Itsetehdyt joulukortit kysely, kaikki vastaamaan.
Olen vuosia väkertänyt itse joulukortit, tänä jouluna ei ole yhtään ideaa eikä jostain syystä edes halua tehdä itse kortteja. Siksi kysynkin arvostatteko itsetehtyjä kortteja vai onko ihan sama onko invalidiliiton ilmaiskortti tai itsetehty?
Kommentit (4)
Olen myös tehnyt joka vuosi itse kortit. Ja nyt mullakin pääkoppa tyhjänä ideoista. Ehkä painan (lapsen kanssa) kankaalle tontun kuvan ja kiinnitän sen korttipohjaan.
Toisaalta saatan arvostaa myös Tiimarin tusinakorttia valtavasti, jos se esim. tulee ihmiseltä, joka ei yleensä paljon kortteja lähettele tai on arka ottamaan muutenkaan yhteyttä. Riippuu niin tilanteesta.
Mutta itsetehdyt on ihania, myös sen takia että tykkään itse askartelusta ja estetiikasta ja on ihana ihailla mitä aikaansaannoksia ihmiset minäkin vuonna saavat aikaan :)
tai tehtiin jo kun lapseni eräänä aamuna kasasi kortintekovälineet olohuoneen lattialle ja sanoi, että nyt tehdään joulukortit.
Me kirjoitettiin kortteihin kimalleliimalla Hyvää Joulua ja sit liimailtiin erilaisia jouluaiheisia puukuvioita niihin. Niissä näkyy lapsen käden jälki ja ovat ihan hienoja.
Mä tykkään antaa omatekoisista, mutta jos saan ostettuja kortteja olen niistä ihan yhtä iloinen kuin itsetehdyistäkin.
Hyväntekeväisyyskortit ovat myös hyvä juttu: Lähettäjä haluaa auttaa myös muita, samalla kun toivottelee hyviä jouluja.
Tiimari-tusikortit on ihan sy-väl-tä.