Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Stella, 42, ja Petri, 30, kertovat, miltä tuntuu olla aikuinen, jolla ei ole yhtään seksikokemusta toisen ihmisen kanssa

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuo ns kehopositiivisia?

Tarkoitatko ylipainoisia? - Onko minulla hoikalla etten sanoisi urheilullisella ja aktiivisella jokin erityinen velvollisuus hankkiutua tarvittaessa vaikka vastentahtoisesti harrastamaan seksiä, ellen  löydä ja kohtaa itseäni miellyttävää kumppania ja olen samaa ikäluokkaa kuin nämä Stella ja Petri.

Vierailija
22/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muutenkyllä jännä kun itse menetin neitsyyden vasta vähän päälle 30v, jotenkin luulin sitä ennen että muutuisin ihmisenäkin paljon kun harrastan seksiä. Onneksi menetin rakkaalle miehelleni , muuten en olisi varmaan nauttinut siitä yhtään. mutta mitään muutosta aiempaan minääni en ole huomannut. 

Tietenkään et huomaa, defenssimekanismi. Nyt olet kyr pä-lutká kun puhtoinen neitsyytesi meni.

M41

No niinku sanoin, menetin rakkaalle miehelleni sen. Ollaan naimisiss oltu nyt 8v. en tiedä miten tämä minusta muka l-tkan tekisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen edes voi elää ilman tuollaista veteen verrattavissa olevaa perustarpeen tyydyttämistä?

Vierailija
24/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Intiimein suhde, mikä minulla on ollut naiseen, on ollut parturin kanssa, joka pesee minun hiukseni."

On muuten oikeasti aika mukavaa kun parturissa nainen pesee hiukset, minäkin nautin tästä.

M31

Vierailija
25/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin seksi elämäni jo 9 vuotiaana ja se on vahvin viettini.

Seksi on läsnä päivittäin tai lähes koko ajan, en voi aisialle mitään.

Kyllä on jotain pahasti psyykkeessä vialla, jos ei seksi kiinnosta.

Lisääntymisviettihän on ihmisen vahvin vietti. Hienoa kuulla, että sinäkin haluat tuottaa jälkeläisiä. Mutta kaikilla ei ole yhtä hyvä fitness, ei löydy paria, on tuhkamuna, aseksuaali...

Vietti voi olla vahva, mutta järki voi olla vielä vahvempi.

Eri

Vierailija
26/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri ei ole saanut, Stellalle ei ole kelvannut

Et siis edes lukenut juttua.

Vierailija
27/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen edes voi elää ilman tuollaista veteen verrattavissa olevaa perustarpeen tyydyttämistä?

Aina ei ole vaihtoehtoja, ellei ole valmis ja halukas ostamaan. En minä ainakaan miehenä kuvittele, että yhtään kenelläkään olisi velvollisuus harrastaa seksiä kanssani. Ja sen verran rajoittunut olen itsekin, että en ole valmis saati haluaks harrastamaan seksiä kenen tahansa kanssa. 

Vierailija
28/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Näin kuusikymppisenä en ole koskaan tuntenut mitään seksuaalista ketään ihmistä kohtaan. En ole ollut rakastunut enkä edes ihastunut. En tunne jääneeni mistään paitsi ja olen onnellinen elämässäni, vaikka elänkin yksin. En kaipaa ketään vierelleni, rakastan yksinolemista.

Vierailija
29/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan he kertovat miltä se HEISTÄ tuntuu. Muiden ihmisten puolesta eivät voi puhua.

Vierailija
30/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihanaa, koska siinä ollaan niin lähellä toista kuin voi olla. Fyysisyys ja henkisyys on niin vahvasti läsnä. Rakkaus<3

Vierailija
31/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muutenkyllä jännä kun itse menetin neitsyyden vasta vähän päälle 30v, jotenkin luulin sitä ennen että muutuisin ihmisenäkin paljon kun harrastan seksiä. Onneksi menetin rakkaalle miehelleni , muuten en olisi varmaan nauttinut siitä yhtään. mutta mitään muutosta aiempaan minääni en ole huomannut. 

Tietenkään et huomaa, defenssimekanismi. Nyt olet kyr pä-lutká kun puhtoinen neitsyytesi meni.

M41

Erikoinen tulkinta heti sen jälkeen kun nainen kertoi harrastaneensa seksiä ensimmäisen kerran miehensä kanssa, eikä sen jälkeen huomannutkaan elämänsä muuttuvan sen kummemmaksi...

Vierailija
32/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)

T31

Vierailija
33/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihanaa, koska siinä ollaan niin lähellä toista kuin voi olla. Fyysisyys ja henkisyys on niin vahvasti läsnä. Rakkaus<3

Tämä. Siksi kaiken ikäiset miehet haluavat pumpata nuoria tyttöjä ja tekevät niin tilaisuuden tullen.

Vierailija
34/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toisinaan onkin vaikeaa, Mutta enemmän kuin nimenomaisesti seksiä kaipaan ja toivoisin löytäväni rinnalle naisen jonka kanssa saattaisin kokea ja jakaa erilaisia asioita. Kokea läheisyyttä, jotenkin, sanoisinko henkisesti.

Vierailija
35/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät primitiiviset elukat voikaan. Joissain maissa on verho luentosaleissa erottamassa sukupuolet toisistaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan. Jotkut eivät voi mennä kavereidensa kanssa saunaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan.

Vierailija
36/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei 30vuotiaana miehenä ole saanut niin on jo mielestäni moraalisesti oikeutettu käyttämään maksullisia päästääkseen neitsyydestään.

Vierailija
37/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)

T31

Sinulla on saanen sanoa varsin omalaatuinen mielikuva seksistä, jos se on sinusta sitä, että mies tekee (ainoastaan) siinä tarpeensa sinuun. 

Sinkkumies

Vierailija
38/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät primitiiviset elukat voikaan. Joissain maissa on verho luentosaleissa erottamassa sukupuolet toisistaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan. Jotkut eivät voi mennä kavereidensa kanssa saunaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan.

Onneksi nykyään on paljon etäluentoja. Itse olen yleensä ainoa tyttö ja noin 100 poikaa luennoilla. Hirveää jos kaikki syöksyisivät kerralla kimppuun parittelemaan mua.

Vierailija
39/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyään on paljon etäluentoja. Itse olen yleensä ainoa tyttö ja noin 100 poikaa luennoilla. Hirveää jos kaikki syöksyisivät kerralla kimppuun parittelemaan mua.

Katsokaa keväällä vaikkapa sorsien touhuja. Viime keväänä näin lammessa kolme koirassorsaa jahtaamassa yhtä naarasta. Yksi onnekas oli jo selkään kiipeämässä. Eikä tuo naarassorsa näyttänyt pahoittaneensa mieltään, että oli suosiota....

Vierailija
40/59 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tässä suhteessa täysin kokematon aikuinen, mutta olen aseksuaali. Lisäksi itseltäni on aina vaadittu ja pidetty itsestäänselvänäkin kunnollista käytöstä, johon aikuisten asiat eivät kuulu. Lisäksi kohdallani myös juurikin tätä aseksuaalisuutta on pidetty täysin selvänä ja järkytys olisi ollut suuri jos olisin tuonut jonkun kumppanin näytille. Jos olisin tullut kaapista heterona olisi järkytys ollut kaikkein suurin. Siis homoseksuaalisuutenikin olisi hyväksytty paljon paremmin kuin heteroseksuaalisuus.

Kenen hyväksynnästä tässä nyt puhut ja kuka sinulta vaatii? Kai tajuat että olet ihan aikuinen ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi