Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiuskaisin kunnolla kollegalle eilen

Vierailija
15.04.2023 |

Hänellä näytti olevan luppoaikaa ja höpöttelemättä kaikkea ylimääräistä. Kerran jo sanoin, että mulla on tiukka päivä ja tarttee keskittyä, mutta ei mennyt perille. Tiuskaisin lopulta kunnolla, Ja koko päivän olikin sitten todella kireä tunnelma. Lounaalla emme juuri keskustelleet, ja kahvilla keskustelimme molemmat vain muiden kollegojen kanssa. Lopetimme myös työt eri aikaan, joten asia jäi käsittelemättä.

Nyt ahdistaa tuleva viikko jo etukäteen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häneltä anteeksi heti aamulla maanantaina. 

Vierailija
2/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli kyllä rumasti tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ikävästi ja minulle tuli siitä paha mieli. Mutta ihmettelen että tulit tänne siitä vielä kirjoittamaan. En aio maanantainakaan puhua sulle mitään. Voi olla että kerron tästä esimiehelle.

Vierailija
4/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei tiuskita. 

Vierailija
5/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiallinen sanominen ei mene perille, vaan kollega jatkaa kälätystään ja häiritsee työntekoa, niin on syytäkin korottaa äänensävyä.

Vierailija
6/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot ei vaan tajua ennen kuin korottaa reippaasti ääntään, minkäs teet

Vierailija
7/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit ikävästi ja minulle tuli siitä paha mieli. Mutta ihmettelen että tulit tänne siitä vielä kirjoittamaan. En aio maanantainakaan puhua sulle mitään. Voi olla että kerron tästä esimiehelle.

Kerrot mitä??

Vierailija
8/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina sanot että pahoittelet äänen korottamista hänelle, oli huono hetki. Kyllä kollegallakin tosin pitäisi olla sen verran tilannetajua, että jos jo kerran selväsanaisesti sanot ettet ehdi jutella, niin lakkaisi häiritsemästä.

Vierailija
9/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ei tiuskita. 

Töissä myös annetaan toisille työrauha varsinkin kiireisenä päivänä. Tämä kuuluu normaaleihin käytöstapoihin.

Vierailija
10/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kollegani, mutta en minäkään aio puhua kanssasi maanantaina. Minun on keskityttävä työntekoon, valitettavasti et sitä ymmärtänyt. Tai mikä pahinta, sinulla olisi ollut mahdollisuus auttaa minua työtehtävissäni, mutta valitsit häiritä minua ja jättää koko kuorman mun hoidettavakseni. Niin pääsitkin ajoissa viikonlopun viettoon, kun minä jäin hoitamaan tehtävät loppuun ylitöinä.

Ap

Vierailija
11/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kollegani, mutta en minäkään aio puhua kanssasi maanantaina. Minun on keskityttävä työntekoon, valitettavasti et sitä ymmärtänyt. Tai mikä pahinta, sinulla olisi ollut mahdollisuus auttaa minua työtehtävissäni, mutta valitsit häiritä minua ja jättää koko kuorman mun hoidettavakseni. Niin pääsitkin ajoissa viikonlopun viettoon, kun minä jäin hoitamaan tehtävät loppuun ylitöinä.

Ap

Miksi et pyytänyt minulta apua?

Vierailija
12/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot mitä??

Kertoo ettei jaksa tehdä omia töitään vaan mielummin häiritsee muita :) Kannattaakin tunnustaa ennen kuin ap kertoo pomolle.

Vierailija
13/13 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ei tiuskita. 

Pitäisi olla lupa tiuskia perseilevälle työkaverille. Nykyajan loukkaantumisen aikakautena ei sallita edes rakentavaa kritiikkiä. Saa vain otsasuonet pullollaan niellä kiukkuaan, kun toinen vain perseilee ja hoitaa hommiaan päin honkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi