Onkos tällaiselle sinkkumiehelle millaista kysyntää? 40v, liikunnallinen, raitis, savuton, kiltti, normaalin kokoinen ja näköinen, vakityö, yliopisto käyty
omillaan toimeen tuleva, perheen perustaminen kiinnostaisi, arvoiltaan perinteinen "luterilainen", vaan ei uskovainen kuitenkaan, harrastelee mm. ulkoilua eri muodoissaan, matkustelua yms.
?
Kommentit (66)
Myöhäistä enää on perheestä haaveilla. Ei kukaan järkevä nainen suinpäin ala lapsia tekemään tuntemattomalle. Menee ainakin pari vuotta tutustumisessa ja jos parisuhde ei ekalla kerralla nappaa, olet jo kohta 45-vuotias, kun lasta aletaan yrittämään. Ei kenenkään nuoren naisen kannata ottaa riskiä ja tehdä lasta vanhan miehen kanssa, kun kehitysvammat ja muut ongelmat helposti seuraavat vanhasta spermasta. Saman ikäiset naiset taas alkaa olla jo siinä rajoilla, tuleeko enää edes raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Spermasi on jo pahentunutta. Vammaisia ja adhd-lapsia tiedossa.
Tämä. Itse olin isoemä jo 28-vuotiaana. Lapsestani tulee vielä joskus kirurgi-insinööri koska olen duunari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)
T31
Viittaako T tyttöön vai johonkin transhommiin? Jos tyttöön, niin kaipaatko ikinä rakastelua?
Hyi mikä sana 🤮
"Voisitko rakastella rakkauden limalla kostuteltua rakkauslettuani rakkauslerssilläsi??"
Haluaisin työntää rakkauden valtikkani kosteaan viidakkoosi ja katsoa sinua syvälle silmiin kun rakastelemme ja keväinen ilta muuttuu kesän kuumimmaksi hellepäiväksi lyhyeksi hetkeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovin kuvaukseen, ja olen saanut lähinnä sellaisia, hmm, ei kauhean seksikkään näköisiä naisia, jotka ei myöskään ole mitään kodinhengettäriä, vaan enempi tollasia äijämäisiä naisia.
Että näin
Koska olet mulqvisti.
Miten niin olen mulqvisti? Mistä niin päättelit?
Haukut naisia ei niin seksikkäiksi = vaadit naiselta seksikkyyttä ja sama kodinhengettärestä = Olet naisia lokeroosi alistava mulvisti. Ole itse kotisi kodinhengetär.
Naisia kuuluu alistaa. Silleen hellästi hiukan puristaa seinää vasten.
Joka ikinen mies on samanlainen mulqqu. Miehissä ei hitustakaan hyvää, eikä mitään rakastettavaa. Miehet ovat hirviöitä.
Vierailija kirjoitti:
Myöhäistä enää on perheestä haaveilla. Ei kukaan järkevä nainen suinpäin ala lapsia tekemään tuntemattomalle. Menee ainakin pari vuotta tutustumisessa ja jos parisuhde ei ekalla kerralla nappaa, olet jo kohta 45-vuotias, kun lasta aletaan yrittämään. Ei kenenkään nuoren naisen kannata ottaa riskiä ja tehdä lasta vanhan miehen kanssa, kun kehitysvammat ja muut ongelmat helposti seuraavat vanhasta spermasta. Saman ikäiset naiset taas alkaa olla jo siinä rajoilla, tuleeko enää edes raskaaksi.
Oot kertonut tämän nyt kolme kertaa ketjussa, aiotko vielä postata muutamaan kertaan? Toivottavasti ainakin tajuat, että se näkyy läpi, että kirjoitat viestejä moneen kertaan.
Ei naisia tuollaiset miehet kiinnosta, siksi kai yksin oletkin. : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kertonut tämän nyt kolme kertaa ketjussa, aiotko vielä postata muutamaan kertaan? Toivottavasti ainakin tajuat, että se näkyy läpi, että kirjoitat viestejä moneen kertaan.
Ihan oli eka kerta, mutta ilmeisesti ainakin kolme muuta ajattelevat samalla tavalla kuin minä.
Oletko tummaihoinen? Se riittää, muuten ei mahiksia.
No ei todellakaan jos sulla ei oo edes maksuhäiriö verkkareita ja oot vielä savuton ja raitis etkä pahoinpitele henkisesti tai fyysisesti. Missä hiton Pilvilinnassa sä elät? Teitä saa monistamalla ja kuulostat ylimieliseltä ja sun häntäkin varmaan jo kaljuuntunut. Hyi hitto kun alko sylettää tollanen mies. Oikeen huout ylenmyydentuntoa, senkin mukahyvämies. Gaykaverin ehkä saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovin kuvaukseen, ja olen saanut lähinnä sellaisia, hmm, ei kauhean seksikkään näköisiä naisia, jotka ei myöskään ole mitään kodinhengettäriä, vaan enempi tollasia äijämäisiä naisia.
Että näin
Koska olet mulqvisti.
Haukut naisia ei niin seksikkäiksi = vaadit naiselta seksikkyyttä ja sama kodinhengettärestä = Olet naisia lokeroosi alistava mulvisti. Ole itse kotisi kodinhengetär.
Joka ikinen mies on samanlainen mulqqu. Miehissä ei hitustakaan hyvää, eikä mitään rakastettavaa. Miehet ovat hirviöitä.
Ja taas päästiin tälle linjalle. Erittäin ala-arvoista ja törkeää tekstiä. Mikä teitä riivaa????
Lol mitä oikein kuvittelet? Hae naisia jooga ryhmästä nii sit ehkä natsaa. Sit rakennnatte talon ja teette lapsia ja sä "ihana savuton raitis " mies alat juomaan ja petät sitä naista ellei sua. Mee vttu muualle jeesustelemaan sun hyvyydestä. Sellaista ei oo enään ja eletään lopun aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että näin
Koska olet mulqvisti.
Ja taas päästiin tälle linjalle. Erittäin ala-arvoista ja törkeää tekstiä. Mikä teitä riivaa????
Totuus riivaa. Sutkin pitäis hakata.
Minusta olennainen kysymys on, mitä etsit. Metsään menee, jos haaveilet 25 v Emmasta, jonka kanssa matkustella vuosikaudet ja sitten katsoa perheenlisäystä. Jos taas sinulle passaisi Jenna 33 v kahden lapsen äiti tai Johanna 36 v, jos haluaa perheenlisäystä pian ilman, niin on paremmat mahikset.
Mulla ei ainakaan herännyt kiinnostus yhtään, ihan jo siitä syystä, että aloitus ei kerro aloittajasta yhtään mitään. Savuton, raitis, kiltti, blaablaa. Ei mitään luonteesta, harrastuksista, kiinnostuksen kohteista, mistään. Hajuton, mauton ja tylsä. Plus tuo, että toiveessa perheen perustaminen kun keski-ikä kolkuttelee ovella.
Ei kiitos.
Sanoisin että mee sen ihmisen tai kaverin luokse jonka seurasta nautit. Ei oo enää aikaa hukattavaksi. Uskovaisille naureskeltiin ja heitettiin Jeesus meemejä yms mut nyt on toteutunut kaikki mikä Raamatussa sanotaan. Pandemia, eristys, rikkaat rikastuu köyhät köyhtyy, sairaiden asioiden normalisointi ja sek-sualisointi, ääripäät... Ihan kaikki lukee siellä "satukirjassa".
Mua ei kiinnosta perheen perustaminen eikä miesten passaaminen. Jos olisin mennyt muiden painostuksesta elämässä samaa rataa, olisin jo perheellinen. Kumma kun miehet vinkuu sen ydinmallin perään, vaikka naiset tekee pitkälti kaikki kotityöt. Taitaa olla äitiä ikävä..
Nuo luetellut ominaisuudet on aika lailla se perusoletus kun vastaavanlainen nainen lähtee hakemaan parisuhdetta. Sit se onko kysyntää vai ei, riippuu hyvin pitkälti siitä millainen oikeasti olet, siis luonne, persoonallisuus, käytös jne. Veikkaan ettei kysyntää ole, jos pitää vauvapalstalla kysellä.
Hyi mikä sana 🤮
"Voisitko rakastella rakkauden limalla kostuteltua rakkauslettuani rakkauslerssilläsi??"