Onko turn off, kun mies pyysi illalla ysärikeikalle?
Olen tapaillut muutaman kerran kivaa ja mielenkiintoista miestä. On ollut alustavaa puhetta, että jos tänään nähtäisiin ja tehtäisiin jotain illan päälle. Hän ehdotti sitten, että mentäisiin ysäribileisiin ja hän voisi kustantaa liput. Kohteliasta sinänsä, mutta onko koko juttu silti vähän turn off?
Kommentit (23)
Jos tykkäisit siitä miehestä, et kysyisi! Turha kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäisit siitä miehestä, et kysyisi! Turha kysymys.
Tää on totta. Ap ei oikeasti tykännyt siitä miehestä, mutta koska mies täyttää jotkut ap:n kriteerit, ap ei ole itse sisäistänyt sitä, ettei oikeasti pidä miehestä. Nyt etsii jotain tuollaista syytä, minkä varjolla voi selittää itselleen sen, ettei hommasta tullut mitään. Lopputulos on joka tapauksessa sama, eli ap ei hurahtanut ko. mieheen, ja jos ap ei lopeta tapailua sen vuoksi, että mies vaikuttaa hänestä juntilta, tulee hän lopettamaan sen jostain muusta syystä myöhemmin.
Eli ap, älä lähde. Anna miehen viedä sinne joku sellainen, jonka kanssa miehellä oikeasti voisi kolahtaa paremmin. Itse ysärikeikassahan ei ole siis mitään vikaa, että moni nainen olisi arvostanut tuota kutsua. Se et vain ole sinä, ap.
Ja aikoi vielä lipunkin kustantaa. Aika helmeltä mies kuulostaa.