Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tälläisiä oireita , lääkärit ei auta

Vierailija
15.04.2023 |

Jalkojen heikotus, tuntuu melkein siltä että en tunne jalkojani kunnolla, ne kyllä toimivat mutta ovat todella voimattomat. Minulla on ääretön fatiikki, en jaksa urheilla, se on mahdotonta. Öisin nukun vähintään 12h että jaksan edes jotain. Kuumuus pahentaa oireita enkä pysty käydä esim saunassa. Rasituksesta saattaa tulla lihasten polttelua ja turvotusta. Jalkapohjat kipeytyy. Päänsärkyjä. Lista on loputon

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö ja juotko tarpeeksi ja sopivin välein. Pidä vaikka kirjaa ateroistasi ja vertaa sitten miten vaiva o, mireilee. Hypoglykemia ainakin aiheuttaa jalkojen heikotusta.

Vierailija
42/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsymysoireyhtymä oli myös minulla noin 15 vuotta sitten, ja oli aivan samat oireet. Lisänä tuohon vielä borrelioosi ja burnoutoireita.

Tilanne palautui elämänmuutosten avulla suht normaaliksi. Lopetin opiskelut ja vähensin stressin määrää. Myös luovuin koirastani, jonka ulkoilutus vei voimia. Sain myös psyykelääkkeet. Ja muutin uuteen ympäristöön heti saatuani eläkepäätöksen, työskentelen täällä ulkomailla hiukan, kun eläke sen mahdollistaa.

Missä olet? 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymysoireyhtymä oli myös minulla noin 15 vuotta sitten, ja oli aivan samat oireet. Lisänä tuohon vielä borrelioosi ja burnoutoireita.

Tilanne palautui elämänmuutosten avulla suht normaaliksi. Lopetin opiskelut ja vähensin stressin määrää. Myös luovuin koirastani, jonka ulkoilutus vei voimia. Sain myös psyykelääkkeet. Ja muutin uuteen ympäristöön heti saatuani eläkepäätöksen, työskentelen täällä ulkomailla hiukan, kun eläke sen mahdollistaa.

Ihana kuulla että helpotusta olet saanut. Saanko kysyä että millä diagnoosilla pääsit eläkkeelle, minä olen täysin työkyvytön mutta lääkärit ei ymmärrä tilanteeni vakavuutta.

Vierailija
44/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes?  Onko verensokeria mitattu?

Vierailija
45/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lööppien innoittamanako tämäkin aloitus on taas väsätty? Ne vaihdevuodet on vaan sullakin alkanu, niinhän se meni.

Vierailija
46/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea ymmärtää?

https://www.realnotrare.com/

Vierailija
47/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oli artikkeli MS-taudista. Se lisääntyy hurjasti nuorilla naisilla. Voi laueta jostain tulehduksesta esim. hampaista. Ensi oire on yleensä joku näköhermotulehdus tai sellainen, on hyvin kipeä silmä siis.

Vierailija
48/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla on just nuo samat oireet. Todettiin lupus- googlaa se.

Lupuksen tapaiset autoimmuunitaudit ovat hankalia diagnostoitavia.

Vierailija
49/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko käynyt neurologilla, jos et niin mene hyvälle sellaiselle.

Kerrotko vielä miten työtön ja varaton ihminen MENEE hyvälle neurologille?

Vierailija
50/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaus, jätä päihteet.

Olet oikeassa, mutta eihän sitä saa sanoa. Parempi sanoa jotain, mikä ei ole totta, mutta minkä aloittaja haluaa kuulla. Muuten hän raivoaa ja syyttää sinua. 

Vierailija
51/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutsäieneuropatia eli polyneuropatia.vältä lämmön vaihteluita ja mene tutkimuksiin. Syö d vitamiinia.

Vierailija
52/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla että helpotusta olet saanut. Saanko kysyä että millä diagnoosilla pääsit eläkkeelle, minä olen täysin työkyvytön mutta lääkärit ei ymmärrä tilanteeni vakavuutta.

Onko kolesterolilääkitys?

Minulla on myös työkyvyttömyystilanne. Menin lääkärille pitkän tekstin kanssa, missä oli ihan konkreettisesti kuvailtu, miten olen työkyvytön. Sain 6 kk sairaslomaa heti alkuun..

Vierailija
53/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymysoireyhtymä. Se antaa tuollaisia autoimmuunitaudin kaltaisia oireita ja siihen kuuluu voimakas väsymys, kipuja jne.  Siihen ei ole hoitoa, mutta vältä kaikenlaista rehkimistä koska se pahentaa oireita.

Älä hyväksy väsymysoireyhtymän, fibromyalgian tms diagnoosia ilman, että sinua on tutkittu muiden sairauksien varalta ensin. Minulla oli monenlaisia oireita, voimakasta väsymystä, kipuja, iho-oireita jne. Jotkut epäilivät, että kuvittelin oireet. Verikokeissa löytyi harvinainen autoimmuuni sidekudossairaus. Eli kyllä siellä taustalla voi jotain olla, älä anna periksi.

Vierailija
54/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin alkanut? Pitkä korona voi ilmetä invalidisoivana väsymisenä. Ja sen voi saada vaikka itse korona olisi ollut lievä.

Pitkä korona on rokotettujen tauti ja häntä ei ole rokotettu.

Vierailija
55/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli ja ikä? Eihän tuossa mainittu. Noi voi johtua vaikka stressistä?

Vierailija
57/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino?

Vierailija
58/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ikääntymistä? Et ole pitänyt kunnostasi huolta? Kannattaa voimistella ja liikkua. Voimistut kyllä siitä uskoisin.

59/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fibromyalgia ?

Addisonin tauti ?

Vierailija
60/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin alkanut? Pitkä korona voi ilmetä invalidisoivana väsymisenä. Ja sen voi saada vaikka itse korona olisi ollut lievä.

Pitkä korona on rokotettujen tauti ja häntä ei ole rokotettu.

Älä levitä venäläistä disinformaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän