Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lopen kyllästynyt kaverin KAKARAAN!

Vierailija
29.11.2006 |

Anteeksi ilmaisu, ei noin saisi sanoa mutta todella v..uttaa tämä kersa. Äiti ei komenna tyttöä ollenkaan ja jos komentaa, antaa kuitenkin lopulta periksi. Olivat meillä taas tänään kylässä ja jatkuvasti kaverin muks kiusasi lastani. Töni, sylki päin, otti lelut kädestä yms. Lisäksi pomppii meillä sohvilla ja sängyssä vaikka olen kiletänyt että meillä ei niin tehdä! Äiti ei saa minkäänlaista kuria tyttöön ja itse säälin omaa tyttöäni joka tilanteesta kärsii. Esim. ihmettelee miksi tämä kaverin muksu saa pomppia sohvilla mutta hän ei jne. Tyttö ei kuulemma käyttäydy muita lapsia kun minun lastani kohtaa ilkeästi. Tosin on hiukan ristiriitaista kun äiti juuri kauhisteli kun hänen lastaan VIERAS oli perhekerhossa komentanut.

Olen niin kiukkuinen, aina saan alkaa siivoamaan heidän jälkiään kun lähtevät kotiin. tälläisistä vierailijoista ei todella nauti! Ja joka kerta kun he soittaa tulee olo että ei taasko ne tulee. Mitä tilanteelle voisi tehdä? Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista, jotka saa hyppiä sängyllä tai sohvalla tulee siis vähintäänkin rikollisia! Ihanaa, kun asiat osataan suhteuttaa... :D

Vierailija
22/24 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa tulla ennen kun muksu käyttäytyy? Tuntuu että tämä äiti ei edes tajua itse millaista käytöstä hänen lapsellaan on. Pitää sitä normaalina kun heillä saa tehdä melkeinpä mitä vaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää siellä pari kertaa ja jättäkää kamala sotku jälkeenne, niin eiköhän ala toiminta muuttua.

Mulla on pari tuttua joita en enää meille lapsineen päästä koska ne lapset on niin hirveitä.

Vierailija
24/24 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa meilläkin pomppia sohvalla ja sängyissä, vaikka muuten onkin kuri. JA kylässä en tietty anna niin tehdä, ellei perheen oma väki näytä esimerkkiä.

Vierailija:

lapsista, jotka saa hyppiä sängyllä tai sohvalla tulee siis vähintäänkin rikollisia! Ihanaa, kun asiat osataan suhteuttaa... :D