Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putinilla on syöpä

Vierailija
14.04.2023 |

Jokohan siitä kohta päästään.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne on tuo, toivon hitaan ja tuskallisen kuoleman.

Minä taas nopean.

Vierailija
22/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en toivo hänelle nopeaa ja kivuliasta kuolemaa.

Minä toivon, että hän saa aivoinfarktin ja menettää liikkumis- ja puhekykynsä. Sitten hän joutuisi makaamaan vuosikaudet vaipoissaan odottaen, että kuolema vapahtaisi hänet.

Ei ole elämä herkkua, kun joku syöttää sinulle vellejä ja kiisseleitä, pesee peppusi ja avaa puolestasi telkkarin, josta voit tuijottaa Kauniita ja rohkeita.

No ei tuo kovin pahalta kuulosta. Moni elää noin ihan omasta halustaan. Mikä sen parempaa, kun muut tekevät sen vähänkin sinun puolesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
24/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän pitää saada lääkeyhtiöiden käsiin, kun se tuota tahtia vuorotellen sairastuu ja taas selviää vaikka miten vakavista sairauksista!

Vierailija
25/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tästä ollut huhuja jo ainakin vuoden verran, mutta syöpiäkin on ennusteeltaan hyvin monenlaisia.

Vierailija
26/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy syövän vielä pelastamaan?

Vierailija
27/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en toivo hänelle nopeaa ja kivuliasta kuolemaa.

Minä toivon, että hän saa aivoinfarktin ja menettää liikkumis- ja puhekykynsä. Sitten hän joutuisi makaamaan vuosikaudet vaipoissaan odottaen, että kuolema vapahtaisi hänet.

Ei ole elämä herkkua, kun joku syöttää sinulle vellejä ja kiisseleitä, pesee peppusi ja avaa puolestasi telkkarin, josta voit tuijottaa Kauniita ja rohkeita.

No ei tuo kovin pahalta kuulosta. Moni elää noin ihan omasta halustaan. Mikä sen parempaa, kun muut tekevät sen vähänkin sinun puolesta?

Niinpä. Pysyy paita ja perse puhtaana, eikä tarvitse eväänsä liikauttaa.

Vierailija
28/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy syövän vielä pelastamaan?

Se jää historiaan Venäjän parhaana hallitsijana.

Vierailija
29/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän pitää saada lääkeyhtiöiden käsiin, kun se tuota tahtia vuorotellen sairastuu ja taas selviää vaikka miten vakavista sairauksista!

Jep, sehän oli vuosi sitten loppuajan saattohoidossa yms. Ihme tyyppi kun edellinen porskuttaa.

Vierailija
30/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tästä ollut huhuja jo ainakin vuoden verran, mutta syöpiäkin on ennusteeltaan hyvin monenlaisia.

Syöpä on ollut sillä ainakin 2014 vuodesta lähtien.

https://www.verkkouutiset.fi/a/rankat-huhut-putinin-syovasta-leviavat-m…

Vierailija
31/31 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt kannattaisi olla paremmin selvillä seuraajasta, ennenkuin aletaan juhlimaan? Jos muistetaan, että Navalnykin haluaisi palauttaa Suur-Venäjän, niin oppositioon verrattuna Puttis on maltillisempi. Opposition voi kyllä tässä varmaan muutenkin unohtaa.

Navalnyin on Putte ehtinyt jo myrkyttää. Uhrimäärä kasvaa jatkuvasti, ei ole muuta ratkaisua kuin diktaattorin kuolema. Eihän sitä seuraajaa tiedetä, ennenkuin se paikka on avoinna.