Kerron asian, joka surettaa minua ja sinun pitäisi nyt antaa lohdutuksen sanasia
Olen aina kärsinyt unettomuudesta ja on ollut paniikkihäiriötä sun muuta sellaista. Talvisin tosin nukun yleensä ihmeellisen hyvin, koska koko ajan on niin pimeää. Mutta sitten olen myös jatkuvasti väsynyt eikä uni virkistä, kun pimeää on jatkuvasti.
No nämä kaikenmoiset vaivat ovat AINA vaikuttaneet elämääni. Asiat, joita todella haluan, lykkääntyvät jopa vuosilla, koska en ole tarpeeksi vireessä suorittamaan niitä. Saan melkein kaiken tehtyä, mutta aina todella paljon myöhemmin kuin olisin halunnut. Se on aina vıțuțtañut ja ahdistanut. Mutta kuvittele itsesi tekemään aivoja vaativia asioita muutaman tunnin unilla ja panikoiden.
Minulla ei ole mitään sellaista The Rajoitetta, oikeastaan olen erittäin onnekas, koska minulla ei ole allergioita, ei mitään vakavia sairauksia eikä muuta vastaavaa. Mutta sitten tuo unettomuushomma ja aiemmin paniikkihäiriö vaikeuttavat aina kaikkea ja HIDASTAVAT NIIN SAAŤAŅASTI.
Kommentit (6)
Ei taida lohduttaa, mutta samat täällä.
Mikä on toimiva lääkitys paniikkihäiriöön?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on toimiva lääkitys paniikkihäiriöön?
Minulla Escitalopram Actavis.
Ap
Muutama vuosi sitten olisin suositellut päivittäistä ulkoilua lääkkeeksi unettomuuteen. Nyt kun ikää on 50++ ja unettomuus alkanut vaivata, voin sanoa ymmärtäväni mistå puhut. Paniikkihäiriötä minulla ei ole mutta tiedän kokemuksesta, että ajatukset ovat synkempiä, jos ei ole saanut levättyä.
Netissä kietävä (armeijan) nukahtamisohje, jossa rentoutetaan koko keho naamasta alkaen, hengitetään syvään ja hoetaan 10 x älä ajalttele mitään on auttanut saamaan unta yöllisten heräämisten jälkeen.
Uniterapeutti kehotti puhumaan ajatuksia ääneen. Ajatus hidastuu ja selkiytyy ja on helpompi nukahtaa. Tätä en ole kokeillut kun puoliso nukkuu vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten olisin suositellut päivittäistä ulkoilua lääkkeeksi unettomuuteen. Nyt kun ikää on 50++ ja unettomuus alkanut vaivata, voin sanoa ymmärtäväni mistå puhut. Paniikkihäiriötä minulla ei ole mutta tiedän kokemuksesta, että ajatukset ovat synkempiä, jos ei ole saanut levättyä.
Netissä kietävä (armeijan) nukahtamisohje, jossa rentoutetaan koko keho naamasta alkaen, hengitetään syvään ja hoetaan 10 x älä ajalttele mitään on auttanut saamaan unta yöllisten heräämisten jälkeen.
Uniterapeutti kehotti puhumaan ajatuksia ääneen. Ajatus hidastuu ja selkiytyy ja on helpompi nukahtaa. Tätä en ole kokeillut kun puoliso nukkuu vieressä.
Syksyt ja talvet ovat oikeastaan IHMEELLISIÄ, nukun niin hyvin ja voisin nukkua lähes rajattomasti. Keväällä ja kesällä yleensä alkaa unettomuudet taas. Syynä vițțumaıseţ mekastajat ulkona, kuumuus, valoisuus (omistan unimaskeja tietysti ja käytän myös.) Turhauttaa, suututtaa ja vıțutţaa, kun ei pysty tekemään asioita, joita haluaisi tehdä, ja kaikki vain venyy, venyy ja venyy ja aina täytyy lykätä ja odottaa parempia aikoja.
Minulla on toimiva lääkitys paniikkihäiriöön ja viime aikoina olen nukkunut paremmin. Mutta herään ihan liian aikaisin, koska asun vıțuťțavassa paikassa, jossa ei saa hetken rauhaa. Onneksi vain väliaikaisesti!!!