Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on sinkkunaisen elämä?

Vierailija
13.04.2023 |

Onko jatkuvasti uusia miehiä? Tuleeko miehiä automaattisesti kun käy kodista ulkona?

Miehenä naisten sinkkuelämä näyttää tuolta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tuommoista. Itse olen harrastanut viimeisten 10 vuoden aikana seksiä ehkä 2 kertaa, halannut jotain ihmistä noin 5 kertaa ja siinä taitaa olla läheisyys jota olen saanut. Tänä vkonloppuna en ole puhunut kenellekään enkä nähnyt ketään. t. Nainen 49v

Vierailija
22/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on tuommoista. Itse olen harrastanut viimeisten 10 vuoden aikana seksiä ehkä 2 kertaa, halannut jotain ihmistä noin 5 kertaa ja siinä taitaa olla läheisyys jota olen saanut. Tänä vkonloppuna en ole puhunut kenellekään enkä nähnyt ketään. t. Nainen 49v

Tämä kuvaa hyvin minunkin sinkkuelämääni.

En ole ollut erityisen kiinnostunut miehistä tai parisuhteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIedän myös näitä "olen tyytyväinen yksin enkä kaipaa miestä nurkkiin"-naisia jotka todellisuudessa kyllä menee  kaksilahkeisten perässä ja epätoivoisesti koettaa selittää ettei siinä mitään ole hakemassa vaan ihan kaveeeerina vaaaaan tutustuuuuu oho hupsista mitenkäs nyt ollaankin yhtäkkiä parisuhteessa, täytyi olla kohtalon oikku!

Vierailija
24/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki arjen asiat pitää hoitaa yksin, välillä on yksinäistä mutta tavallaan vapaus on mukavaa. Kiinnostuneita miehiä ei ole tosielämässä, tinderissä joskus joku laittaa viestiä mutta ei niistäkään mitään ole tullut. Joskus harvoin tapaa yöelämässä jonkun miehen mutta yhden yön seuraa vain.

Vierailija
25/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista ja rauhallista. Käyn töissä ja salilla, joskus juoksulenkillä. Iltaisin luen tai katson leffoja. Tulee leivottua joskus tai neulottua villapaitaa. 

Eivät miehet minua lähesty enkä ole itsekään sellaista yrittänyt etsiä. En halua elämääni mitään draamaa. Hyvän parisuhteen olisin ottanut, jos olisi ollut tarjolla. 

Vierailija
26/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut miehiä, ei tapahdu mitään kun käyn ulkona. Sellaistakin voi sinkkunaisen elämä olla, mutta hiljaiset jää aina huomaamatta. 

Vierailija
27/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä oikeasti jaksa kiinnostaa parisuhde tai miehet. Mä osaan kyllä olla ilman sellaisia. Seksiä on ollut viimeksi vajaa neljä kuukautta sitten. Ei ole mitään suurta hinkua sitäkään asiaa kohtaan koska en mä kelpuuta ketä tahansa. Mielummin olen ilman seksiä kuin huolin kenet tahansa. 

Ehkä olen joskus vielä valmis parisuhteeseen, ehkä en. Aika näyttää. Ei mulla mikään kiire mihinkään ole.

N45

Vierailija
28/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei välttämättä tajua, ettei naisia kiinnosta miehet ollenkaan niin paljon, kuin miehiä kiinnostaa naiset. Siis yleistettynä, yksilöllisiä eroja tietysti on suuntaan ja toiseen.

Eikä miehet tajua, että ihan niin kuin he eivät ole kiinnostuneita kaikista naisista vaan vain tietyistä niin kaikki naiset ei saa huomiota. Vain ne tietyt saa. Tällaisissa aloituksissa tarkoitetaan niitä tiettyjä mikä unohtuu aina sanoa. Eihän niitä muita naisia ole miehille olemassakaan. 

Vierailija
29/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole pyytänyt mua ulos yli 15 vuoteen. Välillä olen aika yksinäinen, mutta sanoisin että pääsääntöisesti elämäni on ihan hyvää yksinkin. Kosketusta kaipaisin, ja sitä että olisi joku kenen kanssa jakaa elämääni.

N42

Vierailija
30/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut miehiä, ei tapahdu mitään kun käyn ulkona. Sellaistakin voi sinkkunaisen elämä olla, mutta hiljaiset jää aina huomaamatta. 

Siskoni on hiljainen eikä hänen tarvitse muuta kuin näyttäytyä ja miehet lähestyy heti. Uskon että hyvännäköiset naiset saa miesten huomion ja äänekkäät vaatimattomammat, mutta vaatimattoman näköiset hiljaiset jää rauhaan.

Vierailija
31/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on hiljainen eikä hänen tarvitse muuta kuin näyttäytyä ja miehet lähestyy heti. Uskon että hyvännäköiset naiset saa miesten huomion ja äänekkäät vaatimattomammat, mutta vaatimattoman näköiset hiljaiset jää rauhaan.

Noinhan se menee. Ulkonäön vaikutusta ihmisen elämään on tutkittu, ja kerta toisensa jälkeen on todettu että kauniit naiset ja komeat miehet tienaavat keskimääräistä enemmän, ovat keskimääräistä todennäköisemmin naimisissa, heillä on keskimääräistä todennäköisemmin lapsia jne jne. Jopa vauvat vaikuttavat tutkimuksissa reagoivan positiivisemmin komeisiin/kauniisiin kasvoihin. 

On suoraan sanottuna aivan ällistyttävää, miten pinnallisia me ihmiset olemme. 

Vierailija
32/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma parasta aikaa. Saa kenet haluaa.

Vierailija
33/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee. Ulkonäön vaikutusta ihmisen elämään on tutkittu, ja kerta toisensa jälkeen on todettu että kauniit naiset ja komeat miehet tienaavat keskimääräistä enemmän, ovat keskimääräistä todennäköisemmin naimisissa, heillä on keskimääräistä todennäköisemmin lapsia jne jne. Jopa vauvat vaikuttavat tutkimuksissa reagoivan positiivisemmin komeisiin/kauniisiin kasvoihin. 

On suoraan sanottuna aiva

Sitten nämä hyvännäköiset ihmiset uskovat ja väittävät että ovat menestyneet omalla työllään ja että kuka vaan voi menestyä.

Vierailija
34/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä hyvännäköiset ihmiset uskovat ja väittävät että ovat menestyneet omalla työllään ja että kuka vaan voi menestyä.

Huvittava kyllä tällainen harhaluulo monella että sen "aidon itsensä" vuoksi saavat asioita ja onnistuvat, vaikka syyt ovat täysin toisaalla ja melko ilmeiset.

Vierailija
35/35 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei välttämättä tajua, ettei naisia kiinnosta miehet ollenkaan niin paljon, kuin miehiä kiinnostaa naiset. Siis yleistettynä, yksilöllisiä eroja tietysti on suuntaan ja toiseen.

Eikä miehet tajua, että ihan niin kuin he eivät ole kiinnostuneita kaikista naisista vaan vain tietyistä niin kaikki naiset ei saa huomiota. Vain ne tietyt saa. Tällaisissa aloituksissa tarkoitetaan niitä tiettyjä mikä unohtuu aina sanoa. Eihän niitä muita naisia ole miehille olemassakaan. 

Luonnollisesti sellainen omenavartaloinen pottatukkainen pirjo joka ei meikkaa ei herätä kauheasti kiinnostusta monessakaan.