Jos appiukko puhuisi sulle kuin Mauri Peltokangas
saatanan id*ootti ja painu vi*tuun mun silmistä
Mitä tekisit?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauri selitti, että vävypoika oli perseillyt jotain.
Ainahan juopot selittelee muiden syyksi. Yllättävää ettei tällä kertaa vihervasemmiston syy.
Etkös ole lukenut Maurin selitystä, että se oli kepun juoni:) Sellainen Mauri, näkee houreissaan kepulaisia joka paikassa
Enköhän toteuttaisi toiveen. En menisi appivanhempien luo enää ikinä.
Appiukon tyttärestä ottaisin eron, jos puolustelisi isäänsä. Jos ei puolustelisi, niin pysyisin yhdessä.
Missä se on sellaista sanonut?
Tässä se noituu ainakin ihan aiheesta kun perkele paskan möivät:
Minunkin nimi on Mauri ja en kyllä minäkään säästele voimasanoja jos tilanne sitä vaatii!
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia huutoa riidassa. Yksi lause ei kerro asiasta mitään kun ei tiedä taustoja.
Silminnäkijä kuvaili tilannetta pahemmaksi kuin noilla kahdella videon pätkällä. Vaimo yritti rauhoitella, en tiedä onko uusi vaimo vai tyttöjen äiti. Maurigan vihittiin joskus pari vuotta sitten.
Kyllä siinä on kolme tyttöä saanut metelissä kadvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia huutoa riidassa. Yksi lause ei kerro asiasta mitään kun ei tiedä taustoja.
Silminnäkijä kuvaili tilannetta pahemmaksi kuin noilla kahdella videon pätkällä. Vaimo yritti rauhoitella, en tiedä onko uusi vaimo vai tyttöjen äiti. Maurigan vihittiin joskus pari vuotta sitten.
Suomen talibaanit
Noita naisia maurin fb-sivulla ihmettelin. Pohjanmaan alistetut naiset kannustivat vaan , joten jai tuo normaalia siellä on.
Vaimotkin yönselkään ulos.
Mauri on äijjjä!!! vegaanit ituhipit vain huuteloo
Vierailija kirjoitti:
Normaalia? Millinen perhe mahdatte olla jos tuo on normaalia kielenkäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauri on selkeästi ADHD ja hänellä on nepsy-vävy. Kyllä tähän diagnoosi tarvitaan ja asianmukainen terapia sekä lääkitys.
Tai sitten kahdella ihmisellä oli erimielisyyttä nakkikioskilla ja seuraavana päivänä lyövät kättä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on tyttöjen äiti vaimona.
Tytöillä ihmeelliset nimet, ei mitkään perussuomalaiset ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on vähän omanlaisensa käsitys siitä mikä on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on vähän omanlaisensa käsitys siitä mikä on normaalia.
Uusi normaali.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan selitti. Kun ei meinannut ensin saada koppia mistään.
Pistettiin välit poikki. Mä olin syypää appiukon ryyppäämiseen ja joka asiassa nakerrettiin, riiteli mun kanssa, vaikka en sanonut tai tehnyt mitään, kaikessa sanottiin vastaa ja tehtiin kiusalla asioita tarkoituksena kiusata minua, mm. heidän autoon ei lasten turvaistuinta laiteta, kun olivat menossa alle neljävuotiaan kanssa autolla uimarannalle. Anoppi kuoli varmaan onnellisena, kun menetti poikansa ja lapsen lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö syyttänyt myös Kepua?
Humalassa levy kutosella, mitäs ihmeellistä tuossa? Varmasti moni on riidellessä käyttänyt kovaa kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on kolme tyttöä saanut metelissä kadvaa.Mun mielestä on tyttöjen äiti vaimona.
Tytöillä ihmeelliset nimet, ei mitkään perussuomalaiset ;)
Vissiin äidin sukunimi heillä kun ei ole Peltokangas?
Vierailija kirjoitti:
Humalassa levy kutosella, mitäs ihmeellistä tuossa? Varmasti moni on riidellessä käyttänyt kovaa kieltä.
Huonoa käytöstä julkisella paikalla. Mitähän seuraavaksi.
On se vävykin aika hiiri kun ei mitään sanonut takaisin.
ihan normi toimintaa,vegaanit vaan täällä vinkuu