Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tälläisiä oireita , lääkärit ei auta

Vierailija
15.04.2023 |

Jalkojen heikotus, tuntuu melkein siltä että en tunne jalkojani kunnolla, ne kyllä toimivat mutta ovat todella voimattomat. Minulla on ääretön fatiikki, en jaksa urheilla, se on mahdotonta. Öisin nukun vähintään 12h että jaksan edes jotain. Kuumuus pahentaa oireita enkä pysty käydä esim saunassa. Rasituksesta saattaa tulla lihasten polttelua ja turvotusta. Jalkapohjat kipeytyy. Päänsärkyjä. Lista on loputon

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotusoireita

Minä en ole ottanut mitään rokotuksia vuosiin ellei kymmeniin. Ap

Vierailija
22/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymysoireyhtymä. Se antaa tuollaisia autoimmuunitaudin kaltaisia oireita ja siihen kuuluu voimakas väsymys, kipuja jne.  Siihen ei ole hoitoa, mutta vältä kaikenlaista rehkimistä koska se pahentaa oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lääkityksen sivuoireita? 

Mä olen 2 vuotta jo kärisnyt oireista joita on laitettu jatkuvasti aivan typerien juttujen piikkiin joten ymmärrän. Nyt vihdoin ensi kuussa pääsen tutkimuksiin. Sitä vain jos se syöpää on, niin mahtaa olla levinnyt jo joka paikkaan kun 2 vuotta mennyt oireiden alusta.....

Jos oireet ovat kestäneet noin kauan ja olet yhä elossa niin tuskin se syöpää ainakaan on. Jos kyseessä olisi syöpä niin eiköhän noutaja olisi jo tullut ja vointi ainakin olisi vielä paljon huonompi.

Vierailija
24/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin alkanut? Pitkä korona voi ilmetä invalidisoivana väsymisenä. Ja sen voi saada vaikka itse korona olisi ollut lievä.

Vierailija
25/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin alkanut? Pitkä korona voi ilmetä invalidisoivana väsymisenä. Ja sen voi saada vaikka itse korona olisi ollut lievä.

Oireet alkaneet jo ennen koronaa. Olen ravannut lääkärissä, mutta kukaan ei ota tosissaan / auta.

Vierailija
26/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit ihan oikeaan paikkaan kyselemään oireittesi syytä. Sillä täällä on alan asiantuntijoita ja aina löytyy joku joka tietää kaiken.

Vierailija
27/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasdystrofia ?? Reuma ??

Vierailija
28/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa reilusti.

Vierailija
29/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä BMI? Sori, pakko kysyä; usea vaiva johtuu huonoista elintavoista.

Vierailija
30/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulit kysymään täältä. Täältä löytyy Suomen huippulääkärit.

Vierailija
31/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino. Sen takia lääkärit ei uskokkaan että minulla voisi mikään olla vikana. Ja jos olisikin ylipaino niin sitten laitettaisiin kaikki sen piikkiin: helvetin hienoa eikö?

Ap

Vierailija
32/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulit kysymään täältä. Täältä löytyy Suomen huippulääkärit.

No ainakin paremmat kun kunnan arvauskeskuksesta. Ap

Vierailija
33/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymysoireyhtymä.

Vierailija
34/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile magnesiumia ! Aamuin, illoin. Suurin annostelumäärä.

Vierailija
35/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino. Sen takia lääkärit ei uskokkaan että minulla voisi mikään olla vikana. Ja jos olisikin ylipaino niin sitten laitettaisiin kaikki sen piikkiin: helvetin hienoa eikö?

Ap

Olet siis hoikka, kaunis, nuori tai ikäistäsi nuoremman näköinen?

Juu, et "näytä sairaalta", joten ei sinulla voi mitään sairautta ollakaan.

Vierailija
36/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap pitäsi kertoa sukupuoli, ikä paino ja jo tehdyt tutkimukset ja mitä ne piti sisällään muuten voi vain heitellä täällä sanoja toisten perään

eli muiden tyyliin sanon siis että laiskottelet vaan

Vierailija
37/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymysoireyhtymä oli myös minulla noin 15 vuotta sitten, ja oli aivan samat oireet. Lisänä tuohon vielä borrelioosi ja burnoutoireita.

Tilanne palautui elämänmuutosten avulla suht normaaliksi. Lopetin opiskelut ja vähensin stressin määrää. Myös luovuin koirastani, jonka ulkoilutus vei voimia. Sain myös psyykelääkkeet. Ja muutin uuteen ympäristöön heti saatuani eläkepäätöksen, työskentelen täällä ulkomailla hiukan, kun eläke sen mahdollistaa.

Vierailija
39/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan tuo, long covid. Sairastin joulun-uudenvuoden aikaan, enkä ole vieläkään toipunut siitä armottomasta väsymyksestä. Tai sanotaan niin, että normaali liikkuminen vie minut pohjalle joka päivä. Jos saan nukuttua (mikä on harvinaista!), suoriudun pakollisista askareista, mutta väsyn niistä. Jos en nuku, olen ihan zombi aamusta iltaan. Olen myös ahdistunut ja stressaantunut tästä. Saan rytmihäiriöitä, välillä huimaa jne. Aiemmin ei tällaista ole ollut.

Vierailija
40/74 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymysoireyhtymä oli myös minulla noin 15 vuotta sitten, ja oli aivan samat oireet. Lisänä tuohon vielä borrelioosi ja burnoutoireita.

Tilanne palautui elämänmuutosten avulla suht normaaliksi. Lopetin opiskelut ja vähensin stressin määrää. Myös luovuin koirastani, jonka ulkoilutus vei voimia. Sain myös psyykelääkkeet. Ja muutin uuteen ympäristöön heti saatuani eläkepäätöksen, työskentelen täällä ulkomailla hiukan, kun eläke sen mahdollistaa.

Missä olet? 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme