Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyihmiset mussuttavat ja juovat vähän väliä. Miten kauan pystytte olemaan syömättä ennen kuin teille tulee nälkä tai huono olo? Mikä on ennätyksesi?

Zero diet
13.04.2023 |

Itse aloitin kaksi viikkoa sitten zero dieetin ja huono olo tuli kolmessa tunnissa. Sen jälkeen viikko oli jo kyllä yhtä helv....ettiä! :O Nyt sitten rasva-aineen vaihdunta on minulla käynnistynyt ensimmäistä kertaa missään laihdutuskuurissa ja olo parantunut ja paino putoaa häkellyttävää vauhtia. Sen oikein tuntee miten vyötärö kapenee.

Juon siis vain vettä + nautin tarvittavia hivenaineita, kunnes olen ihannepainossa. Kaloreita ei yhtään. Todella helppoa, mutta alku todella vaikea.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivittäin olen jostain iltakuudesta seuraavaan päivään klo 11 asti. En silti laihtunut ole.

Vierailija
22/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaalla ollessa ja jotain mielenkiintoista puuhatessa saattaa mennä aamiaisen jälkeen iltaan asti ennen kuin havahdun siihen, että en ole syönyt moneen tuntiin mitään. Työpäivinä syön säännöllisin välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tunti ja vartti, yöllä jopa 6-8 tuntia.

Vierailija
24/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 tuntia eli noin iltaseiskasta aamuysiin on mulle normaali aika jolla välillä en syö tavallisena päivänä.

16 tunnissa laukee rytmihäiriö ja alan pyörtyillä. Eiköhän se oo kaikille parempi että syön pysyn tajuissani auton ratissa. Ei ole kyllä ylipainoakaan.

Ootko kokeillut vai luuletko vain? Oletko hitaasti luopunut hiilareista ennen kuin olit 16 tuntia syömättä.

No olen kokeillut. Myös kardiologini käski ottaa varovasti ja mennä sillä mikä toimii ja välttää laukaisevia tekijöitä. En saa myöskään urheilla korkealla sykkeellä. Semmosta se nyt vaan joskus on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi