Mies aina kimpussa....
Löytyykö vastaavia tapauksia? Mies haluaisi seksiä joka päivä. Vihjailee ties millä tavalla millonkin, puristaa takapuolesta kun menee ohi, jos näkee minut vähissä vaatteissa niin johan seisoo jne. Muiden seurassa ei sentäs tuollainen ole, huh. Tavallaan on ihan kiva kun selvästi haluaa minua jne. mutta kun itse en niin usein tarvitse seksiä kuin hän niin kyllähän yhteiselo on välillä hankalaa :( Sen kyllä huomaa jos torjun miehen! Alkaa osottaa mieltänsä jollain tavalla. Ollaan oltu reilusti yli 10 vuotta yhdessä että mistään alkuhuumasta ei ole kyse!
Miten teillä muilla? Miten ratkaisette tämmöiset ongelmat kun toinen tarvitsee selvästi enemmän seksiä kuin itse???? Vain kun olen ollut raskaana niin silloin olen saanut olla melko rauhassa. Olen valittanut kaikkea mahdollista ;) Niin mies on jättänyt rauhaan...
Kommentit (45)
Nyt saan olla ihan rauhassa kun niin haluan. Suosittelen!
yhdessä, toisilla nyt vaan on enemmän haluja kun toisilla, kannattais olla menemättä kimppaan jos et ole samanlainen, jotain luulis teidänkin tietävän.
Lohduttavaa etten ole ainoa, välillä tosiaan rasittaa jatkuva seksin " vonkaaminen" , vaikka niinkuin ap:kin sanoi on tosi kiva että olen miehen mielestä haluttava. En minäkään ole mitään ratkaisua asiaan keskinyt, yritän vaan elää ton miehen ja sen halujen kanssa :)
Ihan eri asia nauttia seksistä silloin tällöin kuin ilmoittaa (tai jättää kokonaan ilmoittamatta!) että " mun ei tee enää yhtään mieli" . Kyllä siinä hymyt hyytyy..
-44-
57:
Jaaha, tyypillistä palstaa. Jos et ole valmiudessa 24 tuntia vuorokaudessa niin et varmaan salli hymyä edes miehelle
kerran kuukaudessa.
mitään. Oma vika jos aikuinen mies ei osaa asettua ollenkaan toisen asemaan.