Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…
Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...
Kommentit (1080)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär. sattui näkemään tätä ohjelmaa ja tuli aivan järkyttyneenä kertomaan, että "siis se nainen oli ollut sairaalassa leikattuna niin, että se piti taluttaa vessaan, mutta silti se mies oli harrastanut naisen kanssa seksiä siellä!"
Jopa esimurrosikäinen lapsi näkee, mikä on pielessä ja hyväksikäyttöä.
Hirveä pahan mielen jakso, mutta siitä syntyi hyvää keskustelua lapsen kanssa. Esimerkiksi siitä, että jos menisi treffeille ajatuksenaan jutella, ei todellakaan ole ok jos toinen vaan repii sisään, vaatteet pois ja panee niin, että lopulta treffeille mennyt vaan istuu autossa epäuskoisena, että mitä oikein tapahtui?
Tuon naisen tapauksessa hänen ilmeisesti traumatisoitunut tai muuten vinoon kehittynyt läheisyyskäsityksensä on, että jos mies panee, niin nainen "kelpaa miehelle" ja se on yhtä kuin että olisi rakastettu. Tosi surullista. Ei ihme, että turpasaunan jälkeen oli jopa erityinen kiire mennä naimisiin.
olihan se sairaalaseksiosio vähän kulmia nostattavaa, mutta toisaalta seksi on terveellistä ja saattoi vaikka edesauttaa sen naisen toipumista: seksi ja orgasmi tuottaa endorfiineja ja muita hyviä hormoneja, jotka auttavat mm. toipumisessa. Että kuka tietää, jos vaikka toipui sen seksin ansiosta nopeammin, mutta ei sitä olisi telkassa pitänyt kertoa....
Mä olen maannut syöpäsairaana sairaalassa ja viimeinen asia mikä siinä oli mielessä oli seksi. Olisin tirvaissut avomiestä turpaan jos olisi edes kehdannut ehdottaa seksiä sairaalassa tai edes kotonakaan. Tai no ei mulla olisi ollut voimia lyödä, mutta sanallisesti olisin tehnyt hyvin selväksi mielipiteeni. Olin todella voimaton, kipeä, väsynyt jne. Siinä ei seksi olisi auttanut yhtään mitään. Eikä seksi mitään syöpää paranna.
Mun mielestä pöydässä oli nimenomaan muutama ribsi ja läjä lohta.
Voiko olla tosiaan, että vain hääpari söi ruokaa ja muut sai vain kakkukahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nämä elää?? Ammatit ois kiva tietää??
Bisneksillä. Espanjassa ainakin kävivät 3 kertaa viime syksynä parin viikon reissuilla. Eihän niitä oikeita töitä ehdi tekemään, kun pitää olla 24/7 yhdessä.
Viralliset tulotiedot olisi kyllä mielenkiintoisia tietää, koska taitavat kaikki tuet nostaa mitä mahdollista ja elareihin ei ole varaa!
Mitä ne siellä Espanjassa luuhaavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teräsmutsi mainostaa kauppaa, josta tuli "meidän omiin unelmahäihimme koko menuu".
https://ai jaa.com/hSw DCW
Pöydässä on siis kaksi kulhoa kuoriperunoita, valmiita jauhelihapihvejä (lautasella näkyy neljä kpl) ja lihapullia. Suolalohisiivuja, leipäviipaleita ja voita. Lisäksi siideri- ja kaljatölkkejä.Ihan hyvää ruokaa. Eikö köyhempi ihminen saa järjestää juhlaruokia maksukykynsä mukaan?
Ei tuosta riittänyt kuin muutamalle. Ukollahan on monen tonnin kuukausitulot, kun myy sitä sun tätä oikein kuvien kanssa.
Mitä myy ja missä?
Onkohan ton tussitukan piirrellyt joku linnakundi, kun se oli lusimassa 🤔 Ei tollanen kypärämyssy ammattilaisen jäljeltä näytä.
Typeriä olioita kun kaikelle kansalle pitää huudella seksiasioitaan. Vai onko sittenkin niin, että siitä puhe mistä puute.
Järkyttynyt olo, ihan oikeasti. Tuotantoyhtiöltä ala-arvoista mässäillä näin pahasti häiriintyneiden ihmisten elämällä. Tämä olisi ollut fiksua jättää väliin - myös katsojana =(
Ääh en millään malta odottaa että Hennalta tulee lupaamansa postaus jossa kerrotaan lisää KOKO HÄÄMENUSTA, josta tuli häävierailta tietysti vain H.E.R.K.U.L.L.I.S.T.A palautetta!!
Anonyymi tuttu kirjoitti:
Tämä Mikkohan viilteli Hennan puukolla, näkee jo hänen kuvissaan että on arpia jalat täynnä ja kädet ja tiedän että kyse ei ole ollut mistään yhdestä ainutkertaisesta iskusta. Mies on pahimman luokan psykopaatti ja tyttö rukka elää jossain harhamaailmassa ja on manipuloitu totaalisesti.
Narsisti merkkaa omaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Onko hormoneja vedetty?
Jaa että onko? Mies ainakin ihan selvästi ja morsiamella sen verran käheä ääni että pisti miettimään, onko hormoneja vedetty.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän siellä "seksi kassissa" mahtaa olla?
Puukkoja?
Sano puukko, anna kullalle suukko.
tai toisinpäin.
Miten on ollut "luvallista" harrastaa sek siä sairaalasängyssä? Siis jos on ollut toipumassa jostain aivokasvainoperaatiosta? Kuitenkin sek si nostaa sykettä ja jos on ollut letkuissa kiinni vielä?
Mä en kestä 😂 Tussitukka tuli mun uniin. Teki näköispatsasta itsestään ja siinä naisten sukkahousuista teki patsaan päähän kypärämyssyn 🙈
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi tuttu kirjoitti:
Tämä Mikkohan viilteli Hennan puukolla, näkee jo hänen kuvissaan että on arpia jalat täynnä ja kädet ja tiedän että kyse ei ole ollut mistään yhdestä ainutkertaisesta iskusta. Mies on pahimman luokan psykopaatti ja tyttö rukka elää jossain harhamaailmassa ja on manipuloitu totaalisesti.
Narsisti merkkaa omaisuutensa.
Mietin vain, että mitä jos merkkaa kerran liian syvältä? Kehossa on valtimoita mm. reisissä. Tai jos innostuu vähän kaulaa viiltelemään. Hyi saakeli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär. sattui näkemään tätä ohjelmaa ja tuli aivan järkyttyneenä kertomaan, että "siis se nainen oli ollut sairaalassa leikattuna niin, että se piti taluttaa vessaan, mutta silti se mies oli harrastanut naisen kanssa seksiä siellä!"
Jopa esimurrosikäinen lapsi näkee, mikä on pielessä ja hyväksikäyttöä.
Hirveä pahan mielen jakso, mutta siitä syntyi hyvää keskustelua lapsen kanssa. Esimerkiksi siitä, että jos menisi treffeille ajatuksenaan jutella, ei todellakaan ole ok jos toinen vaan repii sisään, vaatteet pois ja panee niin, että lopulta treffeille mennyt vaan istuu autossa epäuskoisena, että mitä oikein tapahtui?
Tuon naisen tapauksessa hänen ilmeisesti traumatisoitunut tai muuten vinoon kehittynyt läheisyyskäsityksensä on, että jos mies panee, niin nainen "kelpaa miehelle" ja se on yhtä kuin että olisi rakastettu. Tosi surullista. Ei ihme, että turpasaunan jälkeen oli jopa erityinen kiire mennä naimisiin.
olihan se sairaalaseksiosio vähän kulmia nostattavaa, mutta toisaalta seksi on terveellistä ja saattoi vaikka edesauttaa sen naisen toipumista: seksi ja orgasmi tuottaa endorfiineja ja muita hyviä hormoneja, jotka auttavat mm. toipumisessa. Että kuka tietää, jos vaikka toipui sen seksin ansiosta nopeammin, mutta ei sitä olisi telkassa pitänyt kertoa....
Mä olen maannut syöpäsairaana sairaalassa ja viimeinen asia mikä siinä oli mielessä oli seksi. Olisin tirvaissut avomiestä turpaan jos olisi edes kehdannut ehdottaa seksiä sairaalassa tai edes kotonakaan. Tai no ei mulla olisi ollut voimia lyödä, mutta sanallisesti olisin tehnyt hyvin selväksi mielipiteeni. Olin todella voimaton, kipeä, väsynyt jne. Siinä ei seksi olisi auttanut yhtään mitään. Eikä seksi mitään syöpää paranna.
Olen itse maannut syöpäsairaana sairaalassa, eikä kotiinpääsyn jälkeen montaa päivää mennyt, että seksiä harrastettiin. Myös läpi hoitojen aktiivisesti. Ei paranna ei, mutta ei pahennakkaan. Sopivassa lääkepöhnässä sairaalassa ollessa voin myöntää, että asia pyörähti mielessä, mutta liikahtaminen kyllä toi faktat kehiin nopeasti 😂 ehkä toisilla oli sitten vahvemmat mömmöt.
Vierailija kirjoitti:
Kallupariskunta.
Mikä on kallu?opiskelevat neuro..jotakin kumpikin..
Ois kiva tietää mikä sellainen on ja että nuorten kanssa ois kiva mennä metsään....mitähän vanhemmat tykkäsivät..näiden antamista ohjeista ja mitähän metsässä tapahtuisi....kun kukaan ei olisi näkemässä...kun korvaushoitoakin vähän himoun verran ylitellään...täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallupariskunta.
Mikä on kallu?opiskelevat neuro..jotakin kumpikin..
Ois kiva tietää mikä sellainen on ja että nuorten kanssa ois kiva mennä metsään....mitähän vanhemmat tykkäsivät..näiden antamista ohjeista ja mitähän metsässä tapahtuisi....kun kukaan ei olisi näkemässä...kun korvaushoitoakin vähän himoun verran ylitellään...täh?
No kukaan täyspäinen ei ainakaan anna lastaan näiden mukaan yhtään minnekään. Se on ihan selvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miten on ollut "luvallista" harrastaa sek siä sairaalasängyssä? Siis jos on ollut toipumassa jostain aivokasvainoperaatiosta? Kuitenkin sek si nostaa sykettä ja jos on ollut letkuissa kiinni vielä?
Ja onko huoneessa ollut muita potilaita. Tulee vähän tunne, että nämä tai ainakaan Mikko ei välitä vaikka huoneessa olisi muita. Verho vain eteen tai saa vaikka liittyä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teräsmutsi mainostaa kauppaa, josta tuli "meidän omiin unelmahäihimme koko menuu".
https://ai jaa.com/hSw DCW
Pöydässä on siis kaksi kulhoa kuoriperunoita, valmiita jauhelihapihvejä (lautasella näkyy neljä kpl) ja lihapullia. Suolalohisiivuja, leipäviipaleita ja voita. Lisäksi siideri- ja kaljatölkkejä.Ihan hyvää ruokaa. Eikö köyhempi ihminen saa järjestää juhlaruokia maksukykynsä mukaan?
Ei tuosta riittänyt kuin muutamalle. Ukollahan on monen tonnin kuukausitulot, kun myy sitä sun tätä oikein kuvien kanssa.
Mitä myy ja missä?
Kehuskeli ostaneensa Espanjasta kalliita kelloja myyvänsä ne täällä hyvällä voitolla. Ilmoituksessa oli kuvia, mutta en muista palstaa, missä möi. Yliksellä oli tämä tieto.
Bisneksillä. Espanjassa ainakin kävivät 3 kertaa viime syksynä parin viikon reissuilla. Eihän niitä oikeita töitä ehdi tekemään, kun pitää olla 24/7 yhdessä.
Viralliset tulotiedot olisi kyllä mielenkiintoisia tietää, koska taitavat kaikki tuet nostaa mitä mahdollista ja elareihin ei ole varaa!