Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myötähäpeä unelmahäät-pariskunnan hehkutuksesta

Vierailija
14.04.2023 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a8e8b845-8752-4a00-8ae5-2fbc7dd…

Voi lollero.
Muut pariskunnat ei vissiin sitten naikaan 😅😅😅
Eiku...

Kommentit (1080)

Vierailija
541/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän saattaa naurattaa nämä kolmenkimppajutut, sillä tiedän Mikon lähetelleen Hennan fb:ssä olleille miespuolisille henkilöille messenger viestejä "Tää on mun tyttöystävä. Jätä se rauhaan". Ihan vaan jos satuit tykkäämään jostain Hennan jutusta tai jonkun viestin joskus olit lähettänyt. Että sellaista avarakatseisuutta siellä :) 

Niin, sinä kolmen kimpassa on KAKSI naista ja YKSI mies. Missään ei ole kirjoitettu, että siellä sängyssä häärisi myös muita miehiä. 

Paitsi ettei se olekaan kolmen kimppa, Henna sanoo itse, että välillä hän käy katsomassa kun Mikko ja toinen nainen touhuilee ja välillä antaa heidän olla rauhassa.

Vierailija
542/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti näitä WT:tä. No periaatteessa hyvä, että leimaavat itsensä noin niin on helpompi vältellä vastaavia tapauksia jokapäiväisessä elämässä. Kunnon maksuhäiriöleimat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein purskahti kahvit ulos suusta kun näin kuvat iltalehdessä/sanomissa! Tuo ukko kirjoitteli mulle Facebookissa kun olin 18-vuotias ja kävin äsken lukaisemassa vanhoja viestejä. Oli kyllä hauskaa luettavaa kun joissakin viesteissä mainitsi miten ''vihaa naistenhakkaajia ja vasikoita'' jne. :D Voisimpa laittaa screenshotit tänne.

Vierailija
544/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän saattaa naurattaa nämä kolmenkimppajutut, sillä tiedän Mikon lähetelleen Hennan fb:ssä olleille miespuolisille henkilöille messenger viestejä "Tää on mun tyttöystävä. Jätä se rauhaan". Ihan vaan jos satuit tykkäämään jostain Hennan jutusta tai jonkun viestin joskus olit lähettänyt. Että sellaista avarakatseisuutta siellä :) 

Niin, sinä kolmen kimpassa on KAKSI naista ja YKSI mies. Missään ei ole kirjoitettu, että siellä sängyssä häärisi myös muita miehiä. 

Totta tämä, minä niin vain uskoin Mikkoa kun facebookissa vakuutteli, että kyllä sinne mieskin mahtuisi mutta kun vaimo ei halua! Toki en tiedä millaista kolmenkimppaa sen extra naisenkaan kanssa on, jos Henna kommentoi iltasanomille: – Joskus olen mukana siellä makuuhuoneessa katsomassa mitä he puuhaavat, ja joskus sitten en ole lähimaillakaan, Henna kertoo käytännön toteutuksesta petipuuhissa.

Unelmahäät-pari Mikko ja Henna: taustalla huumerikostuomio ja aivokasvain - Viihde - Ilta-Sanomat (is.fi)

Vierailija
545/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris kirjoitti:

Melkein purskahti kahvit ulos suusta kun näin kuvat iltalehdessä/sanomissa! Tuo ukko kirjoitteli mulle Facebookissa kun olin 18-vuotias ja kävin äsken lukaisemassa vanhoja viestejä. Oli kyllä hauskaa luettavaa kun joissakin viesteissä mainitsi miten ''vihaa naistenhakkaajia ja vasikoita'' jne. :D Voisimpa laittaa screenshotit tänne.

Käy laittamassa ylilaudalle! Siellä ketju aiheesta (unelmahäät 2023)

Vierailija
546/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei se olekaan kolmen kimppa, Henna sanoo itse, että välillä hän käy katsomassa kun Mikko ja toinen nainen touhuilee ja välillä antaa heidän olla rauhassa.

Oksennus...

Vierailija
547/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että kukahan muu nainen haluaa sinne makkariin Mikon kanssa.

Mistä se näitä löytää. Uhhuh.

Vierailija
548/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joka on samalla tasolla näiden ameebojen kanssa. En usko, että hirveää tunkua on 😂

Vierailija
549/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen sellainenkin, että jospa Mikko painostaa Hennaa välillä katsomaan hänen ja naisen touhuja. Ei uskalla kieltäytyä.

Jotkut saavat lisäpotkua tuollaisesta.

Onneksi, toivottavasti on totta, "antaa heidän olla omassa rauhassaan" eli ei tarvitse katsella joka kerta.

Vierailija
550/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä siellä olen junaa leikkinyt tämän kundin kanssa.

😋😉🥰

Nahka esa

551/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta kun ne sano että harrastivat seksiä sielä sairaalavuoteessakin, niin liekköhän ukko painostanu/pakottanu ja toi nainen ei uskaltanu sanoa vastaan...

Sama juttu tuosa kun sanoivat että niillä käy välillä vieraita naisia ja muka toi nainen ite sitä asiaa ehdottanu, niin kuin jotku muutki jo tässä keskustelussa maininneet, niin tuskimpa naisen ehdottamana oikeesti edes... ukko pakottanu tai tulee turpaan...

Sääliksi käy tuo nainen.... 

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan. 

No, onko myötätunto sitten parempi sana ? Tekisi mieli hakea morsianrukka pois edes hetkeksi ja näyttää hänelle kaikkea hyvääkin maailmasta. Viedä hemmottelulomalla. Pois selkiyttämään ajatuksiaan. Nyt hän on, kuin noiduttu. Kierteessä, josta ei tule selviämään. Jos ukko ei kalauta hengiltä, niin päihteet tappavat hitaasti, mutta varmasti. Pian on hepatiitti ainakin.

Vierailija
552/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta kun ne sano että harrastivat seksiä sielä sairaalavuoteessakin, niin liekköhän ukko painostanu/pakottanu ja toi nainen ei uskaltanu sanoa vastaan...

Sama juttu tuosa kun sanoivat että niillä käy välillä vieraita naisia ja muka toi nainen ite sitä asiaa ehdottanu, niin kuin jotku muutki jo tässä keskustelussa maininneet, niin tuskimpa naisen ehdottamana oikeesti edes... ukko pakottanu tai tulee turpaan...

Sääliksi käy tuo nainen.... 

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan. 

No, onko myötätunto sitten parempi sana ? Tekisi mieli hakea morsianrukka pois edes hetkeksi ja näyttää hänelle kaikkea hyvääkin maailmasta. Viedä hemmottelulomalla. Pois selkiyttämään ajatuksiaan. Nyt hän on, kuin noiduttu. Kierteessä, josta ei tule selviämään. Jos ukko ei kalauta hengiltä, niin päihteet tappavat hitaasti, mutta varmasti. Pian on hepatiitti ainakin.

Tämä morsianrukka on ihan itse valintansa tehnyt, katkonut sen ukon takia välit ainakin äitiinsä. 🥺

Vierailija
553/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä päihteitä vastaan...en tiedä.

Vierailija
554/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009515661.html

Että psyykkistä valmennusta aikovat alkaa harjoittaa. Sääliksi käy sitä nuorta joka noiden palveluihin lankeaa. Kokemusasiantuntijoita. Siinä vaan sellainen juttu että yleensä ihminen on kuivilla ja omat asiat kunnossa ennenkuin muita ihmisiä voi alkaa valmentamaan millään saralla.

Mikon rikostaustastalla ei pitäisi olla mitään asiaa työskennellä lasten ja nuorten kanssa.

"Valtioneuvoston mukaan lasten ja nuorten parissa työskentelevien on esitettävä rikosrekisteriote muun muassa huumausaine- ja väkivaltarikosten osalta. Tarkoituksena on estää lapsia joutumasta esimerkiksi väkivallan kohteeksi tai tulla houkutelluksi huumausaineiden käyttöön.

Asetusta vahtii Valvira ja yksityisten palveluntarjoajien kohdalla aluehallintovirasto. *Tämä ei kuitenkaan koske alle kolmen kuukauden mittaisia työtehtäviä tai vastaanottoluonteista työtä.*"

Varmaan aikovat hyödyntää tuota porsaanreikää.

Kielto koskee vain alle 16-vuotiaita lapsia. Pariskunta sanoo tukevansa 15-20 vuotiaita, eli kyllä he 16-20 vuotiaita asiakkaita saavat vapaasti ottaa.

Kaikki teinit ja nuoret aikuiset rynnivät varmaan oikein kyynärpäätaktiikalla noille toipumaan. Tai sitten ei. 🙄

Vierailija
555/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista valmennusta nuo tarjoavat? Itselle tulee mieleen jotain ongelmanuorten ohjausta mutta tuskin sentään. Nehän pieksevät ja puukottavat heti jos joku on vähänkin uhmakkaampi tapaus.

Toissa viikon fb-päivityksessä äijä sanoi että olisi tietokoneet olleet pskana jos rouva ei olisi hoitanut kirjoittamista. Hänellä kun ei pinna kestä.

Uskomatonta porukkaa maa päällään kantaa. Käy sääliksi niitä sossun työntekijöitä joilla on noiden lasten asiakkuus. Sinne varmaan pommitetaan soitoin ja sähköpostein ja joutuvat kuuntelemaan noiden horinoita.

Vierailija
556/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ihan kun Pasila-sarjan biisistä!!

Juotit minut känniin, heitit minut seinään

Mentiin kesällä naimisiin

Rakkautemme talvena jätit minut hankeen

jäisiin lumikyyneliin

Vierailija
557/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa lapsen isästä?

Onko lapsen elämässä mukana vai mikä tuossa huostaan otossa on ollut kuviona?

Tapaamisoikeus on äidillä kuitenkin.

Kai isäkin on lapsen elämässä, äiti on ainakin somessa itkenyt, kun isä oli vienyt tytön lätkämatsiin.

Miksi itkee kun isä vie tytön lätkämatsiin??

No kun Hennan mielestä lätkä on poikien juttu. 🙄

Mutta bodaus ja roinaus tyttöjen 😂

Vierailija
558/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on nyt jossain etelässä. Kun on niin paljon saanut julkisuutta nää heidän jutut.

Halusivat hetkeksi pois Suomesta.

Vierailija
559/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on sanonut ettei päihteitä käytetä PIENTEN lasten seurassa, isommat on sit vissiin ok? 🤔 Meinaakohan nää valmentaa lapsia ja nuoria käyttämään päihteitä?

Vierailija
560/1080 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jospa ei vaan jaksa ainaista vehtaamista jos lippu heiluu tangossa yötäpäivää. Helpompaa, kun on sisarvaimoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme