Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ekat treffit ja heti seurustelemaan.

Vierailija
13.04.2023 |

Asiat etenevĂ€t vauhdilla. 😀

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oikeinko sovitte seurustelusta? MitÀ tarkalleen ottaen se piti sisÀllÀÀn? En itse ole vielÀkÀÀn sopinut puolisoni kanssa seurustelusta, vaikka yhdessÀ on oltu yhdeksÀn vuotta ja niistÀ avoliitossa viisi.

Vierailija
2/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinko sovitte seurustelusta? MitÀ tarkalleen ottaen se piti sisÀllÀÀn? En itse ole vielÀkÀÀn sopinut puolisoni kanssa seurustelusta, vaikka yhdessÀ on oltu yhdeksÀn vuotta ja niistÀ avoliitossa viisi.

TÀllainen ajatus joo. Kihlat varmaan kesÀllÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Höhöhö

Vierailija
4/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Patukkaa perÀsimeen vaan!

Vierailija
5/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onnea tuoreelle parille!

Vierailija
6/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kiintyÀ kumppaniin, kun koko elÀmÀ tarjolle samalla sekunnilla, niin tulee mahdollinen erokin nopeammin ja sitten vain jatkamaan uuden kumppanin etsintÀÀ mikÀli tarve.

Vierailija
7/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kiintyÀ kumppaniin, kun koko elÀmÀ tarjolle samalla sekunnilla, niin tulee mahdollinen erokin nopeammin ja sitten vain jatkamaan uuden kumppanin etsintÀÀ mikÀli tarve.

Horoskooppi ohjasi mut oikean luokse.

Vierailija
8/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Etenee vauhdilla kohti bÀnksejÀ

Vierailija
9/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puolen vuoden jÀlkeen ihmetellÀÀn ettÀ mikÀ meni pieleen.

Vierailija
10/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo olikin ennen ihan normaalia. Ei ollut semmoista, ettÀ paneskellaan kaikkea muutakin ja kattellaan, mitÀ tÀstÀ nyt tulis.

Vierailija
11/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai se yhdessÀ asuminen on jotenkin sovittu? Tai mistÀs mÀ tiedÀn. Toinen luulee et ollaan avoliitossa, toinen luulee et kÀmppiksiÀ eduilla.

Vierailija
12/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JÀÀ enemmÀn rahaa kun muuttaa toisen luo. Ei tarvitse maksaa mistÀÀn.

Vierailija
13/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puolen vuoden jÀlkeen ihmetellÀÀn ettÀ mikÀ meni pieleen.

TehkÀÀ nyt ensin jotain yhhdessÀ. Esimerkiksi ulkomaanmatka tai ainakin joku tunturivaellus.

Vierailija
14/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ke hari.

Vierailija
15/22 |
13.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ me sovittiin seurustelusta. Mies kysyi minulta, ettÀ haluanko seurustella hÀnen kanssaan. Tottakai tÀllÀisestÀkin pitÀisi sopia. Ei tule kummallekaan yllÀtyksenÀ ja saatiin heti aloitettua keskustelu tulevaisuudesta ja yhteisistÀ sÀÀnnöistÀ. Olen esimerkiksi oppinut elÀmÀssÀ, ettÀ toiselle pettÀminen on jotain muuta kuin toiselle. LisÀksi saatiin samantien puhuttua lÀpi, ettÀ mitkÀ on kummankin tulevaisuuden jutut. IhmeellistÀ, jos tÀllÀisestÀ ei edes puhuta.

Vierailija
16/22 |
14.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletteko jo pumpsineet, hhihihi.

Vierailija
17/22 |
14.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vastaapa, pamputtiko mies sinua jo ensimmÀisillÀ treffeillÀ. Kenties molempiin reikiin :s

Vierailija
18/22 |
14.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko ollut jo anuspanoa?

Vierailija
19/22 |
14.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies roikottaa sinua löysÀssÀ hirressÀ?

Vierailija
20/22 |
14.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patukkaa perÀsimeen vaan!

Nykyajan herrasmies panee pyllyyn vain seurustelukumppaniaan. On kohteliasta jÀttÀÀ se koskemattomaksi vÀhemmÀn tunnepitoisissa seksuaalikontakteissa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kolme yksi