joiden tekee mieli vastata, että "laihduta!" Sehän tässä aikomus ja aloittaisin siitä, että olisi asialliset, hiostamattomat vaatteet liikuntaan. Vartalotyyppiäni en voi muuttaa. Olen mahakas ja tasapaksu, vaikka painaisin 50 kg.

Löysin viimein tuulipuvun Haltin +mallistosta. Ei ollut halpa, vaikka oli 50% alessa. Väreissä ei juuri ollut valinnanvaraa. Punainen, keltainen, musta. Mutta housuissa pystyi valitsemaan lyhyet lahkeet, eli kerrankin sopiva pituus. Ja takki oli muuten ok, mutta hihat liian pitkät. Minulla on ihan normaalin pituiset käsivarret ja olen 165 cm, mikä kai ikäisilleni aika keskiverto, mutta hihoissa 10 cm liikaa. Mutta mitään parempaa en ole löytänyt mistään. Joten maksoin ihan kunnolla, vaikka en saanut mieleistä väriä tai täydellistä kokoa, vaikka olen vaan kokoa 44+, en mikään luonnonoikku.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi