Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen ex käyttäytyy järkyttävästi

Vierailija
15.04.2023 |

Meidän ero tapahtui jo vuosi sitten miehen tahdosta. Kipuilin asiaa aika kauan, kun on yhteinen lapsikin, mutta nyt tilanne selkiytynyt ja asun kahdestaan lapsen kanssa, jota ex tapaa säännöllisesti.
Sovittiin, että tullaan toimeen lapsenkin takia ja ex on löytänyt uuden naisenkin. Itse olen saanut terapiaa asian työstämiseen ja puhunut ja itkenyt paljon. Vihdoin alkaa tuntua vähän paremmalta. Exän kanssa on kuitenkin ihan mahdotonta tulla toimeen. Huomaan, että hän on jatkuvasti ja aina vihainen, kun näkee meidät. Pojalle riehuu ja suuttuu pikku asioista. Äsken kävi hakemassa pojan harkkoihin ja tuli jo kuin myrskyn merkki itse myöhässä ja painui ovet paukkuen autoon mököttämään ja sieltä sitten karjui kenkiä jalkaan kiskovalle pojalle kuin apina.
Poika on sanonut, ettei tykkää olla enää isän kanssa, kun se on aina vihainen.
Jos minulla on poikaan liittyvää asiaa ja soitan exälle, hän vastaa puhelimeen:"mitä nyt!?".
Ihmettelen, kun hän halusi erota ja hänellä on uusi nainen ja minä olen se, joka saan peetä niskaan. Pojan takia haluaisin tulla toimeen, mutta ex tekee sen ihan mahdottomaksi. Tuntuu, että hän vihaa meitä, enkä tajua miksi.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Pitäisikö sanoa vaan, että hoitaa päänsä kuntoon ja on vasta sit yhteydessä. Poika kaipaa isäänsä, mutta sellaisena kuin hän ennen oli, tuntuu, että koko mies on ihan eri. Mihinkään terapioihin ja keskusteluun hän ei usko, vaan rankkaan työhön ja joskus harvoin, kun sattuu vastaamaan että mikä hänellä on, sanoo vakiovastauksena että työt stressaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla