Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei hyväksykään poikaani

Vierailija
15.04.2023 |

Tapailimme ja aluksi mies vakuutti asian olevan ok. Kunnes homma alkoi vakavoitua ja ehdotin jos tekisimme jotain yhdessä, että voisi tavata lapsen ja tutustua paremmin. Mies meni ihan vaikeaksi ja pamautti että ei ehkä pystykään olemaan mikään isäpuoli.

Ärsyttää ja turhauttaa. Tuntuu että tuhlasin aikaani. Mies kyllä sanoi haluavansa omia lapsia, mutta ei pysty hyväksymään toisen miehen lasta.

Onko muille käynyt näin? Jos se mitään vaikuttaa niin itse olen 36v, poikani 8v ja mies 39v.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hänen isäpuoli tarvitse olla, vaan sinun kumppanisi?

Vierailija
2/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miehen kannalta,ä Jos tulee ero, niin tulee tuplatuska, menettää naisen ja lapsen, johon ehkä jo luonut tunnesiteen. Mies on etossa ei-biologiselle lapselle yhtä läheinen kuin kaupan kassa. Kannattaa katsella miehiä, joilla on jo omiakin lapsia.

Lapsettomana miehenä lapsia omaavat naiset eivät ole kummoinenkaan saalis, eikä kiinostana partneri. Näin lapsia omaavana miehenä naisen lapset eivät ole enää kovin iso juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä seurustelisi tosissaan-tosissaan naisen kanssa, joka on tehnyt lapsen jollekin toiselle miehelle muttei tee minulle.

En varmaankaan ole ainoa mies, joka näin ajattelee.

M42

Vierailija
4/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään haluaisi kiintyä toisten ihmisten lapsiin.

Vierailija
5/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä varmaksi voi tietää etukäteen. Tuskin mies on sinua huijannut, hän on vain käsitellyt syvällisemmin asiaa ja huomannut, ettei hänestä ole siihen. Kyseessä on iso asia.

Sinuna kiittäisin miestä rehellisyydestä. Kun hän tajusi asian kuitenkin noin varhaisessa vaiheessa, niin ette ole vielä hankkineet yhteisiä lapsia eikä sinun lapsesi ole kiintynyt mieheen. Vältitte siis suurimmat sydänsurut.

Vierailija
6/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai hänen isäpuoli tarvitse olla, vaan sinun kumppanisi?

Jos ei aio asua yhdessä niin sitten noin. Jos haaveissa on hankkia yhteisiä lapsia ja/tai asua yhdessä, niin sitten on väistämättä isäpuoli naisen lapselle.

Vierailija
7/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
8/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse kun vielä voit. Lapsesi etu on tärkein.

Vierailija
9/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän täysin miestä. Olisinpa itse ollut keväällä 2016 yhtä älykäs kuin hän, niin olisin säästynyt monelta ärtymykseltä.

m39v

Vierailija
10/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä seurustelisi tosissaan-tosissaan naisen kanssa, joka on tehnyt lapsen jollekin toiselle miehelle muttei tee minulle.

M42

Eiköhän lapsen funktio ole jotain muuta kuin "olla tehty jollekin miehelle".

Vierailija
11/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Ei varmasti tosiaan ole ainoa, mutta kyllä niitäkin on, ketkä ihan hyvin voi hyväksyä toisen lapsen osaksi omaakin elämäänsä. Myös lapsettomissa miehissä on siis sellaisia.

Itse tiedän sellaisenkin tapauksen, jossa naisella oli lapsi kun meni lapsettoman miehen kanssa yhteen ja tuo nainen kuoli sairauteen lapsen ollessa teini. Siinä vaiheessa se naisen puoliso adoptoi naisen lapsen ja kasvatti lapsen aikuiseksi. Läheisiä ovat vieläkin, siis se mies ja lapsi, joka on nyt jo aikuinen.

Vierailija
12/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on?

Vierailija
13/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että selvisi

Uutta etsimään

Vierailija
14/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pysty tekemään lapsia sun kanssa tapaamatta sun poikaa

Vierailija
15/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele miehen kannalta,ä Jos tulee ero, niin tulee tuplatuska, menettää naisen ja lapsen, johon ehkä jo luonut tunnesiteen. Mies on etossa ei-biologiselle lapselle yhtä läheinen kuin kaupan kassa. Kannattaa katsella miehiä, joilla on jo omiakin lapsia.

Lapsettomana miehenä lapsia omaavat naiset eivät ole kummoinenkaan saalis, eikä kiinostana partneri. Näin lapsia omaavana miehenä naisen lapset eivät ole enää kovin iso juttu.

Joillakin on noin, mutta itse eronneena lasten vanhempana (olen nainen) tapailin miestä, jolla oli myös lapsi. Hänen tilanteensa oli kuitenkin hyvin erilainen kuin omani, kun hän näki lastaan vain joka toinen viikonloppu (lapsi asui toisella paikkakunnalla) ja minun lapseni taas ovat aina arkena minulla ja isällään vain joka toinen viikonloppu. Tuo tapailumies ei koskaan edes tavannut mun lapsia, mutta häntä alkoi nimen omaan ahdistaa ajatus siitä, että jos suhteestamme tulisi vakava, hän asuisi jonkun muun lasten kanssa yhdessä, kun taas hänen oma lapsensa on jossain muualla. Tai jotain tuollaista hän minulle selitti.

Totuus näistä ahdistujista on varmasti se, että ovat vain sitoutumiskammoisia ja keksivät aina jotain, mistä ahdistua, että voi lopettaa suhteen. Tuokin mies oli jo lähemmäs 40v ja useita lyhyitä suhteita taustalla.

Vierailija
16/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen ongelmansa, voit etsiä mikäli parisuhteen haluat, niin sellaisen joka hyväksyy, mutta toivottavasti pystyt hyväksymään hänen mahdolliset lapset..

Vierailija
17/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa egoismia että ei hyväksy toisen lasta. 

Vierailija
18/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään hyväksy.

Vierailija
19/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Vierailija
20/52 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Olet 42v. Entä 10 vuoden kuluttua kun saman ikäisen naisen lapset ovat jo aikuisia?