Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitettako lapsille kuriksia myös "kuivan lian" eli hiekan, pölyn yms. mitä tuolla nyt onkaan tällä hetkellä, suojaksi?

Vierailija
16.04.2023 |

Itse olen ajatellut niin, että ei ne nyt niin kovin mukavat lapsen päällä ole, että vain sitten kun on oikeasti kuraa ja märkää, mutta tuttuni laittaa nyt kuivemmallakin niitä lapsilleen, kun kuulemma kaikki tuo lika lähtee niin paljon helpommin niistä kuriksista pois. Onhan se totta joo, mutta kyllä nuo tavallisetkin puvut aika hyvin hiekat kestää, vaikka ei ehkä näytä sitten niin siisteiltä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapset ei ole koskaan käyttäneet kuriksia. Eli ei, tällaisena kuivana kevätpäivänä saavat ihan riemulla ravata pitkin pihaa ilman muovikelmua ympärillään.

Vai muovikelmua, just. Normaalia lastenvaatetta ne on tässä ilmastossa.

Nämä lapset ovat pärjänneet ilman kurahousuja ja pärjäävät varmaan aikuiseksi asti. Vettähylkivä materiaali yleensä riittää ja jos oikeasti pitää olla sateessa, niin sitten sadevaatteet.

Vierailija
22/22 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapset ei ole koskaan käyttäneet kuriksia. Eli ei, tällaisena kuivana kevätpäivänä saavat ihan riemulla ravata pitkin pihaa ilman muovikelmua ympärillään.

Vai muovikelmua, just. Normaalia lastenvaatetta ne on tässä ilmastossa.

Nämä lapset ovat pärjänneet ilman kurahousuja ja pärjäävät varmaan aikuiseksi asti. Vettähylkivä materiaali yleensä riittää ja jos oikeasti pitää olla sateessa, niin sitten sadevaatteet.

No kukin tyylillään. Itse ajattelen, että aika pieni vaiva ne kurahousut on siihen päälle laittaa lisäsuojaksi, vähän vähemmän vaatteiden pesemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla