Mika Aaltola sabotoi Sauli Niinistön tilaisuuden
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8f98bb18-e24d-4991-952a-7270bfd1d…
Mika Aaltolan puhelin soi Sauli Niinistön puheen aikana Näin hän kommentoi kömmähdystä: Vaimon puhelut tulivat läpi
Ulkopoliittisen instituutin (UPI) johtaja Mika Aaltola sanoo, että näin ei olisi tietenkään saanut tapahtua arvokkaassa tilaisuudessa.
Kommentit (25)
Se presidenttipeli taisi sitten olla siinä. Voinee jatkaa Ulkopoliittisen instituutin (UPI) johtajana silti.
No on kyllä inhimillinen erehdys. Kauhea ajojahti.
Halusi herättää kuulijat koomasta!
Tuleva presidentti se vaan huomiota kalasteli!
Ketkä keskustelevat Natosta? Ylen A-studion Nato-keskustelijoiden kartoitus 2021–2022
https://www.theseus.fi/handle/10024/793103
"Organisaatioista Ulkopoliittisen instituutin tutkijat vierailivat A-studiossa selvästi useimmin ja myös yksittäisistä henkilöistä eniten A-studiossa vieraili Ulkopoliittisen instituutin johtaja Mika Aaltola."
Joka päivä joku juttu tähän Aaltolaan liittyen. Minulle riittää jo, kiitos.
Ei ole itse asiassa symppis kaveri- olen saanut hänestä laskelmoivan kuvaan
MISSÄ ON PAAVO VÄYRYNEN?
Nyt olisi tilaisuutesi!
Onpa noloa.
Lisälsi mua on ruvennut ärsyttämään, kun vetää julkisuuteen sekä vaimonsa, lapsensa että vielä siskonsakin.
Olis vaan pysynyt asialinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ehdokas saa tottua ajojahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itse asiassa symppis kaveri- olen saanut hänestä laskelmoivan kuvaan
Voi olla. Mutta niinhän menestyneet onkin. Pitää laskelmoida mikä on kannattavaa ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Häntä ehkä halutaan pitää näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä ehkä halutaan pitää näkyvissä.
Itsehän näitä aloituksia teette...tämä sinua edelliselle.
Kyllähän tuon puheen olisi voinut hyvin keskeyttää Geo-pojan kuulumisilla.
Hetkinen, mitä hän edes teki tuolla tilaisuudessa? Hänhän kieltäytyi eduskuntavaaliehdokkuudesta.
Samaa maata ku siskonsakkin. Hihhuliperheestä tulee just tälläsii hyvii näyttelijöitä. Oikeest kumpikin ihan traumatisoituneita ihmisraunioita. Akateemisuudesta johtuen pystyy pitää hyvin kulissei kasassa. Koht Mikan vaimo tajuu, häipyy ja avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ehdokas saa tottua ajojahtiin.
Kohta sen ääliösisar tulee ulisemaan, että voi, voi kun meidän Mika uupuu kun sitä kiusataan. Hulluja ne on molemmat ja Aaltola on narsistin malliesimerkki. Itseään täynnä oleva ääliö.
Miten hänestä voisi tulla presidentti, kun ei osaa edes kännykkää laittaa äänettömälle? Ja sanoo, että on tulossa vanhaksi. 😳 Ei jatkoon.