Putinilla on syöpä
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivo hänelle nopeaa ja kivuliasta kuolemaa.
Minä toivon, että hän saa aivoinfarktin ja menettää liikkumis- ja puhekykynsä. Sitten hän joutuisi makaamaan vuosikaudet vaipoissaan odottaen, että kuolema vapahtaisi hänet.
Ei ole elämä herkkua, kun joku syöttää sinulle vellejä ja kiisseleitä, pesee peppusi ja avaa puolestasi telkkarin, josta voit tuijottaa Kauniita ja rohkeita.
No ei tuo kovin pahalta kuulosta. Moni elää noin ihan omasta halustaan. Mikä sen parempaa, kun muut tekevät sen vähänkin sinun puolesta?
Sehän pitää saada lääkeyhtiöiden käsiin, kun se tuota tahtia vuorotellen sairastuu ja taas selviää vaikka miten vakavista sairauksista!
Onhan tästä ollut huhuja jo ainakin vuoden verran, mutta syöpiäkin on ennusteeltaan hyvin monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivo hänelle nopeaa ja kivuliasta kuolemaa.
Minä toivon, että hän saa aivoinfarktin ja menettää liikkumis- ja puhekykynsä. Sitten hän joutuisi makaamaan vuosikaudet vaipoissaan odottaen, että kuolema vapahtaisi hänet.
Ei ole elämä herkkua, kun joku syöttää sinulle vellejä ja kiisseleitä, pesee peppusi ja avaa puolestasi telkkarin, josta voit tuijottaa Kauniita ja rohkeita.
No ei tuo kovin pahalta kuulosta. Moni elää noin ihan omasta halustaan. Mikä sen parempaa, kun muut tekevät sen vähänkin sinun puolesta?
Niinpä. Pysyy paita ja perse puhtaana, eikä tarvitse eväänsä liikauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy syövän vielä pelastamaan?
Se jää historiaan Venäjän parhaana hallitsijana.
Vierailija kirjoitti:
Sehän pitää saada lääkeyhtiöiden käsiin, kun se tuota tahtia vuorotellen sairastuu ja taas selviää vaikka miten vakavista sairauksista!
Jep, sehän oli vuosi sitten loppuajan saattohoidossa yms. Ihme tyyppi kun edellinen porskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tästä ollut huhuja jo ainakin vuoden verran, mutta syöpiäkin on ennusteeltaan hyvin monenlaisia.
Syöpä on ollut sillä ainakin 2014 vuodesta lähtien.
https://www.verkkouutiset.fi/a/rankat-huhut-putinin-syovasta-leviavat-m…
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt kannattaisi olla paremmin selvillä seuraajasta, ennenkuin aletaan juhlimaan? Jos muistetaan, että Navalnykin haluaisi palauttaa Suur-Venäjän, niin oppositioon verrattuna Puttis on maltillisempi. Opposition voi kyllä tässä varmaan muutenkin unohtaa.
Navalnyin on Putte ehtinyt jo myrkyttää. Uhrimäärä kasvaa jatkuvasti, ei ole muuta ratkaisua kuin diktaattorin kuolema. Eihän sitä seuraajaa tiedetä, ennenkuin se paikka on avoinna.
Minä taas nopean.