Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalimani romahti :(

Vierailija
27.08.2008 |

Lapsi oli eilen mummollani hoidossa ja mies olis sitten hakenut lapsen sieltä toisen naisen kanssa ilman sormusta (kihla)

Otti sitten eron, miten tästä selviän???

Miten ihmiseen mahtuu näin paljon kyyneliä? Lapsi ihmettelee mikä äidin on, vaikka yritän olla normaali tytön aikana, ikää tytöllä vasta kaksi...

Kuinka tästä eteenpäin??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko olleet jo erossa vai tuliko puun takaa? Onko mies sanonut sinulle mitään?

Voimia jatkaa eteenpäin. On varmasti vaikeaa alussa aika pitkäänkin, mutta aika parantaa. Tiedän sen kokemuksesta.

Nyt sun täytyy yrittää lapsen takia olla vahva. Ota kaikki apu vastaan mitä saat ja hae apua. Yksin ei kannata jäädä.

Vierailija
2/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joku voisi kommentoidakin. Minä en ainakaan ekasta viestistä ottanut mitään tolkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hakenut lapsen hoidosta toisen naisen kanssa, poistanut sormuksen sormestaan.

Väittänyt että kärsii masennuksesta kun olen kysynyt miksi on etäinen, eipä ollut masennusta vaan toinen nainen!!!

Aamulla ilmoitti muuttavansa pois ja ero tuli aamulla.

ymmärrettävää?

ap

Vierailija
4/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa voimia sulle ja yritä selvitä.

Vierailija
5/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin auttaa, puhua, kannustaa menemään lääkäriin jne... Puuntakaa tämä toinen nainen tuli :(

Että sellainen masennus...

ap

Vierailija
6/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ystävät nyt on tarpeen. Itse itkin kokoanisen viikon aamusta iltaan ja yölläkin kun mies jätti minut yhtä törkeästi.

Teidän täytyy nyt mahdollisimman pian varata sossuun aika ja sopia huoltajuusasiat kuntoon. Sinuna hakisin yksinhuoltajuutta heti paikalla. Jos olet kunnollinen äiti.

Vierailija
7/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies on lapselle isä, vaikka äidin jättikin.

Nyt yritätte miehen kanssa puhua asiat selväksi ja selvät pelisäännöt lapsen suhteen. Omat kaunat taka-alalle silloin, kun lapsen asoista puhutaan, jottei lapsesta tule ikävien asioiden viestinviejä ja kiistakapula vanhempien välille.

Yritä löytää lapselle nyt hoitoapua, jotta saat itse pahimman järkytyksen surtua pois.

Vierailija
8/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä selvisin aikoinani. Hae apua kriisikeskuksesta jos et yksin jaksa. Puhu ystävien kanssa.

Mulla meni puoli vuotta siihen, että olin joten kuten jaloillani. Sen jälkeen on suunta ollut parempaan.

Vierailija
9/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa asioita. Ottaa uuden naisen lapsen elämään ennen kuin olette edes eronneet. Vastuuton mies.

ap:n ei kannattaisi ottaa nokkiinsa jos ensimmäistä viestiä ei ymmärretty. Se oli sekava.

Vierailija
10/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti että on vaikeaa olla :(

ap

Vierailija
11/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei ole hyvä olla nyt yksin. Ja itke jos itkettää. Kyllä lapselle voi kertoa, että äiti on nyt surullinen

Vierailija
12/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkushokki on ihan hirvittävä, tiedän sen kun olen itsekin kokenut, tosin minulla ei ollut lasta silloin.

Toivottavasti saatte lastenvalvojan luona sevitettyä lapsen huoltajuuteen ja oleskeluun liittyvät asiat. Mun mielestä sun ex on käyttäytynyt tosi TÖKERÖSTI tuomalla sen naisen lapsenne elämään tuosta noin vain.

On varmasti vaikea olla. AIka auttaa ihan varmasti, vaikka ei se nyt paljon lohduta.

Halaus.

Vierailija
13/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain etsi itsellesi kaatopaikka joka jaksaa kuunnella. Nyt tuntuu pahalta kun sanon että aika auttaa, mutta tiedän kokomuksesta.

Sen verran pidä järkeä päässäsi, että lapsen asiat ja taloudelliset asiat saat hoidettua kunnolla. Tässä vaiheessa miehellä voi vielä olla omatuntoa senverran jäljellä että saat lapselle kunnon elatusmaksu neuvoteltua. Myöhemmin voi olla vaikeaa.

Vierailija
14/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan aikaa ajatella ja itkeä. Viskaan miehen tavarat ulos asunnosta ja pyyhin koko mulkun pois elämästäni!

ap

Vierailija
15/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä jätti mut hakematta kesätyöpaikasta töiden jälkeen ja saman päivän aikana selvisi, että oli käynyt esittelemässä uuden tyttöystäväehdokkaan äidilleen ja isälleen. Ei siis kertonut mulle edes, että ollaan erottu.

Mutta siis ikää oli tuolloin 16 ja 18 vuotta, että sikäli.

En voi käsittää tuollaista toimintaa aikuiselta ihmiseltä, ja vielä lapsi mukana kuviossa, huh huh!!

Vierailija
16/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele, miten paljon ihmiseen voi sattua?? En ennen tiennyt, että ihmiseen mahtuu näin paljon eri tunteita!

Vierailija
17/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää nyt lääkitä itse itseään "rakastumisen" tunteella.

Vierailija
18/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa asioita. Ottaa uuden naisen lapsen elämään ennen kuin olette edes eronneet. Vastuuton mies.

ap:n ei kannattaisi ottaa nokkiinsa jos ensimmäistä viestiä ei ymmärretty. Se oli sekava.

Kauhea tilanne ,kovasti jaksamisia sulle ap

Vierailija
19/19 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukset ei luista, en tiedä mitä seuraavaksi pitäisi tehdä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi