Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on motiivisi tapailla, jos et ole ihastunut?

Vierailija
14.04.2023 |

Pelkkä seksi?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok tapailla ilman ihastumista, mutta silloin olisi syytä olla ainakin rehellinen. Ettei toinen odota suhteelta etenemistä.

Nämä kaikki ohjeet on ihmisille joilla tunteet on tyyliin on/off. Koittakaa nyt käsittää että on meitäkin joiden tunteet kehittyy.

Vierailija
42/53 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarjoaa usein illallisen, tai ainakin kahvit. Mikäs siinä kun ei tarvitse itse kokkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisuus lapsen saamiseen.

Tämä. Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Vierailija
44/53 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en deittaile, jos en ole ihastunut. Paitsi tietysti ekat treffit.

Tutustun vähän Tinderissä, jos toinen vaikuttaa kivalta niin sovin treffit. Ekoilla treffeillä joko ihastun tai en. Jos ihastun, jatkan deittailua ja tutustun paremmin. Jos en ihastu, en enää tapaa.

Vierailija
45/53 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka tapailette ilman ihastumista, etsittekö samalla aktiivisesti sitä, johon ihastus voisi syttyä?

Tai vaihdatteko lennossa 'tasokkaampaan' tapailukumppaniin. Helppoa, kun ei ole tunteita tai mitään sitoutumista.

Vierailija
46/53 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää naisen luonnollisen kaunis ulkonäkö, liikunnalliset harrastukset, tomera luonne, huumorintajuinen, ystävällisyys. Nämä selviää viesteillä.

Sitten se muu, ääni, puhe, katsekontakti selviää tavatessa.

En tapaa, jos en innostu noista yllä olevista kriteereistä.

Ne, joilta puuttuu jotakin noista kriteereistä, ovat tyrkyttäneet mulle seksiä ja lähettäneet kuvia.

Vierailija
47/53 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää naisen luonnollisen kaunis ulkonäkö, liikunnalliset harrastukset, tomera luonne, huumorintajuinen, ystävällisyys. Nämä selviää viesteillä.

Sitten se muu, ääni, puhe, katsekontakti selviää tavatessa.

En tapaa, jos en innostu noista yllä olevista kriteereistä.

Ne, joilta puuttuu jotakin noista kriteereistä, ovat tyrkyttäneet mulle seksiä ja lähettäneet kuvia.

Liittyykö tämä tapailuun ilman ihastumista?

Vierailija
48/53 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/53 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
50/53 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä ajatellaan, että mielenkiinto voi herätä sitten kun tutustutaan paremmin.

Vierailija
51/53 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehenä voin tapailla kuukausien tai vaikka vuosien ajan yksinkertaisesti siitä syystä, että jos annan pakit jollekin naiselle niin mulla voi valehtelematta mennä vaikka 5 vuotta seuraavan kiinnostuneen omantasoisen naisen tapaamiseen. Tuo on järkyttävä riski.

Elämänlaatu on parisuhteessa aivan huimasti korkeampaa kuin yksin vaikka ei olisi ihastunut.

Sinkkuna puuttuu läheisyys, seksi, matkaseura, treeniseura ym.

Olet siis itsekeskeinen persoonallisuushäiriöinen, joka näkee naiset käytettävinä hyödykkeinä.

Huijaat naista tapailemaan itseäsi, vaikket hänestä välitä. Se nainen menettää tuossa kuviossa mahdollisuuden tavata jonkun sellaisen miehen, joka rakastaisi häntä ja haluaisi sitoutua häneen oikeasti pysyvästi.

Vierailija
52/53 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egon pönkitys, joillekin maistuu ihailu liiankin hyvin. Heittävät sinut surutta roskiin, kun sopivampi astuu kuvioihin. Voivat roikottaa yksipuolisessa tunnesuhteessa pitkäänkin vedoten, että väillä on ristiriitaisia tunteita. Tarkoittaa suomeksi sitä, että sinut on jo laatikoitu epäoptimaaliseksi kumppaniksi, mutta toistaseksi saat nauttia seurastani, kunhan muistat pelata minun sääntöjen mukaan. Lopussa kuitenkin karvas marja.

Vierailija
53/53 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egon pönkitys, joillekin maistuu ihailu liiankin hyvin. Heittävät sinut surutta roskiin, kun sopivampi astuu kuvioihin. Voivat roikottaa yksipuolisessa tunnesuhteessa pitkäänkin vedoten, että väillä on ristiriitaisia tunteita. Tarkoittaa suomeksi sitä, että sinut on jo laatikoitu epäoptimaaliseksi kumppaniksi, mutta toistaseksi saat nauttia seurastani, kunhan muistat pelata minun sääntöjen mukaan. Lopussa kuitenkin karvas marja.

Huoh, olen roikkunut tällaisessa ihmisessä jo liian pitkään. Kunpa tulisi joku muu, niin pääsisin irti ja eroon. Kiitos asian sanoittamisesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme