IS: Stella, 42, ja Petri, 30, kertovat, miltä tuntuu olla aikuinen, jolla ei ole yhtään seksikokemusta toisen ihmisen kanssa
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen edes voi elää ilman tuollaista veteen verrattavissa olevaa perustarpeen tyydyttämistä?
Eivät primitiiviset elukat voikaan. Joissain maissa on verho luentosaleissa erottamassa sukupuolet toisistaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan. Jotkut eivät voi mennä kavereidensa kanssa saunaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan.
Onneksi nykyään on paljon etäluentoja. Itse olen yleensä ainoa tyttö ja noin 100 poikaa luennoilla. Hirveää jos kaikki syöksyisivät kerralla kimppuun parittelemaan mua.
Ohis taidat opiskella -jos siis ylipäätään opiskelet Suomessa- jotain hyvin erityistä alaa. koska yleisesti on niin, että mitä vaativimmista ja syvemmistä opinnoista kyse, niin lähes poikkeuksetta siellä on nais-enemmistö. Toinen mikä on merkille pantavaa on, että nuorille miehille tuntuu seuraavan paljon myönteistä, jos heillä on rinnalla parisuhdekumppani kun taas nuorille naisille tilanne on lähes päinvastainen.
Ap: miksi laitat monta samanlaista aloitusta? Nytkin etusivulla oli ainakin kolme saman nimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen edes voi elää ilman tuollaista veteen verrattavissa olevaa perustarpeen tyydyttämistä?
Eivät primitiiviset elukat voikaan. Joissain maissa on verho luentosaleissa erottamassa sukupuolet toisistaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan. Jotkut eivät voi mennä kavereidensa kanssa saunaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan.
Onneksi nykyään on paljon etäluentoja. Itse olen yleensä ainoa tyttö ja noin 100 poikaa luennoilla. Hirveää jos kaikki syöksyisivät kerralla kimppuun parittelemaan mua.
Ohis taidat opiskella -jos siis ylipäätään opiskelet Suomessa- jotain hyvin erityistä alaa. koska yleisesti on niin, että mitä vaativimmista ja syvemmistä opinnoista kyse, niin lähes poikkeuksetta siellä on nais-enemmistö. Toinen mikä on merkille pantavaa on, että nuorille miehille tuntuu seuraavan paljon myönteistä, jos heillä on rinnalla parisuhdekumppani kun taas nuorille naisille tilanne on lähes päinvastainen.
Tämä. Juuri oli täällä keskustelua siitä että miehistä 60% mutta naisista vain 30% on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Juuri oli täällä keskustelua siitä että miehistä 60% mutta naisista vain 30% on sinkkuja.
Itselleni nousee mieleeni erään tosin miehen kärjsitys, jonka älyttömyyden hän itsekin myönsi todetessaan, että koska suuri osa norista, koulutetuista ja siten monesti vähän paremmin ansaitsevista naisista, jotka huolehtivat eritavoin niin itsestääm kuin läheisitään tarvitsevat parisuhdetta tai parisuhdekumppania hyvin vähän mihinkään, vaan tulevat (. kuten ilm tuo mieskin) ilman sitä oikein hyvin toimeen. - Mutta kuten tuo mies jatkoi. eivät kuitenkaan laittaisi välttämättä pahakseen, vaan saattaisivat olla valmiita ja halukkaita muuttamaan mieltään, jos sopiva vaihtoehto tulee kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä jutusta sai käsityksen, että ainakin toinen jutun henkilöistä olisi oikeasti homoseksuaali, eikä olisi täysin hyväksynyt asiaa ja osittain siksi tämä tilanne?
Ei minulle ainakaan jäänyt tuollaista kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä jutusta sai käsityksen, että ainakin toinen jutun henkilöistä olisi oikeasti homoseksuaali, eikä olisi täysin hyväksynyt asiaa ja osittain siksi tämä tilanne?
Ei minulle ainakaan jäänyt tuollaista kuvaa.
Aika monelle jää. Kun aika monelle -luojan kiitos ei kaikille- seksiä kokematon mieheen tavataam liittää usein monia ei mairittelevia ja miellyttäviä mielikuvia, joko suoraan tai rivien välistä. - Jollei mitään muuta keksitä, niin sitten tuhahdetaan, että sen on pakko olla (kaappi)homo. Tuntuu jotenkin turhauttavalta, että vaikka voin "kokemattomana" ymmärtää ja tajuta, että seksi on varmasti monin tavoin merkittävää ja arvokas asia.
Mutta sitä en voi ymmärtää, miksi osalle se, että sitä ei ole kokenut lainkaan samassa ajanjakson kuluessa kuin moni ja on vielä vanhempana "kokematon" on kärjistäen merkki siitä, että kyllä tuossa henkilössä on taatusti ja varmasti jotain muutakin, minkä vuoksi häntä tulisi karttaa ja välttää.
Tai kai hän nyt itsekin tajuaa miten pihalla hän on, mutta kun ei tajua niin varmasti on jotenkin sairas tai vakavasti vammautunut tai muuten todellisuudesta vierrantunut reppana, joka on vielä aikuisenakain teini-ikäien tasolla.
- Ja ellei ole niin hän on Steve Carrellin esittämä "Andy" epätodellien elokuvahahmo, johon riittää se, että hän on kohtuu tyytyväinen omaan eloonsa ja on jotakuinkin sinut niin itsensä kuin ympärsitönsä kanssa.
Minusta tuo leffa oli paljossa todenmakauinen mutta ilmeisesti sen opetus oli, että miehen elämä on arvotonta ja vapaasti pilkattavaa ja naurettavaa jollei omaa kokemusta seksistä (naisen kanssa).
Minäkin menetin neitsyyteni varsin myöhään. Yllätyin siitä, että se oli kokemuksena varsin mitätön. Olin odottanut että se herättäisi jotain voimakkaita tunteita, jos ei mitään positiivisia tunteita niin ainakin negatiivisia, kuten häpeää tai inhoa, ja että tunteet jatkuisivat kauan tai ehkä koko loppuelämän. Ei se tuntunutkaan sen kummemmalta kuin lattian lakaiseminen tai pölyjen pyyhkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menetin neitsyyteni varsin myöhään. Yllätyin siitä, että se oli kokemuksena varsin mitätön. Olin odottanut että se herättäisi jotain voimakkaita tunteita, jos ei mitään positiivisia tunteita niin ainakin negatiivisia, kuten häpeää tai inhoa, ja että tunteet jatkuisivat kauan tai ehkä koko loppuelämän. Ei se tuntunutkaan sen kummemmalta kuin lattian lakaiseminen tai pölyjen pyyhkiminen.
Älä nyt noin sano kun monen miehen (ja varmasti myös naisen) ihmisarvo rakentuu sen varaan, että ovat voineet ja saaneet harrastaa seksiä, - Kun ei ole muuta merkittävää tai huomionarvoista koskaan pääsyt tekemään tai kokemaan, eikä ole näköpiirissä, että tilanne muuttuisi, kun on pitkittynyttä työttömyyttä, kouluttautumattomuutta, ylipainoakin päässyt kertymään ja paikatkin vähän rempallaan, niin hei kyllä mä sentään olen hyvä tyyppi kun oon voinut harrastaa seksiä. Ainakin josksu silloin ennen ku täytin 20
No tottahan se on. Kolmekymppisistä naisista 97% harrastaa seksiä ja kolmekymppisistä miehistä ehkä 70% on saanut viimeisen vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)
T31
Hieno itsekuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T31
Hieno itsekuri.
Niin luulsi seksiä saavan, jos sitä haluaisi eikä odota muuta kuin, että joku mies tekee omat tarpeensa. Itse olen sitten varmaan nirso. kun odotan, etten sanosin vaadin muutakin kuin olemaan tois(t)en patjana.
Vierailija kirjoitti:
No tottahan se on. Kolmekymppisistä naisista 97% harrastaa seksiä ja kolmekymppisistä miehistä ehkä 70% on saanut viimeisen vuoden aikana.
Ihan mielenkiinnosta kyselen lähdettä tälle väitteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stellahan itse kieltäytyi seksistä.
Kuka tahansa nainen saa seksiä halutessaan.
Kuka tahansa mieskin saa seksiä halutessaan.
Ei naiselta
Seksiä syntyy kahdesta ihmisestä, ei sitä yhdestä naisesta lypsetä.
Eikä miehestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies on homo, jos ei naisia halua heti panna tai edes jutella niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko itse kovasti miettimällä ja wifiä käyttämällä sait tuollaisia lukemia päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa keväällä vaikkapa sorsien touhuja. Viime keväänä näin lammessa kolme koirassorsaa jahtaamassa yhtä naarasta. Yksi onnekas oli jo selkään kiipeämässä. Eikä tuo naarassorsa näyttänyt pahoittaneensa mieltään, että oli suosiota....
Rakkaus<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T31
Sinulla on saanen sanoa varsin omalaatuinen mielikuva seksistä, jos se on sinusta sitä, että mies tekee (ainoastaan) siinä tarpeensa sinuun.
Sinkkumies
Kyllä asia kuitenkin taitaa usein olla juuri sitä, että miehen täytyy tyhjentää pussit.
Olen 42v mies ja olen peräti 2 kertaa elämässäni harrastanut seksiä. Kokemukset eivät olleet mitään hääppöisiä, enkä ymmärrä miksi sellaisen perässä juostaan. Nuorena elättelin haavetta enemmän romanttispainoitteisesta parisuhteesta, mutta koskaan en sellaista saanut kokea. Tuli netin kautta pariin otteeseen pidettyä pitkään yhteyksiä naisten kanssa, joihin ehti muodostumaan varmaan liiankin haavemaiset tunteet ja odotukset. Toista en koskaan päässyt tapaamaan ja toinenkin totesi karusti ensitreffeillä, ettei nyt ollut kipinää jutussa. Se tuntui pahalta, kun oli etukäteen vaikka millaisista puhuttu ja odotukset kasaantuneet. Virhe oli viivyttää sitä ensitapaamista niin pitkälle. Sitten tuli kohdalle se ensimmäinen seksikokemus, minä vähän ihastuin ja nainen suorastaan suutahti, kun kerroin tuntemuksistani. Petyin niin etten enää halunnut jatkaa juttua, vaikka naiselle olisi ilmeisesti seksi kelvannut. Sen jälkeen pidinkin sellaiset 15 vuotta hiljaiseloa deittirintamalla, kunnes taas tuli joku mielen oikku kokeilla treffejä ja päädyin toiseen seksikertaani. Ihastuin naiseen aika kovin, mutta taas tuntui olevan se seksi seksi seksi ensisijalla, mistä en tykännyt. Tuli konfliktit sen vuoksi ja taas pettymyksissäni lopetin koko jutun. Ilmeisesti minulla on päähän juurtunut joku lapsellinen käsitys, että se seksi alkaisi sitten pikku hiljaa tunteiden syventyessä kiinnostamaan, eikä ne hommat heti hätyytettynä kiinnosta. Mutta miten lie, saatan kai olla aseksuaalikin.