Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tuntuvat ottavan muun kuin lähärin peiton alla negatiivisesti?

Vierailija
14.04.2023 |

Netissä puhutaan vaikka mitä. Suhteessa sitten ei tehdä mitään. En ymmärrä, miten seksuaaliseksi itseään kutsuva henkilö heti suhteeseen tai avioliittoon muuttuu seksistä pitämättömäksi. Mikään muu ei ole muutaman parisuhteeni kanssa muuttunut, kuin aviosääty tai yhdessäasuminen. Se on sitten seksi siinä naisen mielestä, vaikka maksan kaiken ja siivoan, tiskaan....

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo pidä paikkaansa ollenkaan. Sama kuin sanoisi, miksi kaikki miehet ovat impotenttejä.

Vierailija
2/43 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo pidä paikkaansa ollenkaan. Sama kuin sanoisi, miksi kaikki miehet ovat impotenttejä.

Muuttuvatko siis miehet impotenteiksi heti suhteeseen mennessään. Moni nainen muuttuu haluttomaksi. Juuri tuossa vaiheessa. Hääpäiväni esimerkiksi lopetti seksin kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuvatko siis miehet impotenteiksi heti suhteeseen mennessään. Moni nainen muuttuu haluttomaksi. Juuri tuossa vaiheessa. Hääpäiväni esimerkiksi lopetti seksin kokonaan.

No moneen ju´naan on niin miehiä kuin naisiakin.

Mutta ei pidä yleistää.

Useimmat miehet jotka tuomittu mirhista, ovat miehiä.. ei kai sentään kaikki miehiä tappajiksi voi sanoa?

Itse olen nainen joka rakastaa seksiä, ja monenlaista ja missä vain. Eikä ole uusi suhde, vaan kymmenet vuodet jo..Himoan miestäni yhä.

Vierailija
4/43 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No moneen ju´naan on niin miehiä kuin naisiakin.

Mutta ei pidä yleistää.

Useimmat miehet jotka tuomittu mirhista, ovat miehiä.. ei kai sentään kaikki miehiä tappajiksi voi sanoa?

Itse olen nainen joka rakastaa seksiä, ja monenlaista ja missä vain. Eikä ole uusi suhde, vaan kymmenet vuodet jo..Himoan miestäni yhä.

Kaikki parturit ovat maksullisia naisia, mutta kaikki maksulliset naiset eivät ole suinkaan partureita.

Vierailija
5/43 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en olekaan mennyt naimisiin vaikka yhdessä ollaankin jo pitkään oltu.

Vierailija
6/43 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on miehestä itsestä kiinni, pystyykö pitämään naisensa halukkaana vaiko ei. Turha siitä on naista syyttää. Kannattaisi panostaa naisensa tyydyttämiseen ja siihen, että nainen janoaisi seksiä miehen kanssa.  

Ei ole tarvinnut  vaihtaa naista tai vaimoa, kun on aina pysynyt halukkaana ja haluaa yhä vieläkin seksiä. Yhdelläkin naisella pärjää, jos pitää hänet riippuvaisena hyvästä seksistä. Harvempi nainen haluaa elää ilman seksiä ja miehen tuottamia orgasmeja. 

Vierailija
7/43 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua ikinä peiton alla pimeässä. Haluan kaikkea kivaa kokeilla. Mies ei vaan onnistu. Meillä mä oon halukkaampi. Eikä huvita tehdä aloitteita koska yleisimmin ku nappaan nukkumaan mennes kullista kii ja alkais seisoin mies alkaa nukkumaan. Onneks se joskus edes suostuu pihalla tai autossa tai keittiössä.

Vierailija
8/43 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi yleistää omia kokemuksia koskemaan miljardeja naisia.

Itse olen ollut yli 15vuotta saman miehen kanssa, papin aamenetkin on kuultu jo pitkän aikaa sitten, ja silti on seksiä useita kertoja viikossa. Mutta se seksi onkin hyvää ja saan joka kerta orgasmin, tai useamman. Ja niin saa mieskin.

Siihen on varmasti monia syitä, minkä takia nainen pistää suhteessa jalat kiinni, tai haluaa pelkkää vaniljaa. Ensimmäisenä tulee mieleen lapsi luvun täyttyminen, huono itsetunto tai itsensä vihaaminen. Seksi voi olla todella huonoa ja uskallusta ei riitä asian käsittelyyn. Nainen on pelkästään rahan takia suhteessa tai ehkä sosiaalisen tai vaikutusvaltaisen statuksen takia. Ehkä alunperin kiinnostus seksiin oli vähäistä mutta alkuhuuma vei mennessään. Stressi, mielenterveyden ongelmat, päihde ongelmat, toinen mies, kiinnostus eri sukupuoleen tai ehkä jopa esineisiin. Parisuhteessa on perustavanlaatuinen ongelma, mies ei huomioi, turvattomuuden tunne suhteessa tai jopa pelko. Henkinen yhteys puuttuu tai on katkennut. Hellyys on loppunut ja sen tilalla on vain 3minuutin pika jyystö. Siinä on muutama mahdollinen syy.

Vierailija
9/43 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi yleistää omia kokemuksia koskemaan miljardeja naisia.

Itse olen ollut yli 15vuotta saman miehen kanssa, papin aamenetkin on kuultu jo pitkän aikaa sitten, ja silti on seksiä useita kertoja viikossa. Mutta se seksi onkin hyvää ja saan joka kerta orgasmin, tai useamman. Ja niin saa mieskin.

Siihen on varmasti monia syitä, minkä takia nainen pistää suhteessa jalat kiinni, tai haluaa pelkkää vaniljaa. Ensimmäisenä tulee mieleen lapsi luvun täyttyminen, huono itsetunto tai itsensä vihaaminen. Seksi voi olla todella huonoa ja uskallusta ei riitä asian käsittelyyn. Nainen on pelkästään rahan takia suhteessa tai ehkä sosiaalisen tai vaikutusvaltaisen statuksen takia. Ehkä alunperin kiinnostus seksiin oli vähäistä mutta alkuhuuma vei mennessään. Stressi, mielenterveyden ongelmat, päihde ongelmat, toinen mies, kiinnostus eri sukupuoleen tai ehkä jopa esineisiin. Parisuhteessa on perustavanlaatuinen ongelma, mies ei huomioi, turvattomuuden tunne suhteessa tai jopa pelko. Henkinen yhteys puuttuu tai on katkennut. Hellyys on loppunut ja sen tilalla on vain 3minuutin pika jyystö. Siinä on muutama mahdollinen syy.

Mitä on tämä miehen naista kohtaan tekemä huomioiminen, jos tekee kaiken, siis mies? Ja yli puolet palkastaan antaa naiselle tämän lisäksi. Silittää, hieroo, mutta seksi on pahapahapaha. Vauvanainen vei siis avioerossaan (itse halusi erota) kaiken. Mä olin paska, mutta miten? Katsokaa peiliin. Hyväpalkkaisessa työssä olen edelleen, mutta eiko naisten tulisi katsoa omaa käyttäytymistään?

Vierailija
10/43 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on sitä "meillä tehdään vaikka mitä" meininkiä tai syyllistetään miehiä. Vastauksia ei tule.

Vierailija
11/43 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen ketju. Jälleen kerran naiset eivät tunnusta valuvikoja itsessään. FEMINISMI FOREVER?

Vahva nainen ei tarkoita sortavaa naista. Minä en ole kuskannut tervalaivoja jne. En ole orjuuttanut ketään. Miksi nainen voi käyttäytyä kusipäisen emansipoituneena koska on nainen? Selityksiä ja varsinkin syytöksiä tähänkin tulee. Näettekö itse mitä teette? Se ei oikeuta parisuhdeväkivaltaa, ei mitään pahaa. Naiset henkisessä väkivallassa ja seksuaalisessa kontrollissa ovat silti nykyään voitolla. Normaalissa parisuhteessa tai normaalien ihmisten elämässä. Ymmärrättekö te, hyvät vauvanaiset, että mies on visuaalinen. Miehen seksuaalisuus on eri kuin teidän. Silti elämme me hyvät miehet teidän ikeessä.

Vierailija
12/43 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa, koska en tunne ketään naista, joka haluaisi seksiä låhörissä peiton alla. Meilläkin mies on konservatiivisempi kuin minä.

Ap:ssa on jotain outoa, jos tuollaista tapahtuu hänelle usein. Oletko arvostellut naisen ulkonäköä?

Vierailija
13/43 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele naisten ulkonäköä. Kriteerini on pikemminkin Jukka Pojan pitää olla pikkasen pläski. En ole ulkonäöltään ei niin kiinnostavien (vaikka olisivat kuinka kauniiita) kanssa suhteeseen pyrkiessä edes tekemisissä. Ja aivot ovat tärkeimmät. Tuo seksielämä vaan naisilla tuntuu kuihtuvan, vaikka itse olisin kiinnostunut juuri HÄNEN kanssaan tekemään paljonkin. Kokeilu on kuin kokkausta. Useasti tulee hyvää ruokaa. Tässä tapauksessa seksiä.

Vierailija
14/43 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on, että naiset eivät huonoa käytöstään kommentoi tässä ketjussa. Varmasti moni itsensä tunnistaa.

Vierailija
15/43 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon faktat pöytään:

Takaapäin oli ehdottomasti suosituin tapa harrastaa seksiä. 25 prosenttia vastanneista ilmoitti sen suosikkiasennokseen.

M48, guru, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
16/43 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon faktat pöytään:

Takaapäin oli ehdottomasti suosituin tapa harrastaa seksiä. 25 prosenttia vastanneista ilmoitti sen suosikkiasennokseen.

Eipä tuo 25% tunnu miltään ehdottoman suosituimmalta.

Vierailija
17/43 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon faktat pöytään:

Mahtaneeko olla kaikki takapilluisia. Vaimolla etupillu, eikä doggy ole koskaan onnistunut tai tuonut hänelle nautintoa.  Cat asento, vaimo sylissä tai päällä makaamalla ainoat asennot missä hän on saanut orgasminsa naidessa. Eli asennot, missä hyvä paine klitorikselle ja häpykumpuun.  Toisin kuin ilmeisesti monella muulla vaimoni ei ole ollut  koskaan haluton pitkässä parisuhteessamme. 

Vierailija
18/43 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon faktat pöytään:

Eipä tuo 25% tunnu miltään ehdottoman suosituimmalta.

Sitä se kuitenkin on. Ratsastus on myös suosittua.

Lähetyssaarnaaja 9%. Lusikka, ratsastusasennot, 69 jne

Vierailija
19/43 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon faktat pöytään:

Mahtaneeko olla kaikki takapilluisia. Vaimolla etupillu, eikä doggy ole koskaan onnistunut tai tuonut hänelle nautintoa.  Cat asento, vaimo sylissä tai päällä makaamalla ainoat asennot missä hän on saanut orgasminsa naidessa. Eli asennot, missä hyvä paine klitorikselle ja häpykumpuun.  Toisin kuin ilmeisesti monella muulla vaimoni ei ole ollut  koskaan haluton pitkässä parisuhteessamme. 

Teille siis jää hurjasti vaihtoehtoja.

Millainen labia etupilluisella vaimollasi on? Viivapillu vai näkyvätkö hänen sisemmät häpyhuulet?

Vierailija
20/43 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olisi voinut tulla hyvinkin mielenkiintoinen keskustelu, mutta naiset eivät taas lämmenneet ajatuksesta, että itsessäkin voi olla vikaa. Miehille tuota tuputetaan hyvin paljon, että me olemme huonoja ja meidän tulee ymmärtää.

Jos naiset eivät sinulle vastaa niin puhutaan sitten kuin mies miehelle: millaiselle pillulle / tai kenen pillulle runkkailet mieluiten?

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme