IS: Stella, 42, ja Petri, 30, kertovat, miltä tuntuu olla aikuinen, jolla ei ole yhtään seksikokemusta toisen ihmisen kanssa
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muutenkyllä jännä kun itse menetin neitsyyden vasta vähän päälle 30v, jotenkin luulin sitä ennen että muutuisin ihmisenäkin paljon kun harrastan seksiä. Onneksi menetin rakkaalle miehelleni , muuten en olisi varmaan nauttinut siitä yhtään. mutta mitään muutosta aiempaan minääni en ole huomannut.
Tietenkään et huomaa, defenssimekanismi. Nyt olet kyr pä-lutká kun puhtoinen neitsyytesi meni.
M41
No niinku sanoin, menetin rakkaalle miehelleni sen. Ollaan naimisiss oltu nyt 8v. en tiedä miten tämä minusta muka l-tkan tekisi?
Miten ihminen edes voi elää ilman tuollaista veteen verrattavissa olevaa perustarpeen tyydyttämistä?
"Intiimein suhde, mikä minulla on ollut naiseen, on ollut parturin kanssa, joka pesee minun hiukseni."
On muuten oikeasti aika mukavaa kun parturissa nainen pesee hiukset, minäkin nautin tästä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin seksi elämäni jo 9 vuotiaana ja se on vahvin viettini.
Seksi on läsnä päivittäin tai lähes koko ajan, en voi aisialle mitään.
Kyllä on jotain pahasti psyykkeessä vialla, jos ei seksi kiinnosta.
Lisääntymisviettihän on ihmisen vahvin vietti. Hienoa kuulla, että sinäkin haluat tuottaa jälkeläisiä. Mutta kaikilla ei ole yhtä hyvä fitness, ei löydy paria, on tuhkamuna, aseksuaali...
Vietti voi olla vahva, mutta järki voi olla vielä vahvempi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Petri ei ole saanut, Stellalle ei ole kelvannut
Et siis edes lukenut juttua.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen edes voi elää ilman tuollaista veteen verrattavissa olevaa perustarpeen tyydyttämistä?
Aina ei ole vaihtoehtoja, ellei ole valmis ja halukas ostamaan. En minä ainakaan miehenä kuvittele, että yhtään kenelläkään olisi velvollisuus harrastaa seksiä kanssani. Ja sen verran rajoittunut olen itsekin, että en ole valmis saati haluaks harrastamaan seksiä kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Näin kuusikymppisenä en ole koskaan tuntenut mitään seksuaalista ketään ihmistä kohtaan. En ole ollut rakastunut enkä edes ihastunut. En tunne jääneeni mistään paitsi ja olen onnellinen elämässäni, vaikka elänkin yksin. En kaipaa ketään vierelleni, rakastan yksinolemista.
Ei vaan he kertovat miltä se HEISTÄ tuntuu. Muiden ihmisten puolesta eivät voi puhua.
Seksi on ihanaa, koska siinä ollaan niin lähellä toista kuin voi olla. Fyysisyys ja henkisyys on niin vahvasti läsnä. Rakkaus<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muutenkyllä jännä kun itse menetin neitsyyden vasta vähän päälle 30v, jotenkin luulin sitä ennen että muutuisin ihmisenäkin paljon kun harrastan seksiä. Onneksi menetin rakkaalle miehelleni , muuten en olisi varmaan nauttinut siitä yhtään. mutta mitään muutosta aiempaan minääni en ole huomannut.
Tietenkään et huomaa, defenssimekanismi. Nyt olet kyr pä-lutká kun puhtoinen neitsyytesi meni.
M41
Erikoinen tulkinta heti sen jälkeen kun nainen kertoi harrastaneensa seksiä ensimmäisen kerran miehensä kanssa, eikä sen jälkeen huomannutkaan elämänsä muuttuvan sen kummemmaksi...
Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)
T31
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ihanaa, koska siinä ollaan niin lähellä toista kuin voi olla. Fyysisyys ja henkisyys on niin vahvasti läsnä. Rakkaus<3
Tämä. Siksi kaiken ikäiset miehet haluavat pumpata nuoria tyttöjä ja tekevät niin tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toisinaan onkin vaikeaa, Mutta enemmän kuin nimenomaisesti seksiä kaipaan ja toivoisin löytäväni rinnalle naisen jonka kanssa saattaisin kokea ja jakaa erilaisia asioita. Kokea läheisyyttä, jotenkin, sanoisinko henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eivät primitiiviset elukat voikaan. Joissain maissa on verho luentosaleissa erottamassa sukupuolet toisistaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan. Jotkut eivät voi mennä kavereidensa kanssa saunaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan.
No jos ei 30vuotiaana miehenä ole saanut niin on jo mielestäni moraalisesti oikeutettu käyttämään maksullisia päästääkseen neitsyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)
T31
Sinulla on saanen sanoa varsin omalaatuinen mielikuva seksistä, jos se on sinusta sitä, että mies tekee (ainoastaan) siinä tarpeensa sinuun.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät primitiiviset elukat voikaan. Joissain maissa on verho luentosaleissa erottamassa sukupuolet toisistaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan. Jotkut eivät voi mennä kavereidensa kanssa saunaan, sillä muuten syöksyisivät parittelemaan.
Onneksi nykyään on paljon etäluentoja. Itse olen yleensä ainoa tyttö ja noin 100 poikaa luennoilla. Hirveää jos kaikki syöksyisivät kerralla kimppuun parittelemaan mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään on paljon etäluentoja. Itse olen yleensä ainoa tyttö ja noin 100 poikaa luennoilla. Hirveää jos kaikki syöksyisivät kerralla kimppuun parittelemaan mua.
Katsokaa keväällä vaikkapa sorsien touhuja. Viime keväänä näin lammessa kolme koirassorsaa jahtaamassa yhtä naarasta. Yksi onnekas oli jo selkään kiipeämässä. Eikä tuo naarassorsa näyttänyt pahoittaneensa mieltään, että oli suosiota....
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tässä suhteessa täysin kokematon aikuinen, mutta olen aseksuaali. Lisäksi itseltäni on aina vaadittu ja pidetty itsestäänselvänäkin kunnollista käytöstä, johon aikuisten asiat eivät kuulu. Lisäksi kohdallani myös juurikin tätä aseksuaalisuutta on pidetty täysin selvänä ja järkytys olisi ollut suuri jos olisin tuonut jonkun kumppanin näytille. Jos olisin tullut kaapista heterona olisi järkytys ollut kaikkein suurin. Siis homoseksuaalisuutenikin olisi hyväksytty paljon paremmin kuin heteroseksuaalisuus.
Kenen hyväksynnästä tässä nyt puhut ja kuka sinulta vaatii? Kai tajuat että olet ihan aikuinen ihminen?
Tarkoitatko ylipainoisia? - Onko minulla hoikalla etten sanoisi urheilullisella ja aktiivisella jokin erityinen velvollisuus hankkiutua tarvittaessa vaikka vastentahtoisesti harrastamaan seksiä, ellen löydä ja kohtaa itseäni miellyttävää kumppania ja olen samaa ikäluokkaa kuin nämä Stella ja Petri.