Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…
Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...
Kommentit (1080)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär. sattui näkemään tätä ohjelmaa ja tuli aivan järkyttyneenä kertomaan, että "siis se nainen oli ollut sairaalassa leikattuna niin, että se piti taluttaa vessaan, mutta silti se mies oli harrastanut naisen kanssa seksiä siellä!"
Jopa esimurrosikäinen lapsi näkee, mikä on pielessä ja hyväksikäyttöä.
Hirveä pahan mielen jakso, mutta siitä syntyi hyvää keskustelua lapsen kanssa. Esimerkiksi siitä, että jos menisi treffeille ajatuksenaan jutella, ei todellakaan ole ok jos toinen vaan repii sisään, vaatteet pois ja panee niin, että lopulta treffeille mennyt vaan istuu autossa epäuskoisena, että mitä oikein tapahtui?
Tuon naisen tapauksessa hänen ilmeisesti traumatisoitunut tai muuten vinoon kehittynyt läheisyyskäsityksensä on, että jos mies panee, niin nainen "kelpaa miehelle" ja se on yhtä kuin että olisi rakastettu. Tosi surullista. Ei ihme, että turpasaunan jälkeen oli jopa erityinen kiire mennä naimisiin.
olihan se sairaalaseksiosio vähän kulmia nostattavaa, mutta toisaalta seksi on terveellistä ja saattoi vaikka edesauttaa sen naisen toipumista: seksi ja orgasmi tuottaa endorfiineja ja muita hyviä hormoneja, jotka auttavat mm. toipumisessa. Että kuka tietää, jos vaikka toipui sen seksin ansiosta nopeammin, mutta ei sitä olisi telkassa pitänyt kertoa....
Mä olen maannut syöpäsairaana sairaalassa ja viimeinen asia mikä siinä oli mielessä oli seksi. Olisin tirvaissut avomiestä turpaan jos olisi edes kehdannut ehdottaa seksiä sairaalassa tai edes kotonakaan. Tai no ei mulla olisi ollut voimia lyödä, mutta sanallisesti olisin tehnyt hyvin selväksi mielipiteeni. Olin todella voimaton, kipeä, väsynyt jne. Siinä ei seksi olisi auttanut yhtään mitään. Eikä seksi mitään syöpää paranna.
Niin? Mikä oli pointtisi tarkoitus? Kukaan ei väittänyt, että SINULLA olisi ollut mielessäsi seksi. Eikä kukaan ole väittänyt, että seksi parantaisi syövän. Ymmärrän toki, että syöpähoidot voivat joskus heikentää kognitiivisia kykyjä ymmärtää viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo emäntä osaa tosiaan englantia:
"We women often bark eacother".Eikä. Oikeesti? 😂🤣
No oikeesti. Nytkö vasta käsitit?
Vierailija kirjoitti:
Teräsmutsi: "We women often bark eachothers".
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, Henna, mutta "kaikki" eivät tiedä puutteellisesta englanninkielentaidostasi juuri mitään. Toivottavasti käsität tämän viimeistään nyt. Tahatonta komiikkaa osaat sen sijaan luoda poikkeuksellisen hyvin, joten sitä puolta kannattaa pitää yllä jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään en oo ottanut enkä ota paitsi nakkeja paperilautaselta! Tervetuloa!
Et viitsisi v*ttuilla, kun edes osaa.
Tuohan oli hyvä läppä häneltä, Henna.
Vierailija kirjoitti:
Morsian on selvinnyt aivokasvainleikkauksista. Hienoa. Onnea hänelle ja heille!
mutta ei ole vielä selvinnyt tulevasta ukostaan...Toivottavasti eukko saa henkensä säilyttää, aika psykon näköinen ukkeli...
ihmettelen vain sitä että roinauksesta huolimatta hennalla ei ole juuri mitään lihaksia, luuliko se että lihakset kasvaa itsestään napeilla ilman salilla treenausta?
nyt on ääni pilalla lopullisesti, eikä edelleenkään ole lihaksikas, lähinnä vähän "iso"
Onko tuo ohimoinen kaljuuntuminen, jykevöitynyt leuka ja iso nenäkin roinasta !?
Muuttuu siis mieheksi😱
Vierailija kirjoitti:
ihmettelen vain sitä että roinauksesta huolimatta hennalla ei ole juuri mitään lihaksia, luuliko se että lihakset kasvaa itsestään napeilla ilman salilla treenausta?
nyt on ääni pilalla lopullisesti, eikä edelleenkään ole lihaksikas, lähinnä vähän "iso"
Ja mites nuo pakaralihakset? Aivan lättänä
Huvittava yksityiskohta; rouva paiskii toimistohommia, mutta kontaktit ei vastaa.
Miehelle etsitään naisseuraa koko perheen voimin.
Karmiva yksityiskohta; verenpunaiset olkaimet. Paita taisi olla samaa sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär. sattui näkemään tätä ohjelmaa ja tuli aivan järkyttyneenä kertomaan, että "siis se nainen oli ollut sairaalassa leikattuna niin, että se piti taluttaa vessaan, mutta silti se mies oli harrastanut naisen kanssa seksiä siellä!"
Hirveä pahan mielen jakso, mutta siitä syntyi hyvää keskustelua lapsen kanssa. Esimerkiksi siitä, että jos menisi treffeille ajatuksenaan jutella, ei todellakaan ole ok jos toinen vaan repii sisään, vaatteet pois ja panee niin, että lopulta treffeille mennyt vaan istuu autossa epäuskoisena, että mitä oikein tapahtui?
Tuon naisen tapauksessa hänen ilmeisesti traumatisoitunut tai muuten vinoon kehittynyt läheisyyskäsityksensä on, että jos mies panee, niin nainen "kelpaa miehelle" ja se on yhtä kuin että olisi rakastettu. Tosi surullista. Ei ihme, että turpasaunan jälkeen oli jopa erityinen kiire mennä naimisiin.
olihan se sairaalaseksiosio vähän kulmia nostattavaa, mutta toisaalta seksi on terveellistä ja saattoi vaikka edesauttaa sen naisen toipumista: seksi ja orgasmi tuottaa endorfiineja ja muita hyviä hormoneja, jotka auttavat mm. toipumisessa. Että kuka tietää, jos vaikka toipui sen seksin ansiosta nopeammin, mutta ei sitä olisi telkassa pitänyt kertoa....
Mä olen maannut syöpäsairaana sairaalassa ja viimeinen asia mikä siinä oli mielessä oli seksi. Olisin tirvaissut avomiestä turpaan jos olisi edes kehdannut ehdottaa seksiä sairaalassa tai edes kotonakaan. Tai no ei mulla olisi ollut voimia lyödä, mutta sanallisesti olisin tehnyt hyvin selväksi mielipiteeni. Olin todella voimaton, kipeä, väsynyt jne. Siinä ei seksi olisi auttanut yhtään mitään. Eikä seksi mitään syöpää paranna.
Niin? Mikä oli pointtisi tarkoitus? Kukaan ei väittänyt, että SINULLA olisi ollut mielessäsi seksi. Eikä kukaan ole väittänyt, että seksi parantaisi syövän. Ymmärrän toki, että syöpähoidot voivat joskus heikentää kognitiivisia kykyjä ymmärtää viestejä.
Käsitän niin, että hänen pointtinsa tarkoitus on viestittää, että sen terveen osapuolen on lähtökohtaisesti äärimmäisen typerää harrastaa seksiä sen potilaana sairaalasängyssä makaavan kanssa. Olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä.
Sehän on potilaan ja hänen terveydentilansa totaalista väheksyntää siltä (fyysisesti) terveeltä yksilöltä: sellaista oma napa rules ekaks-tyyppistä käytöstä.
Kenelle (fyysisesti) terveelle tulee sellainen ylipäätään edes mieleen? Tämä on puhtaasti retorinen kysymys.
Henna kirjoittaa facesssa, että kaikki järkevät ja positiiviset viestit huomioidaan. Eli ilmeisesti he eivät osaa ottaa kritiikkiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teräsmutsi mainostaa kauppaa, josta tuli "meidän omiin unelmahäihimme koko menuu".
https://ai jaa.com/hSw DCW
Pöydässä on siis kaksi kulhoa kuoriperunoita, valmiita jauhelihapihvejä (lautasella näkyy neljä kpl) ja lihapullia. Suolalohisiivuja, leipäviipaleita ja voita. Lisäksi siideri- ja kaljatölkkejä.Ihan hyvää ruokaa. Eikö köyhempi ihminen saa järjestää juhlaruokia maksukykynsä mukaan?
Ei tuosta riittänyt kuin muutamalle. Ukollahan on monen tonnin kuukausitulot, kun myy sitä sun tätä oikein kuvien kanssa.
Niin, ei ehkä riittänyt, mutta edelleen kysyn, eikö vähävarainen saa järjestää sellaista tarjoilua, kuin haluaa? Todella moukkamaista arvostella tarjoiluja. Ethän sinäkään saisi mitään tarjottua, jos joutuisit itse maksamaan.
"Todella moukkamaista arvostella tarjoiluja. Ethän sinäkään saisi mitään tarjottua, jos joutuisit itse maksamaan."
Mitä tarkoitit tuolla, Henna? Maksetaanko teidän kaveripiirissä aina toisten juhlat muttei koskaan omia?
Vierailija kirjoitti:
Henna kirjoittaa facesssa, että kaikki järkevät ja positiiviset viestit huomioidaan. Eli ilmeisesti he eivät osaa ottaa kritiikkiä vastaan.
Mutta kertovat avoimesti haluavansa ryhtyä nuorten, sanotaanko väliinputoajien auttajiksi. Mitenköhän selviäisivät, kun nuori alkaisi täysmolopääksi ja haukkuisi, ivailisi ja räksyttäisi heille päin näköä? Entä mitenköhän se nuori selviäisi siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse maannut syöpäsairaana sairaalassa, eikä kotiinpääsyn jälkeen montaa päivää mennyt, että seksiä harrastettiin. Myös läpi hoitojen aktiivisesti. Ei paranna ei, mutta ei pahennakkaan. Sopivassa lääkepöhnässä sairaalassa ollessa voin myöntää, että asia pyörähti mielessä, mutta liikahtaminen kyllä toi faktat kehiin nopeasti 😂 ehkä toisilla oli sitten vahvemmat mömmöt.
harrastin kerran sairaalassa seksiä käytävän toisella puolen majailevan miehen kanssa. Olin yksi yö könynnyt keppien kanssa tv-huoneeseen, kun uni ei tullut kipujen takia eikä hoitajia näkynyt missään, tuo mies oli siellä kanssa, katsottiin telkkaa ja alettiin jutella. Molemilla oli tylsää ja siitä se ajatus sitten lähti. Miehellä ei ollut liikkumisrajoituksia, mutta ei saanut kannatella mitään, minulla oli liikkumisrajoituksia siten, että sai kävellä vain keppien kanssa, ja jos istui tai maksasi sängyssä, niin jalkaa pitäisi pitää liikkeessä mielellään koko ajan veritulppaehkäisyn vuoksi (jalkaleikkauksessa olin ).
Mies sitten seisoi sängyn pitkän laidan luona ja minä olin siinä selällään.b Oltiin miehen huoneessa, koska tiesimme, että sinne ei hoitajat yöllä tulisi eikä olisi riskiä tulla yllätetyksi. Ne sairaalasängyt on kivoja, kun niitä sai nostella ylöspäin, niin päästiin sitten just sopivalle korkeudelle niin ettei miehen pitänyt kannatella mitään ja minä sitten sain jalat sillä lailla miehen ympäri, että saatoin pitää niitä koko ajan liikkeessä.
Tosi hyvin nukutti sen jälkeen eikä tarvinnut yhtään kipulääkettä loppuyönä eikä pitkälle vielä seuraavana päivänäkään. Lääkäri kyllä kyseli että eikö tosiaan ole ollut niin phaa kipua, että olisi ollut kipulääkkeelle tarvetta. Mutisin jotain siitä, että taisi oma keho alkaa tuottaa kipulääkkeitä, että kivut oli kyllä pahat myöhäisillasta/alkuyöstä, mutta sitten ne katosivat. .
(orgasmi on hyvä kipulääke).
korvamato on ilmiönä varmaasti monelle tuttu.
minulle on tullut tämän ketjun lukemisesta mentaalimato, kun joku tuolla sanoi, että miehellä on vauvamyssy tautoitu päähän. En pääse eroon tuosta mielikuvasta nyt. Siis itse en oikeastaan kiinnittänyt homiota muuten tuon miehen päätatuiointiin kunhan totesin, että "jahas, taas tuo miestyyppi" (olin joskus todennut mututuntumalla, että näyttää siltä, että miehillä, jotka hankkivat isot päätatuoinnit tuntuu olevan syviä psyykkisiä juttuja menossa tai päästy läpi jostain rankasta menneisyydestä tai heillä on joku pitkä vankilatausta), mutta nyt tuo vauvamyssy kummittelee mieleni verkkokalvoilla. Miten siitä pääsee eroon.
Jotenkin ton naisen ylitsevuotava ykokoaikanen ylistys miehelle on jotain kummallista...ja ukko myhäilee hiljaa....tuntuu täysin alisteiselta vaikka nainen väittää koko ajan muuta...öklöä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on ollut "luvallista" harrastaa sek siä sairaalasängyssä? Siis jos on ollut toipumassa jostain aivokasvainoperaatiosta? Kuitenkin sek si nostaa sykettä ja jos on ollut letkuissa kiinni vielä?
Ja onko huoneessa ollut muita potilaita. Tulee vähän tunne, että nämä tai ainakaan Mikko ei välitä vaikka huoneessa olisi muita. Verho vain eteen tai saa vaikka liittyä mukaan.
Joo ja miten se on edes ollut mahdollista ahtaassa sairaalasängyssä, jossa on kaiteet ja kun potilas on letkuissa...?? Ja kun nämä kaksi eivät mitään pienikokoisia ole edes.
Onkohan hoitohenkilökunta kuullut ryminän ja käynyt kysymässä onko joku hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on ollut "luvallista" harrastaa sek siä sairaalasängyssä? Siis jos on ollut toipumassa jostain aivokasvainoperaatiosta? Kuitenkin sek si nostaa sykettä ja jos on ollut letkuissa kiinni vielä?
Ja onko huoneessa ollut muita potilaita. Tulee vähän tunne, että nämä tai ainakaan Mikko ei välitä vaikka huoneessa olisi muita. Verho vain eteen tai saa vaikka liittyä mukaan.
Joo ja miten se on edes ollut mahdollista ahtaassa sairaalasängyssä, jossa on kaiteet ja kun potilas on letkuissa...?? Ja kun nämä kaksi eivät mitään pienikokoisia ole edes.
Onkohan hoitohenkilökunta kuullut ryminän ja käynyt kysymässä onko joku hätänä?
kaiteet saa alas, sängyn korkeutta voi säätää, asentoja on useita
ei hoitajat yleensä silloin tule, jos potilaalla on omaisia käymässä (ellei sitten esim. lääkäri ole määrännyt säännöllisiä tarkistuksia tai mittauksia yms)
Liekö samassa huoneessa ollu muita potilaita, jotka joutuneet kuuntelemaan sitä rytkettä, hyi hele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse maannut syöpäsairaana sairaalassa, eikä kotiinpääsyn jälkeen montaa päivää mennyt, että seksiä harrastettiin. Myös läpi hoitojen aktiivisesti. Ei paranna ei, mutta ei pahennakkaan. Sopivassa lääkepöhnässä sairaalassa ollessa voin myöntää, että asia pyörähti mielessä, mutta liikahtaminen kyllä toi faktat kehiin nopeasti 😂 ehkä toisilla oli sitten vahvemmat mömmöt.
harrastin kerran sairaalassa seksiä käytävän toisella puolen majailevan miehen kanssa. Olin yksi yö könynnyt keppien kanssa tv-huoneeseen, kun uni ei tullut kipujen takia eikä hoitajia näkynyt missään, tuo mies oli siellä kanssa, katsottiin telkkaa ja alettiin jutella. Molemilla oli tylsää ja siitä se ajatus sitten lähti. Miehellä ei ollut liikkumisrajoituksia, mutta ei saanut kannatella mitään, minulla oli liikkumisrajoituksia siten, että sai kävellä vain keppien kanssa, ja jos istui tai maksasi sängyssä, niin jalkaa pitäisi pitää liikkeessä mielellään koko ajan veritulppaehkäisyn vuoksi (jalkaleikkauksessa olin ).
Mies sitten seisoi sängyn pitkän laidan luona ja minä olin siinä selällään.b Oltiin miehen huoneessa, koska tiesimme, että sinne ei hoitajat yöllä tulisi eikä olisi riskiä tulla yllätetyksi. Ne sairaalasängyt on kivoja, kun niitä sai nostella ylöspäin, niin päästiin sitten just sopivalle korkeudelle niin ettei miehen pitänyt kannatella mitään ja minä sitten sain jalat sillä lailla miehen ympäri, että saatoin pitää niitä koko ajan liikkeessä.
Tosi hyvin nukutti sen jälkeen eikä tarvinnut yhtään kipulääkettä loppuyönä eikä pitkälle vielä seuraavana päivänäkään. Lääkäri kyllä kyseli että eikö tosiaan ole ollut niin phaa kipua, että olisi ollut kipulääkkeelle tarvetta. Mutisin jotain siitä, että taisi oma keho alkaa tuottaa kipulääkkeitä, että kivut oli kyllä pahat myöhäisillasta/alkuyöstä, mutta sitten ne katosivat. .
(orgasmi on hyvä kipulääke).
Taisitte olla psykiatrisella osastolla...
Jokainen voi ymmärtää sen, kun katsoo vaikkapa tuon ukon silmiin.