Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään täytän 40v ja ei ole ketään kenen kanssa sitä viettää. Täällä Vauvalla olen tämänkin päivän.

Vierailija
16.04.2023 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap! 🥳 💐

Vierailija
42/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea🎉

Omat synttärini ovat vasta syksyllä, mutta luultavasti vietän ne yksin. Ajankohta on niin huono, että kavereillani on yleensä muuta tekemistä silloin.

No me onnitellaan sitten suakin täällä 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!!

Vierailija
44/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Mä täytin viime vuonna 40v, olin yksin, vedin kännit, popitin musiikkia, kävin pitkällä kävelyllä, poltin pilveä, laitoin hyvää ruokaa enkä vastannut kenellekään puhelimeen. Siis niille harvoille jotka soittivat. Täydellinen päivä.

Normipäivä.

Vierailija
45/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs treffimies. Hän kutsui minut viettämään syntymäpäiviään. Ilmeisesti läheisiä ihmisiä hänellä ei ollut saatavilla. Oli eronnut vuosi aiemmin. Pohdimme siinä aterian lomassa kumppanin löytämisen vaikeutta. Meni kaksi viikkoa ja hän soitti iloisena: oli tavannut mukavan naisen jossain juhlissa. Tästä on kymmeniä vuosia ja varmaan ovat yhä yhdessä. Elämä voi yllättää.

Vierailija
46/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mullakin synttärit tänään!

Vierailija
47/47 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää synttäriä! 😄🌷🌺. Täytän kohta 50 vuotta, aion juhlia yksin. Teen juustokakkua ja juon skumppaa. 😊

Ihanat herkut sulla! Herahti ihan vesi kielelle tuosta juustokakusta. Onnittelut samalla jo etukäteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi