Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mies nimeää lapsensa

Vierailija
15.04.2023 |

En keksinyt otsikkoa mutta haluaisin mielipiteitä kuvittelenko vai voiko olla sattumaa..
Erottiin ex mieheni kanssa koska hän oli tosi tosi takertuva, ei osannut olla erossa minusta yhtään, olisi tuonut vaikka kuun taivaalta ja se oli todella ahdistavaa. Edes vessaan ei päässyt ilman että hän odotti oven takana ja puhui sieltä jotakin. Missään ei saanut hetken rauhaa ennenkuin suuttui kunnolla ja huusi että saanko olla hetken yksin!
Suhteen lopussa petin häntä ja kerroin hänelle suoraan, mies antoi anteeksi heti, sanoi että ei haittaa koska rakastaa niin paljon minua. Rimpuilin irti suhteesta. Alkuun hän soitteli ja itki humalassa ikäväänsä ja että hänellä on uusi nainen mutta ei rakasta häntä samallatavalla kun minua. Sitten sekin loppui.
Nyt, jokin näin neljän vuoden jälkeen sai minut kaipaamaan häntä ja menin katsomaan hänen some sivujaan. Hänellä on noin vuoden ikäinen lapsi, jolla on ollut odotusaikana sama hellyyttely nimi kuin minun lapsella! Mikä ei voi mielestäni olla sattumaa koska keksin omalle lapselleni sen hellyyttelynimen itse aikoinaan ja on niin erikoinen ettei ole tullut kellään vastaan aiemmin. Ja kerroin silloin tälle miehelle että mistä tämä nimi tuli.
Ristiäis kuvissa oli tämän lapsen koko nimi ja hänen toinen nimensä on sama, kuin minun lapseni ensimmäinen nimi.
Ja sitten vielä, haaveilin silloin aina että pääsisin erääseen paikkaan suomessa. Mies lupasi viedä sinne heti kun on rahaa. Hän sanoi että menisi itse mieluummin ulkomaille, mutta minun vuokseni menisi sinne minne halusin.
Miehellä oli lukuisia kuvia uuden naisensa kanssa juuri sieltä paikasta minne haaveilin pääsevän. Ainakin kolme kertaa kuvien mukaan käyneet siellä.
Sattumaa? En tiedä mutta jotenkin haikailut hänen perään jäivät, kun muistin miten takertuva hän silloin oli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella kusipäiseltä ihmiseltä. Huudat petät ja sitten alat vielä vainoamaankin exääsi useamman vuoden jälkeen.

Vierailija
2/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellittely, ei hellyyttely! Ennen kuin-sanaa ei ole pilkkua.

Ymmärrän, miksi mies jätti sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex antoi lapselleen

melkein saman nimen kuin minulla on (tyyliin Petri-> Petra). Voi tietysti olla sattumaa.

Vierailija
4/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap siis jotenkin epäilee, että mies kyttää ja antoi tarkoituksella lapselle nimeksi Maria?

Vierailija
5/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap siis jotenkin epäilee, että mies kyttää ja antoi tarkoituksella lapselle nimeksi Maria?

Eikös lapsen nimi ole yleensä molemman vanhemman yhteinen päätös?

Vierailija
6/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melkein saman nimen kuin minulla on (tyyliin Petri-> Petra). Voi tietysti olla sattumaa.

Olen varma, että sinä olet se, joka eropäätöksen aikoinaan teki. Miksi silti edelleen kyttäät mitä exäsi tekee? Taidat olla mustasukkainen ja kadut päätöstäsi.

Vierailija
7/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että sinä olet se, joka eropäätöksen aikoinaan teki. Miksi silti edelleen kyttäät mitä exäsi tekee? Taidat olla mustasukkainen ja kadut päätöstäsi.

En kyttää. Uskon että molempien elämä on parempaa nykyään.

Vierailija
8/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. sä olet vaan niin hiton rasittava. Se on sun ex mies.  Jatka eteenpäin, äläkä jää menneeseen.

Vierailija
9/9 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyttää. Uskon että molempien elämä on parempaa nykyään.

Juu, et varmasti kyttää. Jotenkin vain sattumalta tiedät hänen lapsensa nimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi