Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Annika Saarikko mielestänne hyvä puheenjohtaja?

Vierailija
15.04.2023 |

Minusta ei. Olen satunnaisesti äänestänyt Keskustaa viimeisen parinkymmenen vuoden aikana, ja mielestäni Saarikko on tasan päinvastainen kuin mistä pitäisin: hän demari niissä asioissa, joissa haluaisin kokoomuslaisempaa meininkiä, ja änkyräpersu niissä asioissa, joissa haluaisin liberaalimpaa otetta.

Äänestäisin Keskustaa, jos puheenjohtaja olisi joku Olli Rehnin tyyppinen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä. Peesaili hallituksessa SDP: tä, vihreitä ja vasemmistoa. Ja se näkyy siinä, mitä saivat viime vaalikaudella aikaan. Annika oikein itse valtiovarainministerinä kertoi kansalle, että nyt lämpöä ja leipää eikä rahat riitä kansalla muuhun. Se piti paikkaansa, ettei työtä tekevillä ihmisillä enää riitä rahat mihinkään muuhun tai edes siihen. Eikä hallituksen tehtävä olisi ollut tehdä asioita, että kansa pärjää? Annika voisi keskittyä leipomaan pullaa, kun sen ilmeisesti osaa.

Vierailija
2/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä. Peesaili hallituksessa SDP: tä, vihreitä ja vasemmistoa. Ja se näkyy siinä, mitä saivat viime vaalikaudella aikaan. Annika oikein itse valtiovarainministerinä kertoi kansalle, että nyt lämpöä ja leipää eikä rahat riitä kansalla muuhun. Se piti paikkaansa, ettei työtä tekevillä ihmisillä enää riitä rahat mihinkään muuhun tai edes siihen. Eikä hallituksen tehtävä olisi ollut tehdä asioita, että kansa pärjää? Annika voisi keskittyä leipomaan pullaa, kun sen ilmeisesti osaa.

Eli Annikan olisi pitänyt leikata kansalta enemmän? Mitenkäs kansa silloin pärjäisi?

Vierailija
4/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että viher-liberaali niissä asioissa joissa pitäisi olla persu.

Vierailija
5/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hyvä. En panisi mistään hinnasta, vaikka muuten panen suunnilleen kaikkia kaksijalkaisia alkaen tikapuista! Ja minulla ei ole edes mitään tasorajoja, mutta Annika on niin omassa sfäärissään, että ei vaan kykene.

M42

Vierailija
6/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanhupallo on liian läski.

Jos ihminen ei kykene huolehtimaan edes omista asioistaan niin miten hän voisi olla päättämässä maan ja muiden asioista?

Vierailija
7/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin äänestänyt keskustaa. Nyt en äänestänyt puheenjohtajan takia, sillä en halua äänestää vasemmistoa. Keskusta oli hallituksessa niin vasemmistolainen, että se oli minulle liikaa. Ja nyt haluaa taas vasemmiston kanssa oppositioon, joten olen tyytyväinen, etten äänestänyt keskustaa.

Annika Saarikkoa kannattavat kaikki piirijohtajat. En ymmärrä miksi. Hän puhuu kuin opettaja pikkulapsille. En kaipaa sellaista puhetta, sillä en ole pikkulapsi, ja toivon, että minulle puhutaan kuin aikuiselle.

Tämän puheenjohtajan kaudella keskusta on myös unohtanut kokonaan sekä maanviljelijät että lapsiperheet. Pari kuukautta ennen vaaleja alkoi yhtäkkiä näistä puhuminen, kun huomattiin, että jotenkin pitäisi niitä perinteisiä äänestäjiä kosiskella. No se oli minulle too little too late.

Olen siis lapsiperheellinen maanviljelijä.

Vierailija
8/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Rehn 🤮

Miksi Saarikkoa häneen vertasit?

Kummatkin omalla tavallaan huonoja, ei mitään yhteistä.

Vierailija
9/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin äänestänyt keskustaa. Nyt en äänestänyt puheenjohtajan takia, sillä en halua äänestää vasemmistoa. Keskusta oli hallituksessa niin vasemmistolainen, että se oli minulle liikaa. Ja nyt haluaa taas vasemmiston kanssa oppositioon, joten olen tyytyväinen, etten äänestänyt keskustaa.

Annika Saarikkoa kannattavat kaikki piirijohtajat. En ymmärrä miksi. Hän puhuu kuin opettaja pikkulapsille. En kaipaa sellaista puhetta, sillä en ole pikkulapsi, ja toivon, että minulle puhutaan kuin aikuiselle.

Tämän puheenjohtajan kaudella keskusta on myös unohtanut kokonaan sekä maanviljelijät että lapsiperheet. Pari kuukautta ennen vaaleja alkoi yhtäkkiä näistä puhuminen, kun huomattiin, että jotenkin pitäisi niitä perinteisiä äänestäjiä kosiskella. No se oli minulle too little too late.

No ei kyllä ole unohtanut ainakaan lapsiperheitä. Juuri se maaseudulla asuvien lapsiperheiden ylisuosiminen esim. kaupungin vieressä asuviin, ei välttämättä suurperheellisiin ihmisiin nähden, oli asia joka minulla Saarikossa keitti yli. Yritä katsoa vähän muustakin kuin pelkästään omasta nanometrin kokoisesta näkökulmastasi.

t. ap

Vierailija
10/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, parasta mitä perussuomalaisille on tapahtunut pitkään aikaan.

Vierailija
11/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli Rehn 🤮

Miksi Saarikkoa häneen vertasit?

Kummatkin omalla tavallaan huonoja, ei mitään yhteistä.

Olli Rehn on aivan helvetin asiallinen jätkä. En tajua miksei Keskusta ole ottanut häntä näkyvämpään rooliin puolueessa. Rehnissä niinistömäistä henkeä, sellainen koko kansan asian ajaja.

Vierailija
12/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole unohtanut ainakaan lapsiperheitä. Juuri se maaseudulla asuvien lapsiperheiden ylisuosiminen esim. kaupungin vieressä asuviin, ei välttämättä suurperheellisiin ihmisiin nähden, oli asia joka minulla Saarikossa keitti yli. Yritä katsoa vähän muustakin kuin pelkästään omasta nanometrin kokoisesta näkökulmastasi.

t. ap

Mihin ihmeeseen sinä viittaat?

Vierailija
13/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä vain oli valtiovarainministerinä historiallisen vaikeana vaalikautena. Turhaan ei verrata Marinin hallituksen hallituskautta toisen maailmasodan ajan hallituskausiin.

Annika Saarikko elää sentään tässä ajassa ja ymmärtää nykyaikaa ylläpitämäänsä roolia paremmin. Hänen pitää vetää sellaista maalaistalon emännän roolia.

Vierailija
14/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien kepu on ollut liberaalimpi missään asiassa kuin persut? Luonto on raiskattavaksi, eläimet ammuttavaksi ja homous on syntiä. Toisaalta, on kepukin kaupunkilaistunut, ja sopeutunut hyväksi tukipuolueeksi milloin mihinkin, tällä kertaa demareille.

Vierailija
15/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä puheenjohtaja.

Vierailija
16/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien kepu on ollut liberaalimpi missään asiassa kuin persut? Luonto on raiskattavaksi, eläimet ammuttavaksi ja homous on syntiä. Toisaalta, on kepukin kaupunkilaistunut, ja sopeutunut hyväksi tukipuolueeksi milloin mihinkin, tällä kertaa demareille.

Alkiolaisuus oli pohjimmiltaan aika liberaali aate. Äärikonservatiivinen populismi on ollut enemmän SMP:n heiniä, sittemmin persujen.

Esimerkiksi vielä Matti Vanhasen aikaan keskusta oli liberaalimpihenkinen ja myös EU-henkisempi puolue. 

Vierailija
17/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa Anneli!

Vierailija
18/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkiolaisuus oli pohjimmiltaan aika liberaali aate. Äärikonservatiivinen populismi on ollut enemmän SMP:n heiniä, sittemmin persujen.

Esimerkiksi vielä Matti Vanhasen aikaan keskusta oli liberaalimpihenkinen ja myös EU-henkisempi puolue. 

Ei kiinnosta poliittinen historia. Nyt on 2023 ja päätökset tehdään tässä ajassa ja puolueet tulee arvioida sen mukaan.

Vierailija
19/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tavasta jolla Annika puhuu. Mielistelevä tyyli ja kyllä en jaksaisi kuunnella montaa minuuttia. Pitäisi olla myös tekoja eikä vain sanoja. Vei kepun vasemmistolaiseksi puolueeksi selvästi ja avoimesti. Miehensä demari. Sit veti maton muiden hallituspuolueiden alta ja selkäänpuukotti Kulmunia. Ei hirveen luotettavaa toimintaa.

Vierailija
20/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan tarkka homma kepulla, ettei lipsahda kaupunkilaiseksi vihervassaroinniksi. Tosin taisi vähän lipsahtaa tässä hiehman taaksepäin, tai ainakin siltä se saatiin näyttämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän