Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…
Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...
Kommentit (1080)
Myötähäpeää vai myötäsääliä. Onko tarvis kumpaankaan, elävät kuin elävät.
Mitähän nuo Hennan vetämät hormonit tekevät aivokasvaimelle?
Kasvonpiirteet niin miehistyneet ja ääni mataloitunut ettei nostele puntteja "luomuna".
Teräsmutsi mainostaa kauppaa, josta tuli "meidän omiin unelmahäihimme koko menuu".
https://ai jaa.com/hSw DCW
Pöydässä on siis kaksi kulhoa kuoriperunoita, valmiita jauhelihapihvejä (lautasella näkyy neljä kpl) ja lihapullia. Suolalohisiivuja, leipäviipaleita ja voita. Lisäksi siideri- ja kaljatölkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden haastattelusta poimittua:
"Henna puolestaan taistelee yhä vakavien terveysongelmien kanssa, jotka ovat piinanneet häntä suhteen alusta lähtien. Hänellä todettiin vuosia sitten aivokasvain, jota ei pystytä leikkaamaan pois.
– Käyn 5–7 kuukauden välein kuvauttamassa pääni. Kasvain on edelleen siellä ja sitä tutkitaan. Lisäksi minulla on aivoydinnestehäiriö leikkauksissa tulleiden komplikaatioiden takia, ja siksi minulla on päässä avanne, Henna kertoo.
– Hennalta voi mennä taju nukkuessaan tai noustessaan, ja mä olen joskus joutunut antamaan tekohengitystä, läpsäisemään Hennaa poskelle tai ravistelemaan, että hän herää, Mikko kertoo."
Nyt en kyllä ihan ymmärrä, miksi tajunnanmenetyksen vuoksi tarvitsee antaa tekohengitystä? Kyllä se henki kulkee ja sydän lyö vaikka taju on hetken kankaalla.
Tällä pariskunnalla on ihmeellinen tarve käyttää värikynää kaikissa jutuissa, miten he kuvittelevat että kukaan uskoo mitään heidän puheista kun valehtelevat kaikesta?
Eipä osaa ambulanssiväki edes tekohengitystä, jos poskille läpsiminen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Teräsmutsi mainostaa kauppaa, josta tuli "meidän omiin unelmahäihimme koko menuu".
Pöydässä on siis kaksi kulhoa kuoriperunoita, valmiita jauhelihapihvejä (lautasella näkyy neljä kpl) ja lihapullia. Suolalohisiivuja, leipäviipaleita ja voita. Lisäksi siideri- ja kaljatölkkejä.
Oliko toi siis ainut pöytä, missä oli tarjoilut? On aika pieni setti. Perunat olisi voinut laittaa nätimmin tarjolle, en ole eläissäni nähnyt tuollaista kasaa perunoita juhlissa tarjolla. Hyvä, ettei ole vielä mullat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Aina näihin ohjelmiin haetaan jotain wt-friikkejä, miksi ei mikään normaali enää kelpaa? Ihan sama homma sen sinkut paljaana ohjelman kanssa, ihan häröä porukkaa siihenkin etsitty.
Kyllä ne varmaan hakevatkin "mielenkiintoisia" ihmisiä näihin ohjelmiin, mutta selväjärkiset ihmiset eivät näihin ohjelmiin haekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko Helkky siis tällaisten tyyppien kaveri kun oli kaasona? 🤔 Vai oliko julkisuusjuttu.
Samaa pohtinut ja onnea vaan Heljän someuralle kun tuli tällasen tiedon kanssa kaapista ulos. Hyi helvetti.
J-P Ristmeri varmaan hyvillään, ku ohjelma puhuttaa. Mainos se on huonokin mainos? Työllistää poikansakin...formaatin jatkaja.
Mä olin vähän hämmästynyt kun kaiken kohun herättämän uteliaisuuden vuoksi katsoin jakson. Miehen piti olla pelottava psykopaattisen katseen omaava ja mitä vielä.
Mä näin lähinnä aika vakavasti masentuneen oloisen miehen, joka vaikutti useassa otoksessa surulliselta. Hänellä on varmasti paljon ties mitä taustallaan ja selvästi kärsii niistä psyykkisesti. Todennäköisesti vetää rauhottavia ainakin, mitä en sinänsä ihmettele. Mutta mitään pelottavaa en ulkonäöstä huolimatta miehessä nähnyt.
Mulla onkin ollu huonot vibat helkystä alusta asti, nyt varmistu että oikeessa olin.
Vierailija kirjoitti:
Läheinen on ollut koukussa venkuloihin, kyllä oli pelottavaa seurata sivusta, eikä estää voinut. Ei lapsen sana paina, kun rakastuu. (Asuin muualla.)
Yhden kanssa naimisiin ja mies muuttui heti, kun vankilasta vapautui ja pappi oli sanonut aamen. Nyrkistä tuli ja omaisuutta katosi. Joi.
Jaa, miksi oli vankilassa aiemmin. No naisen taposta.
Ero tuli.
Mun sisko alkoi myös aikoinaan seurustelemaan vankilasta päässeen kanssa.
Mies halusi heti naimisiin.
Siskolla oli silloin 2 lasta, eri isät ja elämä vähän niin ja näin.
Halusi heti naimisiin, olisi pitänyt panna koko ajan, vaikka lapset oli vieressä.
Mä sanoin sun täytyy tehdä avioehto, koska on lapsia. Sisko sai turpiin. Onneksi soitti mulle, meidän vanhemmat haki lapset, me mentiin poliisilaitokselle ja tehtiin rinosilmoitus.
Vaikka sisko nuorempana ei ollut kovin fiksu, mutta sana avioehto sai miehen lyömään, tajusi ei näin.
Onneksi ! tilanne oli päällä. Sisko muutti vanhempien mökille kesäksi ja joku miehen kaveri oli käynyt metelöimässä, siskolle löydettiin uusi asunto.
Ensimmäinen lyönti = niitä tulee lisää
Minä luulen Hennan olevan peloissaan kasvaimen takia, kun sitä ei voi leikata. Halusi prinsessahäät, prinssin ja puoli valtakuntaa ennen kuolemaansa. Ja luultavasti tämä herra tuntui hänestä turvalliselta vaihtoehdolta, henkisesti ja fyysisesti vahvalta. Mitäs siitä jos vähän puukolla kutittelee.
Tuli joskus Heljätuuliaakin seurattua grammissa koska ajattelin olevan ihan ok tyyppi kun puhui yksinäisyydestä tms, miksipäs ei.. sillä oli joku vastenmielinen avautumispäivitys sitten kun ilmeisesti tili kaapattu/poistettu..tarkemmin en muista mutta antoi ymmärtää että on kyllä kans yks stananmoinen ruikuttaja tykkäys ja seuraajamääristä ja voivoi seuratkaa mua nyt. Tuon pariskunnan puolustelu kyllä kruunasi taas kaiken ja unelmahäihin osallistuminen, pitää toki saada oma naamnsa kans telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää ruokaa. Eikö köyhempi ihminen saa järjestää juhlaruokia maksukykynsä mukaan?
Siinä on lapsella koulussa oltavat. Syytön kaikkeen. Äitiini rakastui miehen röyhkeään itsevarmuuteen. Tuli puukosta, mies hakkasi.. Ovat nyt onnellisempia. Ei helvetti
Iltalehden haastattelusta poimittua:
"Henna puolestaan taistelee yhä vakavien terveysongelmien kanssa, jotka ovat piinanneet häntä suhteen alusta lähtien. Hänellä todettiin vuosia sitten aivokasvain, jota ei pystytä leikkaamaan pois.
– Käyn 5–7 kuukauden välein kuvauttamassa pääni. Kasvain on edelleen siellä ja sitä tutkitaan. Lisäksi minulla on aivoydinnestehäiriö leikkauksissa tulleiden komplikaatioiden takia, ja siksi minulla on päässä avanne, Henna kertoo.
– Hennalta voi mennä taju nukkuessaan tai noustessaan, ja mä olen joskus joutunut antamaan tekohengitystä, läpsäisemään Hennaa poskelle tai ravistelemaan, että hän herää, Mikko kertoo."
Nyt en kyllä ihan ymmärrä, miksi tajunnanmenetyksen vuoksi tarvitsee antaa tekohengitystä? Kyllä se henki kulkee ja sydän lyö vaikka taju on hetken kankaalla.
Tällä pariskunnalla on ihmeellinen tarve käyttää värikynää kaikissa jutuissa, miten he kuvittelevat että kukaan uskoo mitään heidän puheista kun valehtelevat kaikesta?