Minulla on tälläisiä oireita , lääkärit ei auta
Jalkojen heikotus, tuntuu melkein siltä että en tunne jalkojani kunnolla, ne kyllä toimivat mutta ovat todella voimattomat. Minulla on ääretön fatiikki, en jaksa urheilla, se on mahdotonta. Öisin nukun vähintään 12h että jaksan edes jotain. Kuumuus pahentaa oireita enkä pysty käydä esim saunassa. Rasituksesta saattaa tulla lihasten polttelua ja turvotusta. Jalkapohjat kipeytyy. Päänsärkyjä. Lista on loputon
Kommentit (74)
puutostila, anemia, korkea verenpaine, laskimotukkotulehdus, kilpirauhanen?
Raudanpuute. Samoja oireita mullakin ollut ja hulluna on pidetty. Jouduin jopa jäädä pois töistä.
Magneettikuviin. Kuulostaa ms-taudilta. Itsellä samaa ja tuo tauti.
Vierailija kirjoitti:
Magneettikuviin. Kuulostaa ms-taudilta. Itsellä samaa ja tuo tauti.
Voiko siihen kuulua siis sellainen oire että rasituksen jälkeen ei meinaa tuntea omia jalkoja, tiedän että ne ovat tuolla ja saan niitä liikuteltua mutta ne ovat niin voimattomat että tuntuu että niitä ei ole
Ap
Mun kaverilla on just nuo samat oireet. Todettiin lupus- googlaa se.
lääkityksen sivuoireita?
Mä olen 2 vuotta jo kärisnyt oireista joita on laitettu jatkuvasti aivan typerien juttujen piikkiin joten ymmärrän. Nyt vihdoin ensi kuussa pääsen tutkimuksiin. Sitä vain jos se syöpää on, niin mahtaa olla levinnyt jo joka paikkaan kun 2 vuotta mennyt oireiden alusta.....
Onko sulla käytössä liikaa lääkevalmisteita, alkoholia, tuoksuja tai savuja - joskus niiden yhteisvaikutus voi olla myrkytystila tai kuivuminen, jossa tulee neurologisia oireita - jopa tunnottomuutta. Onko tuolisi tarpeeksi pehmustettu, se parempi ehkä kuin kova? Vai miten sulla toimii se. Onko migreeniä, liian kirkas valo voi pahentaa, tarviiko silmälasit tummennuksella. Miten lihakset reagoivat buranaan pari kertaa otettuna, ei kuuri? Neste-suola-sokeri tasapaino? Onko sulla hyvä tyyny ja kengät, jotka tukevat niskaa sekä jalkoja. Onko proteiinia ja d-vitamiinia, magnesiumia, entä rauta. Stressittömyys olisi hyvä ja riittävä lepo. Onko erikoislääkäreistä yksityisellä mitään apua koskaan (neurologi tai muu) tai verikoe.
Onko hormonaalisia ongelmia johon tarvitsee ratkaisua tai lääkehaittalista jos käyttää jotain valmistetta. Tai tarve psa kokeelle jos mies tai naisella papa sekä kohdun tilanne. Onko sukurasitteita missään asiassa.
Ruoka on yksi juttu,joka tekee kummallisia oireita. Nykypäivän ruoka on niin teollista. Tee koe,syö pari viikkoa kaikkea puhdasta ruokaa. Ei mitään,missä on e-koodeja. Näin pääsin itse selville,mistä se huono olo johtui,joka tuli aina pari tuntia ruokailun jälkeen. Hyvä,että jaksoin kävellä,kun heikotti niin. Lääkärit eivät osanneet selittää kummallisia oireitani. Oloni alkoi parantua vähitellen ruokavalion muutoksen jälkeen. Tosin jouduin jättäytymään pois kaikista tilanteista,joissa tarjottiin pullaa,jäätelöä tai muuta kaupasta ostettua. En jaksanut selittää,kun päälle päin näytin terveeltä. Uudesta ruokavaliosta on tullut pysyvä muutos elämässäni. Myös muut perheenjäsenet ovat sisäistäneet sen,että laitamme kunnon kotiruokaa.
Ootko käynyt neurologilla, jos et niin mene hyvälle sellaiselle.
Ergonomia päivän aikana ja sängyssä? Asennot. Burana voi auttaa lihaksiin, mikäli ottaa vatsaa tasapainottavaa valmistetta, mutta liika burana voi kuivattaa kehoa ehkä.
Niin