Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lastaan inhota?

Vierailija
29.11.2006 |

En vihaa, ja rakastan kovasti, mutta välillä mua inhottaa, inhottaa toisen tekemiset ja kovasti.

Pelottaa itseänikin, ja lapsi varmaan sen näkee kun minua nyppii hänen käytöksensä. En halua tuollaista lasta, en siis osaa rakastaa ehdoitta

:((((

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on paha elämä jos lapsen pusuttelu ottaa päähän! HALOO!

Ymmärrän kyllä että joskus on väsyny ja vihanen. Pitää lapsen nähdä niitäkin tunteita, mutta myös sitä miten niistä selvitään! Mutta asian pitää olla oikeesti hei semmonen josta VOI olla vihanen, ei pussaaminen, ei lapsen kömpelöys.. Semmosestakin äidistä joskus täälä luin että hermostu lapseensa kun tämä kaatoi maitolasinsa VAHINGOSSA!

Ei ketään voi rankaista vihalla siitä että näyttää hellyyttä! Ei lasta saa niin kohdella. Lapsen kuuluu halata ja pussailla. Meillä kaksi pikkupoikaa juoksee ympäri taloa ja ohimennessään pussaa ja halaa. Kyllä se pitää ottaa rikkautena eikä rasitteena. Jos lapsi löisi ohimenessään niin se olisi asia josta voi suuttua ja laittaa vaikka nurkkaan.

Omia tapoja ratkasta ongelmia voi aina parantaa ja väsyneenä saattaa pinna olla tiukilla. ASIASTA saa kyllä huutaa ja raivota, sitten selittää miten tyhmää oli kun huusi, vaikka pyytää anteeksi. Mutta ei asiattomuuksista ja turhanpäiväsyyksistä voi lapselle huutaa. Vaikka kuinka ottaa päähän niin ottaa päähän. Antaa ottaa. Mutta lapset oppii siitä että niille selittää selittämisen jälkeen, ei sillä että kiljuu kitarisat välkkyen kun lapsi PUSSAA T-A-A-S!!! Huutaisin sulle kolmonen tän asian livenä jos voisin. Kuvittele itse miltä tuntuu pienestä lapsestasi kun se tulee halaamaan ja SINÄ tuuppaat sen pois!!

Vierailija
2/3 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et voi rakastaa, jos et vihaakin.

Uskon, että jokainen äiti joskus vihaa lastaan, tai siis tuntee niitä vihan tunteita.

Ja sanon sinulle vielä: Pahinta olisi jos et tuntisi tunteita lastasi kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole kertonut kenellekään. Mä oikein ahdistun kun lapsi pussailee mua ohi mennessään. Tekee sitä ihan kauhean usein. Pussaa poskelle, käteen, vaatteitakin. Ihan kauheaa kun verenpaine nousee sellaisesta, sehän on mun oma lapsi. Ärähdän myös helposti aiheesta kuin aiheesta, saatan sanoa tosi rumastikin. Mutta kyllä mä selkeästi lapsia rakastankin, pusuttelen itsekin ja halin ja kerron kuinka rakkaita ja tärkeitä he ovat ja pyydän anteeksi pahoja sanoja ja huutoani.

Pidän itseäni silti tosi huonona äitinä. Oon täys luuseri kun en voi kiukunpurkauksiani hallita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä