IS: Stella, 42, ja Petri, 30, kertovat, miltä tuntuu olla aikuinen, jolla ei ole yhtään seksikokemusta toisen ihmisen kanssa
Kommentit (59)
Itselläni 43v plakkarissa ja kyllä olisi ahdistanut jos en olisi menestyksekkäästi saanut reikää ja paljon kolmekymppisenä. Huhhuh, silloinhan pitäisi olla piikkii aktiviteeteissä.
Tuo on muutenkyllä jännä kun itse menetin neitsyyden vasta vähän päälle 30v, jotenkin luulin sitä ennen että muutuisin ihmisenäkin paljon kun harrastan seksiä. Onneksi menetin rakkaalle miehelleni , muuten en olisi varmaan nauttinut siitä yhtään. mutta mitään muutosta aiempaan minääni en ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni 43v plakkarissa ja kyllä olisi ahdistanut jos en olisi menestyksekkäästi saanut reikää ja paljon kolmekymppisenä. Huhhuh, silloinhan pitäisi olla piikkii aktiviteeteissä.
,mutta ethän sinä olekaan"saanut" sitä kalanhajuista
Itsekin olen tässä suhteessa täysin kokematon aikuinen, mutta olen aseksuaali. Lisäksi itseltäni on aina vaadittu ja pidetty itsestäänselvänäkin kunnollista käytöstä, johon aikuisten asiat eivät kuulu. Lisäksi kohdallani myös juurikin tätä aseksuaalisuutta on pidetty täysin selvänä ja järkytys olisi ollut suuri jos olisin tuonut jonkun kumppanin näytille. Jos olisin tullut kaapista heterona olisi järkytys ollut kaikkein suurin. Siis homoseksuaalisuutenikin olisi hyväksytty paljon paremmin kuin heteroseksuaalisuus.
Miten tästä jutusta sai käsityksen, että ainakin toinen jutun henkilöistä olisi oikeasti homoseksuaali, eikä olisi täysin hyväksynyt asiaa ja osittain siksi tämä tilanne?
Stellahan itse kieltäytyi seksistä.
Kuka tahansa nainen saa seksiä halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Stellalle se seksikokemus miehen kanssa olisi surkea joka tapauksessa.
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tässä suhteessa täysin kokematon aikuinen, mutta olen aseksuaali. Lisäksi itseltäni on aina vaadittu ja pidetty itsestäänselvänäkin kunnollista käytöstä, johon aikuisten asiat eivät kuulu. Lisäksi kohdallani myös juurikin tätä aseksuaalisuutta on pidetty täysin selvänä ja järkytys olisi ollut suuri jos olisin tuonut jonkun kumppanin näytille. Jos olisin tullut kaapista heterona olisi järkytys ollut kaikkein suurin. Siis homoseksuaalisuutenikin olisi hyväksytty paljon paremmin kuin heteroseksuaalisuus.
En myöskään aio koskaan tapailla ketään tai tehdä mitään seksuaalista. Tiesin jo hyvin nuorena ennen tätä varsinaista aseksuaalisuuden määritelmää haluavani elää elämäni sinkku velana. En usko rakkauteen, enkä varsinkaan romanttiseen rakkauteen. Ainoa syy, josta voisin edes harkita naimisiin menemistä on sen mukanaan tuoma parempi elämä ja raha. Nyt olen köyhä työtön ja elämäni on hyvin kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa mieskin saa seksiä halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,mutta ethän sinä olekaan"saanut" sitä kalanhajuista
Vaan sitä karvaista kakanhajuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin soolo-. Tai sitten rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiselta
He kokee sen tavallaan, ei sitä oikein voi verrata muuhun.
Tämä on hauskaa, kun ihmiset "kauhistelevat" ja "symppaavat", kun toinen ei ole saanut seksiä. Teillä on itsellä kaikki hyvin, miksi pitäisi kiinnostaa. Entä jos he haluavatkin harrastaa seksiä vain lisääntymistarkoituksessa? Nykypäivänä kukaan ei enää tukisi sitä tarkoitusperää
Petri ei ole saanut, Stellalle ei ole kelvannut
Mä olen kohta 48v ja sama tilanne. Naisena pitäisi olla-ainakin tasoteoreetikoiden mukaan- jonoa oven takana, mutta toistaiseksi siellä on vain hyvin kurainen piha.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin seksi elämäni jo 9 vuotiaana ja se on vahvin viettini.
Seksi on läsnä päivittäin tai lähes koko ajan, en voi aisialle mitään.
Kyllä on jotain pahasti psyykkeessä vialla, jos ei seksi kiinnosta.
Lisääntymisviettihän on ihmisen vahvin vietti. Hienoa kuulla, että sinäkin haluat tuottaa jälkeläisiä. Mutta kaikilla ei ole yhtä hyvä fitness, ei löydy paria, on tuhkamuna, aseksuaali...
Vierailija kirjoitti:
Aloitin seksi elämäni jo 9 vuotiaana ja se on vahvin viettini.
Seksi on läsnä päivittäin tai lähes koko ajan, en voi aisialle mitään.
Kyllä on jotain pahasti psyykkeessä vialla, jos ei seksi kiinnosta.
Kyllä minua itseäni seksi kiinnostaa. Kiinnostaa kovastikin mutta ei toistaiseksi niin paljon, että olisin valmis saati halukas harrastamaan sitä kenen tahansa kanssa. Ei niin paljon, että olisin ollut valmis maksamaan sen ostamisesta. Ei niin paljoa, että olsin kuvitellut, että voisin yrittää saada sitä, jotenkin väkisin kun en ole onnistunut saamaan sitä muutoin. - Myönnän, että en olesitä erityisen aktiivisesti hakenut. - En esimierkiksi ole koskaan laittanut nettiin ilmoitsuta jossa kertosin hakevani tai hakenut sitä muutoin netistä
Haluatko kertoa mikä minussa on mahdollisesti vialla? - Voin taustaksi vielä kertoa että en ole uskovainen tai omaa muuta eritysitä ismiä tai aatetta, joka rajoittais seksin harrastamista. En ole homoseksuaali. En ole sen paremmin into kuin eksivertti, vaan hotain näiden ääripäiden välillä. Asun yliopistokaupungissa, jossa elää yli 100 tuhatta muuta. En ole koulukiusaaja, enkä koulukiusattu. En elä tai asu vankilassa tai muutoin valvotussa tai suljetussa paikassa, kuten sairaalassa tai kuntoutuslaitoksessa. En ole ylipainonen. - pituudeltani olen keskimittainen. (Maratonin juoksin pari vuotta sitten noin neljässä ja puolessa tunnissa)
Minulla on hyvät välit niin vanhempiini kuin sisaruksiini. Kavereita ja ystäviä minulla on sekä naisia että miehiä. Käyn töissä ja ansaitsen palkkaa noin 3000€ kk;sa/ netto; en pidä itseäni työnarkomaanina. Olen suudellut useampaa kuinviittä eri naista. Tykkään matksustamisesta, liikunnasta ja lukemisesta. Mutta olen minä sen jo oppinut, että ei minun kannata omaa "kokemattomuuttani" mainostaa tai alleviivata. Ei se mikään meriitti tai ansio ole mutta on toki osa minua. En tiedä miten elämäni olisi muuttunut, vai olisiko muuttunut miksikään, jos minulla olisi se yski kokemus seksistä kumppanin kanssa,
Ei se nyt niin kauheeta ole, vaikka joskus masentaa ja ahdistaakin.