Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyihmiset mussuttavat ja juovat vähän väliä. Miten kauan pystytte olemaan syömättä ennen kuin teille tulee nälkä tai huono olo? Mikä on ennätyksesi?

Zero diet
13.04.2023 |

Itse aloitin kaksi viikkoa sitten zero dieetin ja huono olo tuli kolmessa tunnissa. Sen jälkeen viikko oli jo kyllä yhtä helv....ettiä! :O Nyt sitten rasva-aineen vaihdunta on minulla käynnistynyt ensimmäistä kertaa missään laihdutuskuurissa ja olo parantunut ja paino putoaa häkellyttävää vauhtia. Sen oikein tuntee miten vyötärö kapenee.

Juon siis vain vettä + nautin tarvittavia hivenaineita, kunnes olen ihannepainossa. Kaloreita ei yhtään. Todella helppoa, mutta alku todella vaikea.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun alat syömään taas niin kehosi menee shokkiin, sairastut ja saat kokoaikaisen nälän vaikka olisit syönyt itsesi jo kaksikertaa yhtä isoksi kuin aloituspainosi. Ihminen tarvitsee ruokaa jotta jaksaa ja pysyy terveenä. 

Itsellä ruokaa alkaa tekemään mieli 4h jälkeen ja nälkä tulee 5-8h jälkeen, halutessani onnistuu hyvin muutaman päivää syömättä mutta silloin olen jo niin kiukkuinen että lähestymiseni saattaa olla jopa hengenvaarallista.

Vierailija
2/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tuntia saattaa mennä etten muista syödä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

halutessani onnistuu hyvin muutaman päivää syömättä mutta silloin olen jo niin kiukkuinen että lähestymiseni saattaa olla jopa hengenvaarallista.

Nälkäkiukku tulee vain ensimmäisenä päivänä, myöhemmin on jopa seesteinen olo

Vierailija
4/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko menee aika helposti syömättä.

Vierailija
5/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 tuntia menee päivittäin, monesti yli tuonkin.

Vierailija
6/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 tuntia eli noin iltaseiskasta aamuysiin on mulle normaali aika jolla välillä en syö tavallisena päivänä.

16 tunnissa laukee rytmihäiriö ja alan pyörtyillä. Eiköhän se oo kaikille parempi että syön pysyn tajuissani auton ratissa. Ei ole kyllä ylipainoakaan.

Vierailija
7/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun alat syömään taas niin kehosi menee shokkiin, sairastut ja saat kokoaikaisen nälän vaikka olisit syönyt itsesi jo kaksikertaa yhtä isoksi kuin aloituspainosi. Ihminen tarvitsee ruokaa jotta jaksaa ja pysyy terveenä. 

Itsellä ruokaa alkaa tekemään mieli 4h jälkeen ja nälkä tulee 5-8h jälkeen, halutessani onnistuu hyvin muutaman päivää syömättä mutta silloin olen jo niin kiukkuinen että lähestymiseni saattaa olla jopa hengenvaarallista.

Tutkimusten mukaan tämä ei pidä paikkaansa. Jengi jotenkin mutuilee kaikki kalorinrajoitusdieettien ongelmat paastoon, mikä ei vastaa totuutta.

Vierailija
8/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun kannattaisi hakeutua hoitoon jos sulla on väkivaltaisia taipumuksia.

Itse pidän viiden päivän vesipaaston useamman kerran vuodessa. Odotan shokkia ja sairastumista.

Vierailija
9/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

halutessani onnistuu hyvin muutaman päivää syömättä mutta silloin olen jo niin kiukkuinen että lähestymiseni saattaa olla jopa hengenvaarallista.

Nälkäkiukku tulee vain ensimmäisenä päivänä, myöhemmin on jopa seesteinen olo

Sekin tulee vain ihmisillä, joiden keho toimii jatkuvalla puputuksella / glukoosilla.

Mä pidän 24 h paastoa ilman, että edes huomaan. Pisin paasto on ollut jotain 130 tuntia.

Vierailija
10/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 tuntia eli noin iltaseiskasta aamuysiin on mulle normaali aika jolla välillä en syö tavallisena päivänä.

16 tunnissa laukee rytmihäiriö ja alan pyörtyillä. Eiköhän se oo kaikille parempi että syön pysyn tajuissani auton ratissa. Ei ole kyllä ylipainoakaan.

Ootko kokeillut vai luuletko vain? Oletko hitaasti luopunut hiilareista ennen kuin olit 16 tuntia syömättä.

Vierailija
11/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä tulee noin 5-6 tunnin päästä. Pystyn olemaan syömättä ilman että tulisi mitään heikotusta ja huonoa oloa noin 24 tuntia.

Vierailija
12/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt mitään yli kahteenkymmeneen vuoteen. Elän auringonvalolla. En tarvitse edes vettä. Naurattaa ap:n kaltaiset hölmöt amatöörit.

Vierailija
13/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paastosin kerran 4 pv. Sitten söin perunan ja olin pyörtyä. Nykyisin otan jotain 4.krt pv.

Vierailija
14/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Helpommalla pääsisit kun opettelisit syömään kaikkea kohtuudella.

Vierailija
15/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paastosin kerran 4 pv. Sitten söin perunan ja olin pyörtyä. Nykyisin otan jotain 4.krt pv.

Vierailija
16/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon siitä mitä on tehnyt ja mitä syönyt, että kauanko jaksaa syömättä. Jos vetää puolilta päivin lounaaksi semmoisen överimätön, niin seuraavan kerran ruokaa tekee mieli ehkä iltakahdeksan aikaan. Normaalisti en kuitenkaan syö niin paljoa kerralla ja sopiva ruokaväli on joku 3-5h. Yöaikaan menee normaalisti joku 10-12h syömättä. Ei ole koskaan tehnyt mieli kokeilla paastoamista, koska minulle tulee kyllä todella huono olo jos ruokavälit menee liian pitkiksi.

Vierailija
17/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Vierailija
18/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida paljoa liikkua? Juot jonkin aikaa vaan vettä ja makoilet sohvalla tyytyväisenä kun "oikein tuntuu miten läski lähtee vyötäröltä." :D Et sinä noin opi pitämään painoa kurissa.

Vierailija
19/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, eikö pelota että sulla lihakset katoaa kaikki, jos et syö mitään? Mun pitäisi lahduttaa vajaat 10 kg, mutta olen keski-ikäinen nainen, joka on viimeset 5 vuotta huhkinut salilla ja koettanut lisätä lihasmassaa, niin mua oikeesti ahistaa aloittaa laihdutus, kun en tiiä miten paljon se syö lihaksia. Tällä hetkellä mulla on inasen enemmän lihasmassaa kuin rasvamassaa ja tätä tasapainoa en kyl haluis heilutella.

Pitäs varmaan etsiä jostain joku PT, joka oikeesti tietäisi siitä miten vaihdevuosi-ikäisen kannattaisi laihduttaa ja treenata niin, että lihaskato ois mahollisimman pieni.

Vierailija
20/24 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida paljoa liikkua? Juot jonkin aikaa vaan vettä ja makoilet sohvalla tyytyväisenä kun "oikein tuntuu miten läski lähtee vyötäröltä." :D Et sinä noin opi pitämään painoa kurissa.

Liikunnan osuus painonpudotuksessa ja hallinnassa on pienet.

Mä laihdutin 25 kg enkä pahemmin lenkkeillyt tai muuten liikkunut.

Nykyään liikun, mutta se on ihan vaan siksi, että kestän terveempänä ja olen virkeämpi.

Painonhallinta tapahtuu edelleen ruokapöydässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä