Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan oikein jos puhelinliittymäyhtiö on muuttanut palvelun sisältöä ilmoittamatta siitä mitään??

Vierailija
13.04.2023 |

Mulla on näköjään muutettu liittymätyyppiä, huomasin laskusta ja ennen mulle tuli tekstiviestillä muistutusviesti jos lasku on unohtunut, nyt ei tule enää vaan se tulee sähköpostiin. Ei ole kukaan kysynyt tai laittanut sähköpostiin tai muuten postissa mulle mitään näitä muutos ilmoituksia... Onko tälläinen sallittua??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ilmoittaneet, sinä et vain ole lukenut ilmoitusta, kun olet ajatellut sen olevan mainos

Vierailija
2/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on ilmoittaneet, sinä et vain ole lukenut ilmoitusta, kun olet ajatellut sen olevan mainos

Eivät kyllä ole ilmoittaneet, olen kaikki sieltä tulleet sähköpostit avannut ja lukenut ja ne ovat olleet ainoastaan puhelinlaskuja. Ei ole missään sanottu mitään mistään muutoksista tai ehdotettu uutta liittymää jollaiseksi liittymäni on muutettu lupaa kysymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä jossain laskussa on ilmoitettu.

Vierailija
4/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä jossain laskussa on ilmoitettu.

No ei ole, ellei sitä ole näkymättömällä musteella kirjoitettu! tule vaikka itse lukemaan ja tutkimaan ne laskut!

Vierailija
5/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on laitettu tekstiviestiä jossa on ollut tietoa muutoksista ja kehotus käydä katsomassa esim. Telian nettisivuilta jos haluan asiasta lisätietoa. Lisäksi näissä viesteissä pyydetään ilmoittamaan suostuuko näihin muutoksiin. Semmosta.

Vierailija
6/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sinä sopinut liittymäsopimuksessasi jostakin muistutuspalvelusta, vai onko kyse vain siitä, että yhtiö lähettelee muistutuksia parhaaksi katsomallaan tavalla?

Yleensäkin aina, jos ihmetyttää, noudattaako toinen osapuoli tekemääsi sopimusta, niin kannattaisi ehkä katsoa, mitä siinä sopimuksessa on sovittu. Urpo!

Vierailija
7/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on laitettu tekstiviestiä jossa on ollut tietoa muutoksista ja kehotus käydä katsomassa esim. Telian nettisivuilta jos haluan asiasta lisätietoa. Lisäksi näissä viesteissä pyydetään ilmoittamaan suostuuko näihin muutoksiin. Semmosta.

Mulle ei ole tuollaista tullut omalta operaattorilta. Tuollainen olisi järkevä ja asiallinen ilmoitus, kas kun ei kaikki noita lähetä asiakkaille.

Vierailija
8/8 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko sinä sopinut liittymäsopimuksessasi jostakin muistutuspalvelusta, vai onko kyse vain siitä, että yhtiö lähettelee muistutuksia parhaaksi katsomallaan tavalla?

Yleensäkin aina, jos ihmetyttää, noudattaako toinen osapuoli tekemääsi sopimusta, niin kannattaisi ehkä katsoa, mitä siinä sopimuksessa on sovittu. Urpo!

Itse olet urpo! Olen kyllä perillä siitä mitä on sovittu ja milloin. Siksipä ihmetyttää kun yhtäkkiä tämä on muuttunut eikä mitään ilmoitusta ole tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi