Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Painolla ei ole väliä

Vierailija
16.04.2023 |

KaikenlIset vartalot ja millainen paino tahansa on oikein.

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/aa5d9385-c92a-4d68-b538-655552d70a76

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no missäs ne nälkäkuoleman partaalla olevat kropat sitten on, aina on näitä pulleampia näissä kroppajutuissa.

Saisi tosiaan ainakin yksi juttu tulla, jossa hyvin hoikka nainen kertoisi kuinka hyvä hänen on olla vartalossaan ja kuinka hänenkin on lupa pitää hoikkaa uumaansa kauniina.

Katso Marinia. Pirillä laihaksi. Harmi ettei siihen ole jokaisella varaa ja se on laitonta.

Vierailija
22/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Toivoisin, että kaikki muistaisivat, ettei painolla, vaatekoolla tai vartalon koolla ole väliä, kunhan syö ja elää terveellisesti, voi hyvin ja on tyytyväinen itseensä."

Joo, ajatuksena tuo on ihan hieno. Että jokaisella on oikeus olla just sen näköinen ja kokoinen kun itse haluaa. Mutta valitettavasti se ylipaino kun ei vaan ole tervettä. Siinä mielessä mä ihmettelen tätä nykyajan kehopositiivisuutta. Läskeyttä koitetaan normalisoida sillä ajatuksella, että kaikenkokoisia ihmisiä saa olla. Mutta missä on se terveysnäkökulma?

Väittäisin että kaikki nuo "kehopositiiviset" pullukat EI OLE tyytyväisiä omaan peilikuvaansa. Olisivat mieluiten hoikkia. Mutta kun ei vaan viitsitä tehdä mitään laihtumisen eteen, aletaan jauhaa jostain kehopositiivisuudesta. Mutta onko heillä OIKEASTI hyvä olla sen läskitaakkansa alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ylipainoisia nyt enemmän kuin koskaan.

Ylipaino altistaa monille eri syöville ja sydän- ja verisuonitaudeille ja tuki- ja liikuntaelinvaivoille ja pahentaa refluksitautioireita.

Röh röh.

Vierailija
24/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa narkata itsensä huumeilla pulkannaruiksi, kuten entinen pääministeri. Sekö on tervettä?

Vierailija
25/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on väliä. Jokainen eläköön tyylillään.

Vierailija
26/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus - 100 on hyvä suuntaa-antava kaava jos joku miettii onko normaalipainossa.

Ei ole. En halua olla lauta.

Mä olen just ton kaavan mukainen eli 166/56 ja mulla on E-kupin tissit. Vartalomallit kun on erilaisia, mulla esim on käytännössä olematon perse.

Mutta joo, olen mäkin sitä mieltä että nykyään kroppasi on upea, hyväksyttävä, ihana ja arvostettava kunhan olet läski. Jos joku oikeasti timmi ja hoikka nainen menisi lehteen puhumaan samaa kuin tämä Emmi, saisi pelkkää paskaa niskaansa siitä kuinka on omahyväinen ja ylpeä jne. Ja se on väärin.

Vierailija
27/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Toivoisin, että kaikki muistaisivat, ettei painolla, vaatekoolla tai vartalon koolla ole väliä, kunhan syö ja elää terveellisesti, voi hyvin ja on tyytyväinen itseensä."

Joo, ajatuksena tuo on ihan hieno. Että jokaisella on oikeus olla just sen näköinen ja kokoinen kun itse haluaa. Mutta valitettavasti se ylipaino kun ei vaan ole tervettä. Siinä mielessä mä ihmettelen tätä nykyajan kehopositiivisuutta. Läskeyttä koitetaan normalisoida sillä ajatuksella, että kaikenkokoisia ihmisiä saa olla. Mutta missä on se terveysnäkökulma?

Väittäisin että kaikki nuo "kehopositiiviset" pullukat EI OLE tyytyväisiä omaan peilikuvaansa. Olisivat mieluiten hoikkia. Mutta kun ei vaan viitsitä tehdä mitään laihtumisen eteen, aletaan jauhaa jostain kehopositiivisuudesta. Mutta onko heillä OIKEASTI hyvä olla sen läskitaakkansa alla?

Jos olisi oikeasti tyytyväinen niin sitten elelisi elämäänsä tyytyväisenä hiljaa eikä tunge mainostamaan asiaa lööppeihin hyväksyntää hakien.

Vierailija
28/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siinä lukikin pituus -100 eikä 110. My bad. Joo 66-kiloisena olis vaan tuhti ja epämukava olo.

-nro. 30

Vierailija
29/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino altistaa monille eri syöville ja sydän- ja verisuonitaudeille ja tuki- ja liikuntaelinvaivoille ja pahentaa refluksitautioireita.

Röh röh.

Luettelit juuri narkkaamisen haittavaikutukset + äkilliset sydänpysähdykset. Kerro nämä myös Marinille.

Vierailija
30/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röh röh.

Jäikö sialla levy päälle?

Vierailija
31/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röh röh.

Jäikö sialla levy päälle?

Läskihullulla on piri syövyttänyt jo aivot.

Vierailija
32/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taitaa olla edelleen nykyään ainut juttu missä saa esiintyä yksinomaan ylipainoisia naisia, eikä tarvitse olla esim. niitä luurankovartaloisia tai miehiä diversiteetin vuoksi.

Vierailija
33/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa palaan kohta käpy kun kaikenlaiset naisten ruhot ja römpsät pitäis kelvata ja näitä tungetaan silmille joka puolelta.

Vierailija
34/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa palaan kohta käpy kun kaikenlaiset naisten ruhot ja römpsät pitäis kelvata ja näitä tungetaan silmille joka puolelta.

Näistä asioista inisee vielä se sukupuoli jolla on asiat paremmin yleisesti ottaen.

Vierailija
35/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt suurimman osan elämästäni sairaalloisen lihavana. Nykyisin olen lievästi ylipainoinen. Takana on valtava laihdutus, yli 60kiloa. Ei helppo tie.

Sana kehopositiivisuus aiheuttaa minussa raivoa. Väitän, että kukaan ei oikeasti halua olla lihava. Se on raskasta keholle ja mielelle, vaikka mitä muuta väitettäisiin. Voin rehellisesti sanoa, että mieluummin kuolen kuin painaisin tuon +60kiloa enää koskaan.

Vierailija
36/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä itse ruokansa eikä käydä mässäilemässä ruokapaikoissa. Kallista ja rasvaista ruokaa yleensä tarjolla. Ei ollut muutama vuosikymmen sitten lihavia ihmisiä. Ihmiset olivat normaalikokoisia.

Vierailija
37/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa miten monen elämä menee pilalle ylipainon takia.

Vierailija
38/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elänyt suurimman osan elämästäni sairaalloisen lihavana. Nykyisin olen lievästi ylipainoinen. Takana on valtava laihdutus, yli 60kiloa. Ei helppo tie.

Sana kehopositiivisuus aiheuttaa minussa raivoa. Väitän, että kukaan ei oikeasti halua olla lihava. Se on raskasta keholle ja mielelle, vaikka mitä muuta väitettäisiin. Voin rehellisesti sanoa, että mieluummin kuolen kuin painaisin tuon +60kiloa enää koskaan.

Sepä se kun ei ole helppoo laihduttaminen mutku nykyajan väki on niin kaikki mulle heti nyt ja lihavanakin pitää saada mainostaa olevansa tyytyväinen ja pitäis kelvata kaikille ettei vaan itse tarvi nähdä vaivaa ja epämukavuutta.

Vierailija
39/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus - 100 on hyvä suuntaa-antava kaava jos joku miettii onko normaalipainossa.

Ei ole. En halua olla lauta.

Kukaan ei ole lauta eikä millään tavalla hoikka pituus - 100

Vierailija
40/126 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla hyvä olla henkisesti.